قديم 02-08-2013, 04:19 PM
اللاعيب2008 اللاعيب2008 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

اللاعيب2008 is on a distinguished road

بص با برنس كلام ايمان مظبوط بنسبه 100% اعمل كل حرف قالتلك عليه .. عشان انا برضو من سوهاج وضربت مشوار علي الفاضي للمنيا وقالولي بعد كده اجباري اعمل في لقصر والحمدلله روحت لقصر والعدد كان قليل جدا ونجحونا بس انا روحت في الاول خالص .. انما انت متقلقش اهم حاجه خليك واثق من نفسك .. وعشان تبقي مرتاح هكتبلك دلوقتي كلمتين بالانجلش افهمهم قبل ما تحفظهم وانشاء الله تتقبل .. بس انا هكتيلك ان انتا عايز تتدخل دراسات .. بص يا سيدي في التعريف بنفسك قول كده .. I am 19 years old and my name is....... , and I want to joined the Department of Tourism Studies,
in fact I love this college since I was in third grade preparatory and I hope to God that the most successful in this test and get Admire
والسؤال ليه عايز القسم ده بالتحديد "
because ,tourism studies department helps me to become one of worker at tourism company,

and i hope to work as tour leader or tour operatoer or hospitality or ticketing at airlines,

so i choosed this department to acheieve my goals and my desires.
مش لازم تحفظ كل الكلام انا بس كتبتهملك وانت اهم حاجه تقول التعريف والقسم وليه عايز تدخله
كلام سهل وبسيط ومتخافش .. والي فيه الخير يقدمه ربنا .. وابقي طمنا عملت ايه يا برنس