قديم 29-07-2012, 11:00 PM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

بص انا هقولك على حاجة صغيرة اوى انا مجموعى كان 85 وكانت الكلية يوم مفكرت ادخلها كانت بتاخد من 90 عمرى ميأست ولة سمعت لكلامهم لانى كنت مؤمنة دايما ان ربنا مش بيضيع مجهود حد تعب بجد ولو فعلا انتة بتحبها وشيف نفسك تستحقها ادعى ربنا وادعيه بجد وقول اللهم انى استودعك امنيتى فحققها لي اللهم انك مجيب صدقنى الدعوة دى فرقت معايا كتير دعيتها قبل نتيجة الثانوية والحمدلله مجموعى جاب ال84 ودعيتها ف القدرات ونجحت ودعيتها ف التنسيق ودخلت الكلية الى انا حبيتها ودعيتها ولسة بدعيها والحمدلله ربنا عمره مابياخد حاجة احنا بنحبها الا اذا كانت شر لينا ومدام ربنا اخدها منك اعرف ان انتة ليك حظ افضل ف حاجة تانية افضل عشان كدة لية اليأس دة انا من مصلحتى انها متنزلش مرحلة تانية لانها نزلت السنة الى فاتت لحد التالتة وانا عندى اكتر من 100 واحد راسب السنة دى ف الكلية عشان الكلية مستواها مش ضعيف اوى لدرجة انها تقبل واحد جايب 60 ف المية انو يفهم المواد بتاعتها عشان كدة انا من مصلحتى ان الكلية يفضل تنسيقها عالى عشان الى يخوشها يبقا يستحقها بس صدقنى بدعيلك من كل قلبى زى ما دعيت للى قبلك انهم يخوشوها بس اعرف كل ام تنسيق الكلية يقل كل ما الى يدخله يبقا مستواهم التفكيري والعقلى قليل و الكلية تفشل على يدهم ههههههه فعشان كدة اتمنا انك تخوشها وانها متنزلش لحد ال60 تانى بلاش مش عاوزين سقوط تانى
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى