قديم 04-08-2009, 09:13 PM
زيزو1900 زيزو1900 غير متواجد حالياً
عضو قدوة

زيزو1900 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاروبة مشاهدة المشاركة
لالالالالا التخصصات بتاعه الشغل دا نصيب والمجالات الاوسع بتتفتح للبنى ادم الذكى اللى بيمشي نفسة

مفيش حقد ولا حاجة حتى لو كدا متتقالش حقد
لو كان بتاع علوم جاب درجة عالية كان دخل صيدلة وكان بقا صيدلى محترم ويتقال علية اللى انت قولتة دلوقتى علية
كدا غلط جدا
كدا يبان ان بتوع علوم هما اللى حقدين على الصيادلة نظرا لانهم وقفت معاهم على درجات بسيطة ومتنكرش انك لو كنت جالك مجموع اكبر كان زمانك هناك
لك كل شخص وضعه واحترامة
وعلى فكرة بقا
موضوعك دا للاسف غير هادف لشئ كويس انت كدا بتحبط ناس كافحوا واجتهدوا وتذكر برضة ان الصيدلى بيقعد بردة عندنا فى كلية علوم طنطا ويباخد سكاشن عندنا كتير جدا وطالع عينة اكتر من بتاع علوم
دا + ان انا تربية فيزيا وكميا بتاخد نفس مواد علوم وبقعد والسكشن بيخلص 7 بليل وطبعا المحاضرات من 9 الصبح
وعلشان بتاع علوم يتساوى ببتاع تربية بياخد سنة تربوي علشان يبقا زية
اقولك الصراحة موضوعك دا احبطنى امبارح وشعرنى لحظات بالندم
مع انى هبقى مدرسة فيزيا وكميا دا شئ اكيد انت عارف قيمتة واكيد للصيدلى احترامة وللدكتور احترامة
وولكميائى احترامة
ومتعتبرش كلامى دا جارح او تاخدة بسوء نية
انا عايشة 6 ايام فى علوم وعارفة المعاناة وعارفة بردة ان زى ما احنا ضيوف تقال عندكم بردة بتوع صيدلة اتقل
واتقل اوى كمان
بس احنا فى الاول وفى الاخر بردة طلاب نراعى بعض وبلاش المواضيع اللى لو قراها واحد عينة طلعت
يقول ياريت كنت دلخلت واحاسيس الندم اللى استغفرت ربنا عليها فى الاخر
انا مش عارفة السبب الاساسى من قرايت التوبيك دا ولا سبب نفسي كان مساعد بس اهه
الحمد لله انا دلوقتى فى 3 وتمام اوى وبكرة تسمع عنى ان شاء الله
اتمنى متزعلش
اسفة انى طولت
خريج علوم ماله بتربيه مع احترامى ليكى انا اعرف ناس في صيدله وبيشتغلوا مدرسيين بعد ما اتخرجوا واخدوا دبلومة تربوى