اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 19-12-2009, 06:25 PM
m92beh m92beh غير متواجد حالياً
طالب ثانوى (الصف الثالث)

m92beh is on a distinguished road
افتراضي دا فعلا ً مالهوش غير معني واحد ........ ظلم

بسم الله الرحمن الرحيم
إمبارح كتبت مشاركة هنا علشان ما عرفتش اعمل موضوع جديد
و كان نصها اهو
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم اولا انا باعتذر عن عدم تنظيم الموضوع لأني حتي لو نظمته التنسيق مش هايطلع ندخل ف الحكاية ع طول أنا ليا عضوية Golden Eagle إتوقفت شهر انا كتبت 3 ردود منها 2 أعترف بإني غلطت فيهم أو تجاوزت الحد فيهم شوية لكن مش لدرجة شهر مع إحترامي في أعضاء هنا شتمتني ف رسايل و لما إتبلغ عنها إتوقفت إسبوعين بس الردود اللي انا كتبتها كانت ف الموضوع دا http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=169250 و كانت كالتالي ع ما أذكر الرد الأول : إزاي نصوت لأبو تريكة و هو فيه عيب خطير إنه بيلعب للأهلي نطلع فيه القطط الفطسانة بقي نقول إنه بيمثل و ننسي إنه اللاعب الوحيد اللي إعترف بكدا ع الهوا و ننسي إنه اللاعب المصري ( و إن لم يكن العربي الوحيد ) اللي رفع شعار تعاطفنا مع غزه غيره ما عملش حاجة و ننسي إنه خلي الاحتفال بالاهداف بالسجود ممكن إنه مش اول واحد بس الموضوع إنتشر بعده بشكل كبير ....... ليه ؟؟؟ ننسي كل دا طالما بيلعب للأهلي يبقي ننسي ع العموم الاستفتاء دا مش مهم لا ليا كمحب لتريكه ولا لتريكه نفسه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ الرد التاني : كنت عامل إقتباس لرد إتحذف و قلتله : أحبك قوي و إنت عامل مصري لو كنت متابع كنت عرفت إن الكلام تم إنكاره و قالوا إن البنات دخلوا اوض اللاعيبة و هما ف الماتش و اللاعيبة رفعوا قضية علي عمرو أديب و ع الجريدة الصفرا و عمرو أديب إعتذرلهم أجيبلك فيديو إعتذاره ؟؟؟ ( دا انا مش عارف إيه اللي مخالف فيه ) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ الرد التالت : قبل ما اطلع من ع النت عايز أوصيكم خليكو كدا نشتم ف دا علشان النادي بتاعه و خلوا اللي يسوا و اللي مايسواش يعمل مصري و يشتم ف اللاعيبة و ف المنتخب و الناس تطبله و المتعصبين بيبقوا عاملين زي الطفيليات مش مشجعي كذا لأ كارهي الاهلي ( زي رابطة ****وكا أو غيرها ) ع العموم عندكم الهريب أهو ف الاستفتاء صوتوله قبل سلام نلاحظ إني ما ذكرتش اسماء و اللي ع راسه بطحة بقي سلام دي كانت ردودي يا تري اتوقف بسببها شهر ؟؟؟ ولا علشان المشرف مختلف معايا ف الرأي يبقي اتوقف شهر ؟؟؟ ع العموم حضرات الاداريين الكرام مش هايرضو بالظلم و إن شاء الله حقي راجع آسف جدا ً لصاحب الموضوع علي التطفل لكن انا ما عرفتش اعمل موضوع جديد بتظهرلي رسالة خطأ أنا آسف تاني و الله
و النهاردة ألاقي العضوية التانيه إتوقفت
دا ظلم ظلم ظلم
العضوية التانيه ما إتلغاش منها أي رد ممكن أقول إني إتوقفت بسببه
يبقي إتوقفت ليه ؟؟؟
مش جاي ف دماغي سبب غير إن رأيي كان ضد وجهة نظر مشرف
و حب يستخدم صلاحياته عليا ع اساس إني مجرد عضو و حضرة سيادة جناب سعادته مشرف ( خايف اقول و هو يقوم يوقف العضوية دي كمان علشان إساءة الادب )
يا ريت رد من اي مخلوق
و ألف شكر مقدما ً

ملحوظة
لو تم إيقاف العضوية علشان انا أصلا ً موقوف و عملت عضوية تانيه
أدي إستثناء أهو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر/ عصام الجاويش مشاهدة المشاركة
وهذا الكلام ايضا مبرر لوقفك ولكنى لم اوقفك بالرغم من مخالفاتك لدخولك بعضويتين وهذا الكلام وساترك الاعضاء يردون على افكارك التى هى افكار اقباط المهجر بالظبط وانت عارف بقى مدى كره اقباط المهجر للاسلام والصحابه وحقدهم على سيدنا وسيدك طالما انت مسلم لانه سبب دخولنا الاسلام دين الله العظيم
انت بهذه الطريقه تستهين بصحابى!!!!!!!!!!!
عارف يعنى ايه صحابى؟ (رضى الله عنهم ورضوا عنه)
أكيد حضراتكم لو دوستوا ع السهم الازرق اللي جنب إسم حضرة سيادة جناب سعادة المشرف هايجيب الرد الاصلي علي الموضوع يعني انا مش بألف
و ألف شكر لحضراتكم
قديم 19-12-2009, 08:28 PM
الصورة الرمزية BaNZeR
BaNZeR BaNZeR غير متواجد حالياً
نجـــم العطــاء

BaNZeR is on a distinguished road

أخيراً فهمت

بص بالنسبة لموضوع العضوية اللى بتتكلم عن الاستثناء
العضوية التانية دي لن يتم وقفها الا اذا استكملت بيها ردودك ونشاطك

لكن طول ماهي للشكوى فقط المفروض بتتساب طبعاً إن لم تخرج عن الحدود

الباقي بقى يتكلم فيه صاحب الوقف ووجهة نظره
قديم 20-12-2009, 12:06 PM
Eagle 7raa2 Eagle 7raa2 غير متواجد حالياً
عضو جديد

Eagle 7raa2 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BaNZeR مشاهدة المشاركة
أخيراً فهمت

بص بالنسبة لموضوع العضوية اللى بتتكلم عن الاستثناء
أممممممممم
شكلك قاري القوانين
مشرف بجد

لكن طول ماهي للشكوى فقط المفروض بتتساب طبعاً إن لم تخرج عن الحدود

الباقي بقى يتكلم فيه صاحب الوقف ووجهة نظره

ماشي يا سيدي
قديم 20-12-2009, 12:32 PM
الصورة الرمزية BaNZeR
BaNZeR BaNZeR غير متواجد حالياً
نجـــم العطــاء

BaNZeR is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banzer مشاهدة المشاركة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle 7raa2 مشاهدة المشاركة
أممممممممم
شكلك قاري القوانين
مشرف بجد
اعتقد سبب الوقف واضح وعدد المشاركات يشهد
قديم 19-12-2009, 09:16 PM
الصورة الرمزية مستر/ عصام الجاويش
مستر/ عصام الجاويش مستر/ عصام الجاويش غير متواجد حالياً
مدرس اللغة الانجليزية للمرحلة الثانوية

مستر/ عصام الجاويش is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m92beh مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
إمبارح كتبت مشاركة هنا علشان ما عرفتش اعمل موضوع جديد
و كان نصها اهو
و النهاردة ألاقي العضوية التانيه إتوقفت
دا ظلم ظلم ظلم
العضوية التانيه ما إتلغاش منها أي رد ممكن أقول إني إتوقفت بسببه
يبقي إتوقفت ليه ؟؟؟
مش جاي ف دماغي سبب غير إن رأيي كان ضد وجهة نظر مشرف
و حب يستخدم صلاحياته عليا ع اساس إني مجرد عضو و حضرة سيادة جناب سعادته مشرف ( خايف اقول و هو يقوم يوقف العضوية دي كمان علشان إساءة الادب )
يا ريت رد من اي مخلوق
و ألف شكر مقدما ً

ملحوظة
لو تم إيقاف العضوية علشان انا أصلا ً موقوف و عملت عضوية تانيه
أدي إستثناء أهو

أكيد حضراتكم لو دوستوا ع السهم الازرق اللي جنب إسم حضرة سيادة جناب سعادة المشرف هايجيب الرد الاصلي علي الموضوع يعني انا مش بألف
و ألف شكر لحضراتكم
انت فعلا تستحق الايقاف لانك تسيئ الادب عندما تتكلم مع مشرف تعليمى فى المنتدى فى سن والدك
اسلوبك سيئ جدا وسيتم ايقاف عضويتك هذه ان كنت بتتكلم مع مدرسك فى المدرسه او والدك فى البيت بهذا الاسلوب فعلى الدنيا السلام وايضا انت ولد صغير بتشتم كل الناس المخالفه ليك ولفريقك. وبعدين يابنى احنا بنقول القدوه هو الرسول مش اللاعب بتاعك دخلت شتمت الكل وانت لسه طالب مش بتحترم حد خالص؟
منتدانا منتدى محترم لامجال فيه للمهاترات الناس تحترم بعضها وانت لسه طالب مفروض تتعلم احترام الاكبر منك. ده اللى انت اتعلمته من نجوم الكره؟ وأسفاه على الاخلاق الضائعه

آخر تعديل بواسطة مستر/ عصام الجاويش ، 19-12-2009 الساعة 09:50 PM
قديم 20-12-2009, 12:30 PM
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر/ عصام الجاويش مشاهدة المشاركة
انت فعلا تستحق الايقاف لانك تسيئ الادب عندما تتكلم مع مشرف تعليمى فى المنتدى فى سن والدك
اسلوبك سيئ جدا وسيتم ايقاف عضويتك هذه ان كنت بتتكلم مع مدرسك فى المدرسه او والدك فى البيت بهذا الاسلوب فعلى الدنيا السلام وايضا انت ولد صغير بتشتم كل الناس المخالفه ليك ولفريقك. وبعدين يابنى احنا بنقول القدوه هو الرسول مش اللاعب بتاعك دخلت شتمت الكل وانت لسه طالب مش بتحترم حد خالص؟
منتدانا منتدى محترم لامجال فيه للمهاترات الناس تحترم بعضها وانت لسه طالب مفروض تتعلم احترام الاكبر منك. ده اللى انت اتعلمته من نجوم الكره؟ وأسفاه على الاخلاق الضائعه
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا باعتذر عن عدم تنظيم الموضوع لأني حتي لو نظمته التنسيق مش هايطلع
ندخل ف الحكاية ع طول أنا ليا عضوية golden eagle إتوقفت شهر انا كتبت 3 ردود منها 2 أعترف بإني غلطت فيهم أو تجاوزت الحد فيهم شوية لكن مش لدرجة شهر مع إحترامي في أعضاء هنا شتمتني ف رسايل و لما إتبلغ عنها إتوقفت إسبوعين بس الردود اللي انا كتبتها كانت ف الموضوع دا http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=169250 و كانت كالتالي ع ما أذكر
الرد الأول :
إزاي نصوت لأبو تريكة و هو فيه عيب خطير إنه بيلعب للأهلي نطلع فيه القطط الفطسانة بقي نقول إنه بيمثل و ننسي إنه اللاعب الوحيد اللي إعترف بكدا ع الهوا و ننسي إنه اللاعب المصري ( و إن لم يكن العربي الوحيد ) اللي رفع شعار تعاطفنا مع غزه غيره ما عملش حاجة و ننسي إنه خلي الاحتفال بالاهداف بالسجود ممكن إنه مش اول واحد بس الموضوع إنتشر بعده بشكل كبير ....... ليه ؟؟؟ ننسي كل دا طالما بيلعب للأهلي يبقي ننسي ع العموم الاستفتاء دا مش مهم لا ليا كمحب لتريكه ولا لتريكه نفسه
الرد التاني :
كنت عامل إقتباس لرد إتحذف و قلتله : أحبك قوي و إنت عامل مصري لو كنت متابع كنت عرفت إن الكلام تم إنكاره و قالوا إن البنات دخلوا اوض اللاعيبة و هما ف الماتش و اللاعيبة رفعوا قضية علي عمرو أديب و ع الجريدة الصفرا و عمرو أديب إعتذرلهم أجيبلك فيديو إعتذاره ؟؟؟ ( دا انا مش عارف إيه اللي مخالف فيه )
الرد التالت :
قبل ما اطلع من ع النت عايز أوصيكم خليكو كدا نشتم ف دا علشان النادي بتاعه و خلوا اللي يسوا و اللي مايسواش يعمل مصري و يشتم ف اللاعيبة و ف المنتخب و الناس تطبله و المتعصبين بيبقوا عاملين زي الطفيليات مش مشجعي كذا لأ كارهي الاهلي ( زي رابطة ****وكا أو غيرها ) ع العموم عندكم الهريب أهو ف الاستفتاء صوتوله
قبل سلام نلاحظ إني ما ذكرتش اسماء و اللي ع راسه بطحة بقي
سلام

دي كانت ردودي يا تري اتوقف بسببها شهر ؟؟؟ ولا علشان المشرف مختلف معايا ف الرأي يبقي اتوقف شهر ؟؟؟ ع العموم حضرات الاداريين الكرام مش هايرضو بالظلم و إن شاء الله حقي راجع
آسف جدا ً لصاحب الموضوع علي التطفل لكن انا ما عرفتش اعمل موضوع جديد بتظهرلي رسالة خطأ أنا آسف تاني و الله
دا كلامي بعد التنسيق
اقتباس:
انت ولد صغير بتشتم كل الناس المخالفه ليك ولفريقك
أنا ما جبتش سيرة حد خالص
و المتطفلين اللي قلت عليهم كان قصدي إنهم زي
اللي رموا الطوب ع الاتوبيس بتاع الاهلي أو زي بتوع ****وكا دول اللي كانوا ضد الاهلي ( فريق مصري ) مع فريق تاني يبقوا متطفلين اللي اعرفه عن المشجع المحترم إنه بيشجع فريقه ضد اي فريق تاني لكن يشجع فريق ضد فريق من بلده يبقي محروق قوي ( كلامي ع بتوع ****وكا )
اللي فاتوا دول بس اللي ذكرتهم و ما افتكرش إني وجهت لحضرتك كلام ولا عملت لكلام حضرتك إقتباس حتي
يعني حضرتك أخدت الكلام و إعتبرته علي نفسك و دي مش مشكلتي أنا ما جبتش سيرة حد خالص
اقتباس:
منتدانا منتدى محترم لامجال فيه للمهاترات الناس تحترم بعضها ما انا عارف وانت لسه طالب مفروض تتعلم احترام الاكبر منك.
دا متعلمه من زمان
ده اللى انت اتعلمته من نجوم الكره؟
اللي هو ؟؟؟
وأسفاه على الاخلاق الضائعه

لما الاقي واحد مش عارف جنسيته إيه بيشتم ف المنتخب بتاعي اللي هو رمز لمصر و أرد عليه يبقي أخلاق ضايعة ؟؟؟
لما اقول ع شوية متعصبين إنهم متطفلين دي أخلاق ضايعة ؟؟؟
طيب اقول عليهم إيه ؟؟؟
أنا مش فاكر خالص إستخدام لفظ خارج

علي
إفتراض إن كلام حضرتك صح
أتوقف شهر ؟؟؟
الحكاية مش صعبة علي فكرة يعني مش الايقاف هو اللي عاملي مشكله
هي عضوية جديدة بأي إيميل و خلصنا
و هادخل و أشارك و الدنيا كلها هاتعرف إني أنا اللي بشارك من غير ما اكتب إسمي
و ما اعتقدش إن في قانون يمنع عضو جديد من إنه يبدي رأيه ف القسم الرياضي
ولا هيتوقف لأن أفكاره مشابهه لأفكار عضو موقوف
لكن المشكلة بقي إني حاسس إن في إستعناد
لأن زي ما قلت لحضرتك أنا نفسي واحد شتمني بالام و الاب ف رساله و الرساله موجودة و إتوقف إسبوعين بس
يبقي أنا ع كدا أجرمت أكتر منه لما اتوقف شهر ؟؟؟
قديم 20-12-2009, 01:20 PM
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BaNZeR مشاهدة المشاركة
اعتقد سبب الوقف واضح وعدد المشاركات يشهد

الاعتراض مش علي سبب الوقف
الاعتراض علي مدة الوقف ( دا ف العضوية الاصلية Golden Eagle )
العضوية التانيه خلاص عرفت ليه
ألف شكر يا معلم

العلامات المرجعية