قديم 17-08-2009, 12:25 AM
الصورة الرمزية GAMALEWEES
GAMALEWEES GAMALEWEES غير متواجد حالياً
طالبة جامعية (تجارة انجلش)

GAMALEWEES is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totti_pop_2008 مشاهدة المشاركة
اهلا بيك يا كريم واحنا خلاص بقينا صحاب \ انا فعلا عامله لتجارة القاهرة بس لما حد يقولى مثلا مينفعش المنصورة ميصحش اقوله لا مش معانا والمفروض زى ما انتا بتقول صح كل تجارة تعمل موضوع \ انتا كده جبت المفيد اصلا انا عامل الموضوع ده للتعارف ومعاه الاستفادة من الطلبة اللى فى الفرق الاعلى يعرفونا بعض اساسيات المواد زى المحاسبة زى ما انتا بتقول كده \ واخيرا بشكر معاك برضه فامبير لان الراجل ده بيتعب بجد و مبيبخلش على حد بمعلومةهو عارفها وبيعمل كل ده بدون مقابل \ وشكرا على المشاركة الجميلة منك دى يا كيمو.................
يعنى اية يا مصطفى قصدك بلاش ندخل التوبيك بتاعك تانى لو انت عايز كدة قول و احنا والله المش فى تجارة القاهرة مش هيدخل التوبيك تانى
بس كل الحكاية احنا لما دخلنا او احسن انا هتكلم عن نفسى بس انا لما دخلت كان قصدى التعارف و الاستفادة منكم مع انى انجلش و انتم عربى بس عادى انا كنت حاسة انى بجد مفيش حد معايا و كنت حاسة انى لوحدى فى تجارة كفر الشيخ لان المشهور تجارة القاهرة و عين شمس و المنصورة و بنها بس لكن بقيت المحافظات بيبقى قليل اوى او مش بتبقى مشهورة اوى عند الناس فبتالى مينفعش اعمل موضوع خاص بتجارة كفر الشيخ لانى مش هلاقى حد بيدخلة لان مفيش حد خالص على المنتدى تجارة كفر الشيخ و خاصة انجلش
بس على العموم لو هيريحكوا ان احنا نخرج من التوبيك احنا مش هنزعل خالص
و بالتوفيق ان شاء الله
دمتم فى رعاية الله