قديم 17-11-2008, 07:49 PM
الصورة الرمزية Thanwya Soldier 2009
Thanwya Soldier 2009 Thanwya Soldier 2009 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

Thanwya Soldier 2009 is on a distinguished road
افتراضي المستر خالد بقا تاجر يا جدعان الدخول للأهميه !!!

السلام عليكم

يا جماعه انا مش عارف تضحكوا ولا تزعلوا من اللي بقا بيحصل دلوقتي...و مش عايز الأساتذه الأفاضل المحترمين يزعلوا مني لأني مش بهاجم المدرس كوظيفه أو مكانه...لكن أنا بهاجم شخص معين و ياريت يكون بيدخل المنتدى ده عشان يحس على ضميره...هابدأ الحكايه

بتبدأ الحكايه من مدرسة السيده عائشه الأعداديه بنات الذكيه بالمنصوره (طبعاً الذكيه ده لا ينطبق على صاحبنا مستر خالد) و هتعرفوا ليه بعدين..أولاً انا اختي في سنه اولى اعداي في المدرسة دي..و حكت ليا القصه و ده اللي خلاني اقولها و اشاركم بيها.
في يوم عادي من الأيام طلب المستر خالد بتاع الانجليزي من طالبات الفصل انهم يعملوا لوحة كمبيوتر..و وافقت الطالبات..لكنه اصر و بشده انه اللي يجيبلهم اللوحه بس يدفعوا 50 جنيييييييييييييه و يستغل سذاجة الطالبات اللي لسه ما يعرفوش ان فيه نوع من الناس بالشكل ده...و دفعت الطالبات الفلوس و مستنيين لوحه مافيش زيها و يتفاجؤا بالمصيبه دي.
اللوحه مساحتها 50 في 70 و مش كمبيوتر و ياريت جلد ده معموله بورق بلاستيك ربنا يعلم بيه و الكلام مكتوب بقلم سبوره من اللي بيتمسح و الجمل مرسوم بألوان الطيف و في معلومه طريييييييفه اوي حاططها المستر الجدع المحترم في اللوحه, و هي بنص الانجليزي كالآتي
The age of camel is 40 kilogram
و الله ما عارف اساتذة الانجليزي بالمنتدى لو شافوا المعلومه الخطيره دي هيعملوا ايه أكيد هيقطعووووووووه

المهم انا عملت اللي عليا و قولت اللي حصل و ياريت يكون الرد من غير تطاول او اتهام باني باحتقر المدرسين و العياذ بالله

:07811 1rg3: