قديم 25-09-2009, 01:27 PM
الصورة الرمزية BêDô ΜâśĦâĶëL
BêDô ΜâśĦâĶëL BêDô ΜâśĦâĶëL غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

BêDô ΜâśĦâĶëL is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.ahmed55 مشاهدة المشاركة
1-رشحت أن تكون مسئول عن تقديم طلب لإدارة الجامعه التى تنتمى اليها مضمونه أن الطلاب متضمرون من تأخير إنشاء نقابة مهندسى البرمجيات (هتوافق ولا لا؟؟؟!) ولو وافقت (هتقول ايه؟؟؟!)
انا احسن اسيبها لواحد يعرف يقدر المسؤلية دى لانى مش هاعرف اروح واجى وكدا كل الناس هتبقى مستنيه انا هعمل ايه ولو لقدر الله ومحاولتى فشلت هزعل
انا واثق من نفسى بس دى مسؤلية كبيرة
2- أنت ف المحاضره وسألك الدكتور سؤال ف الشرح السابق ومعرفتوش وف نفس الوقت عاوز الدكتور يحترمك تقول ايه ؟؟؟
مش فاهم السؤال يعنى انا مفهمتهوش وعاوزه يحترمنى هقوله شكرا وخلاص واطلب من واحد صاحبى انه يفهمهولى
3-إنت ف محاضره ف أول شهر دراسه والدكتور أو المعيد غلط ف حاجه ولتكن حسابيه مثلا (بالرغم إن ده نادر جدا) ومحدش اتكلم تتصرف إزاى ؟؟؟!
اقعد ساكت لو مش هتاثر على مجريات المسالة انما لو هتاثر اقوله بس لما يقف وميعرفش يكمل
4- لو إنت مقتنع بكلية الحاسبات ومجموعك جايب هندسه وأهلك مصممين إنك تدخل هندسه ولا مجال لإبداء رأيك؟؟؟!
هحاول اقنعهم باسلوب كويس ولو مكانش كدا هدخلهم واسطة من اى حد ولو مكانش هدخل حاسبات واقولهم ده مستقبلى ومحدش يدخل فيه
5-لو لقيت واحد ملكش كلام معاه بينقد الدكتور بعد المحاضره بأسلوب مش كويس
اقوله ان الكلام ده غلط وانه كدا يبقى منافق لانه لو كان جريىء كان راح قاله الكلام ده فى وشه
نكمل التحقيق
قصدى الموضوع لاحقا
وجزاكم الله خير
ان شاء الله وانا مستنى وجزاك الله خير

1- مش ادارة الجامعة اللى هتعمللنا النقابة
دوول ملهومش علاقة بالمهندسين دول ليهم علاقة بالطلبة

2-هقوله انا متأسف مكنتش مركز مع حضرتك ف شرح الجزء ده ويا ريت تقبل اعتذارى

3-هرفع ايدي وهقوله بعد اذنك حضرتك اتخلبط غصب عن حضرتك ف كذا كذا

4-نفس اللى حصل معايا السنة دى وفعلا دخلت هندسة

5-كل واحد حر ف رأيه انا مليش دعوة