اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > الجودة والإعتماد التربــــــــــــــــــوى

الجودة والإعتماد التربــــــــــــــــــوى كل ما يخص الجودة و الدراسات التربوية و كادر المعلم

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 28-04-2009, 05:08 PM
ibrahimsalhin ibrahimsalhin غير متواجد حالياً
عضو فعال

ibrahimsalhin is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر/جمال سراج مشاهدة المشاركة
سيدى الفاضل

معظم الاسئلة فى الرياضيات عاملها استاذنا الكبير جمال الدين عوض ومثبته فى قسم الكادر وربنا يسهل ومتشالش لان كل مشرف جديد بيبقى له وجهات نظر ومتعرفش ايه الميول ( طبعا انا مجيش جمب الراجل دا حاجة- اقصد مفيش مقارنة اصلا - لانه استاذ الاساتذة ومن العظام فى هذا المنتدى) وربنا يجازى اللى طفش الناس من المنتدى وفرق الصحبة الجميلة التى كانت تخدم الناس لله ممكن تجيبه من هنا
وبالنسبة للتربوى والعربى عندك دكتورة سلوى جزاها الله الخير كله ( من أعلام المنتدى) عاملة الاسئلة مع الحلول وبردو مثبته
وفيه ناس كتير حطة اسئلة عربى وتربوى
العملية مش بالكترة
لان معظم المواضيع مكررة
لذلك فهذا العمل من وجهة نظرى هو بمثابة رفع روح الناس المعنوية عندما يشاهدون صورة للكراسة كاملة
وقتها يمكن يطمنوا شوية
وانا تحت امرك فى اى مساعدة لاى سؤال
طبعا رياضة هههههههههههه انما التربوى والعربى مضمنش اجابتى
وطبعا تحت امر كل الناس الزملاء والزميلات فى اى حاجة اكاديمية كادر وغير كادر من اولى ابتدائى لحد 3 ثانوى باذن الله
والامر كله لله

دمت والجميع بالخير
استاذنا الكبير انا نزلت ملف الاستاذ جمال النشيط من فترة لكن لقيت الصور بتاعت حضرتك فيها اسئلة مختلفة والعملية زى ما حضرتك قلت مش بالكترة عشان كده انا بنزل دايما الامتحانات الفعلية بس لكن نفسى اجمع كل الاسئلة الفعلية ولو ساعدتنى يكون لك جزيل الشكر وموفور الدعاء
فى رعاية الله

العلامات المرجعية