اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 24-01-2009, 08:53 PM
الصورة الرمزية themoondream
themoondream themoondream غير متواجد حالياً
طالب ثانوي

themoondream is on a distinguished road

موضوعك جميل جداااااااااااااااااااااااااااا وانا بجد بعاني م المشكلة ديه
انا الحمد لله مش بغش يعني انا فصل متفوقين ولجنة متفوقين كل مدرس يدخل يقول للى بيراقب الله يكون ف عونك
ديه لجنة منيلة -له حق ما العيال كلها بتغش ماعدا كام وحده كده الحق يتقال
تخيلي انا ف لجنة العربي البت كانت عايزة سؤال مش هكدب عليكي انا كنت ناسية الاجابة بالعافية ع ما افتكرتها
تخيلي يعني اعاني وواحده تيجي تاخد ع الجاهز كده حسيت بوجع بس قولت اغششها بقى بس المشكلة انى من النوع اللى مش بعرف اغشش وبخاف وبيبان عليا وديه طول اللجنة تهز فيا وانا مش مركزة واحاول اقولها مفيش فايده
تخيلوا ايه اللى حصل ف الاخر الاستاذة اللى كانت بتراقب لاقيتها بتكلم البت وبتقولها انتى خلصت قالتها فاضلي سؤال رد الاستاذه طيب ماتنقلي من حد م المصايب اللى قاعدين حواليكي دول ماتشوفي بلوة م البلاوي دول تمليكي
ولا قيتها جاتلي (انا ماكلمتهاش لسبب انها سلمت متأخر والوقت ضيق واما كلمناها زعقت وكاننا غلطانين)خفت اتكلم معايا تضايقني وانا مش ناقصة رحت بصيت بغضب كده وكلمت البت ومش كنت عارفة نطق وهم اخدوا بالهم
وف الاخر نقلت من واحده تاني
انا ف الاخر اللى ضايقني ان الاستاذة بتقول المصايب والبلاوي طيب ليه تغلط
وبعدين حسيت ان السؤال اللى انا هغششه للبت ده انا تعبت فيه بجد على ما افتكرت اجابته تيجي هي تاخده ع الجاهز كده
تعبي يروح هدر وحرقه دمي وضغطي اللى علي ليله الامتحان ومخى اللى كان هيطير اما كنت ناسية الاجابة والحمد لله افتكرتها بقدرة ربنا وعونه
بس حسيت ان الغش بجد صعب وصعب اكتر للى بيغشش عشان ممكن يكون تعب ف انه يجيب الاجابة وتعبه ده بلاش!!!!!!!!!
وهو مش حاسس انه بكده ضيق مذاكرة ان شا الله مذاكرة ساعة بس (احساس انك بتتظلم صعب اوي)
يا ريت كل واحد ياخد باله اوي م الغش ده لأن حتى احنا كمسلمين لازم نكون كويسين ده الاسلام امانة يعني اما حد في ديانة تانية يشوف مسلم بيغش هيقول كل المسلمين غشاشين وليه بس كده
معلش طولت بس مهما قلت احساس انك تفرط ف مجهودك صعب واعتقد احساس انك تغش وتقل من قيمتك كده اصعب

العلامات المرجعية