قديم 11-08-2011, 11:44 AM
الصورة الرمزية بلالل
بلالل بلالل غير متواجد حالياً
طالب بالصف الثالث الثانوى

بلالل is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الى متى مشاهدة المشاركة
كان املى صيدلة والعلوم دا مكانش ع بالى خالص بس لما ربنا قدرهولى حسيت انى حاباه بدرجة فظيعة لدرجة انهم لو خيرونى بينه وبين الصيدلة بجد هختاره من ناحية انى متفائلة فانا متفائلة جدا جدا جدا اكتر ما تتصور ومعلرفش حاجة اسمها زعل دى خالص بجد مبعرفش ازعل رمن حد مهما حصل والحمد الله يمك دا سبب حب مدرسينى واصدقائى ليا التشاؤم مش من سيماتى خالص اوعى تفتكر دا غرور منى
والله انا كان حلمى من زمان انى ادخل صيدله بس العمليه مطشت خالص وكل الظروف اجبرتنى انى ادخل علوم يعنى
ال3درجات اللى كنت واخدهم فتظلم الكيميا السنه اللى فاتت راحوا عليه لانهم كانوا قايلينلى اودى ورقه كده المدرسه بس انا قلت بقى اوديها فاى وقت اترى مفروض اوديها فوقت معين فضاعوا والسنادى نقصت 6 درجات فالعربى و3مستوى و 1 فيزيا معرفش ليه روحت اعمل تظلم لقيت اسئله ناسينها واسئاه عاملينهالى وهى صح ب8درجات فالعربى والمستوى
والفيزيا لقيته شاطبلى على التجربه كامله ومساله زى النموزج بالظبط منقصنى فيها درجه فجبت 49 وبرضه مش اخدت حاجه
وجبت كله 95.7 مع انى كده ليه حوالى 10درجات
ومش ادونى فالتظلم الا درجتين بقيت 96.2فراحت من الصيدله على 3من عشره والعلاج الطبيعى على 1من عشره يعنى نص درجه
وبعد ماكرهت البلد دى خلاص قلت يبقى ربنا كاتبلى احقق حلمى فعلوم لان حلمى من زمان ادخل فاكتشافات الادويه