قديم 17-08-2008, 06:13 AM
الصورة الرمزية Dr|shereen
Dr|shereen Dr|shereen غير متواجد حالياً
طالبة جامعية ( صيدلة القاهرة )

Dr|shereen is on a distinguished road

شكرا ليكى اوى يا دكتورة ماجدولين على ردك بس هى ماما نبتقول لى الدرجات مش وحشة يعنى انا جبت 50 فى الكيمياء والرياضة كمان 50 وفى العربى 28 صدقينى مظلومة المفروض كانت تبقى 29 لان كان عندى غلطة واحدة معنى ولانجليش 22.5 والايطالى 48 ومظلومة ى ده كمان المفروض كنت اجيب 49 بس ان فعلا رديت بالامر الواقع حتى لو كن فى ظلم بس هعمل ايه طبعا انا كان حلمى اجيب مجموع اكبر من كده وادخل طب لكن لو خلاص الحلم بقى شبه مستحيل بس انا اكيد مش هخاطر بنفسى وادور على حاجة تانية زي علمى رياضة بيتهيالى الهندسة اضمن هو دة اللى بسال حضرتك عليه ممكن انى اكمل علمى علوم والحق ولا فى الاخر مش هلحق واندم نا بجد فى اشد حيرة لانه مستقبلى يعنى حياتى كلها فمينفعش اخد خطوة فية وارجع اندم عليها عمرى كله وكمان اكيد انا استخرت ربنا بس لسه محتارة ساعات اقول اللى عنده حلم لازم يسعى له لحد اخره ويحققه وساعات اكتر اقول صعب واحس انى مش هلحق انا محتارة جدا ومش عارفة ايه رد الاستخارة او ربنا كاتب لى الخير فين ان لسه مش عارفة لحد دلوقتى ومش عارفة هعرف ازاي هو انا يعنى لو صليت الاستخارة وحلمت انى دخلت طب ده معناة انى اكمل علمى علوم طب ما ممكن يكون الحلم ده من عقلى الباطن عشان دى حاجة انا عاوزها وميكنش رسالة من ربنا افرق ازاى شىء محيرمعلشى يا دكتورة انا طولت على حضرتك جدا بس حسيت انك هتقدرى تفيدينى ياريت تقول لى رايك فى مشكلتى بجد يعنى اعتبرينى اختك لصغيرة وشكراااااااا.