اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الكليات الأدبية والتربوية

الكليات الأدبية والتربوية كلية الآثار_ السياسة الاقتصاد _ الآلسن واللغات _ كليات التربية

قديم 13-11-2011, 02:10 AM
asasan19 asasan19 غير متواجد حالياً
عضو جديد

asasan19 is on a distinguished road
افتراضي طلبة ألســـــــــــــــــــــــــــــن ... ساعدوني

السلام عليكم

يا جماعة أنا في موضوع مضايقني أوي بجد ... أنا دلوقتي في 3 ثانوي أدبي و نفسي أوي أخش ألسن إن شاء الله من ضمن أولولياتي في الكليات يعني ...بس انا محدش مشجعني خالص خالص بجد !!! (إلا مامتي يعني ربنا يخليها xD) .... محسسني إني هاخش كلية أي كلام إيه يا جماعة دي ألسن !!! علي أساس يعني اني إيه لزمته إني أخش كلية أدرس فيها لغة أربع سنين !!!! مانا ممكن أخدها في كورس ... بس أنا أعتقد يعني إن حرام تساوي طالب تعب 4 سنين ب واحد أخد كورس ولا إيه ؟؟

يا جماعة انا بجد محبطة محبطة محبطة xD !!!!

و في حاجة كمان بقي...القسم اللي عاوزه أدخله إن شاء الله إنجلش و برده محدش مشجعني !!! أل يعني عشان انا مدارس لغات ف برده مش هيبقي له لزمة أدرس لغة درستها قبل كدة !!! و بينصحوني بالأسباني ... بس مش عارفة مش عايزة .. ممكن أخد فيه كورس علي اساس أتعرف علي اساسياته بدون تعمق فيه ...

أنا كتبت الموضوع ده و انا عارفة ان طلبة ألسن عندهم ولاء فظيع لكليتهم ....وانا قريت تقريباً كل مواضيع المنتدي هنا عن ألسن و عجبتني كدة و حببتني في الكلية بس لسة عندي احباط .... مش حاسة إن لاقية نفسي في كلية غيرها .....حتي سياسة و اقتصاد بالرغم اني كان نفسي فيها في البداية بس مش عارفة فكست xD

يا ريت طلبة ألسن يقولولي رأيهم في الموضوع ده ...
و طلبة قسم إنجلش يكلموني عن قسمهم و كدة

و بجد أنا ممنونة اوي هههههههه (وش بيضحك ) <عشان مش عارفة أحط smileys في الموضوع>

سلام عليكم .....

قديم 17-12-2011, 09:52 PM
Guitarist Guitarist غير متواجد حالياً
طالب جامعي بكلية الألسن جامعة المنيا

Guitarist is on a distinguished road

انا هاقولك حاجة الكلية و الله قمة و لذيذه اوي في دراستها و ممتعة و عايزة جهد و مافيش كلام على الكلية طبعا بالتسبة بقى لقسم انجلش فا انسي انجلش ثانوي خالص اي نعم انا ايطالي بس اصحابي في انجلش مانفوخين

العلامات المرجعية