قديم 18-10-2010, 11:05 AM
الصورة الرمزية yaso_yoyo
yaso_yoyo yaso_yoyo غير متواجد حالياً
عضو خبير

yaso_yoyo is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prof.ahmed4d مشاهدة المشاركة
أولا احب اشكر كل الناس الى ردت

وبص انا اقولك شوية معلومات كدة لانى انا واختى دخلنا منازل

بص اول حاجة طلبة المنازل لها الحق في الالتحاق باي كلية مهما كانت ما عدا العسكرية فقط ( طب - هندسة - صيدلة ... الخ ) مع العلم ان اختى كانت منازل ودخلت صيدلة ومفيش اي مشكلة حصلت خالص الحمد لله

ثانى حاجة طلبة المنازل بتمتحن عادى مع كل الطلبة في المدرسة بتاعتهم او ممكن تتنقل لو المدرسة بتاعتك صغيرة ومش اتكفى العدد كامل الى موجود لانى انا منازل من تانية ثانوية وبمتحن عادى في المدرسة بتاعتى مع انى ماجل 3 كمان يعنى 3 سنين منازل ومفيش اي مشكلة الحمد لله

تالت حاجة يحرم الطالب من المدينة الجامعية ده كلام فارغ برده لان اختى كانت منازل ودخلت صيدلة ودخلت المدينة الجامعية والاكتر من كدة كمان انها من نفس المحافظة

اعتقد كدة كل حاجة وضحت قدامك

معلومة : اي اخبار جديدة سمعت عنها حوشها من دماااااااااااااااااااغك نهائي واعلم جيدا جيدا جيدا ان اي خبر جديد اينزل احسن مكان تستفر منه الادارة او المديرية وحتى الان لم تنزل اي اخبار يعنى مفيش حاجة اسمها طلبة المنازل ايتخصم 5 % ولا اي حاجة من هذا القبيل ان شاء الله

ارجو ان تكون المعلومات وصلتلك والكلام الى كاتبه ده من خبرة ومن تجربة شخصية يعنى مش جايب اي حاجة من عندى

بالتوفيق ان شاء الله
شكرا للمعلومات دي
انا سالت عن القرارات الجديدة قالولي انه ماينفعش الوزير ينزل قرارات جديدة بعد بداية العام الدراسي
ولو نزل مش هيتطبق السنة دي هيتطبق السنة الجايه
اذا (يبقى الوضع كما هو عليه)