قديم 11-11-2013, 10:17 PM
mado95 mado95 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

mado95 is on a distinguished road

الكلية ديه امل حياتي مخطط ليها وانا في تالته اعدادي تقريبا اول ما عرفتها انا كنت عايش بره واخدت جوايز كتير من مدرستي وصلت لكاميرا ديجتال وساعه سيتزان من موهبتي في البرمجة وفي الكمبيوتر بشكل عام والله اول كود كتبته وانا عندي 11 سنة عن طريق الصدفه لما قرات كتاب (اسهل اسرع فيجوال بيسك دوت نت 2003) عنيت كتير جدا عشان افهم حاجة وفي الاخير قدرت اعمل اله حاسبة ومن هنا البرمجه والكمبيوتر موهبتي وشئ محفور في قلبي اتوسعت كتير وحبتها وكان عندي مشاريع كتير بال Unity 3D في برمجه اللعاب والدرايتكس وc++ والبايثون والسي شارب
بجد انا حاسس اني مميز جدا عن كتير غيري شعور جميل جدا لما احس اني غير اي حد حبيت جدا موهبتي ، لكن للاسف من عام نتيجة الاحباط وعدم ثقتي بنفسي ان هعدي الثانوية في حالة نفسية تركت كل شئ متعلق بالكمبيوتر حتى اهلي لاحظوا كده ، انا حاليا في تالته ثانوي مش هقدر اقول على نفسي ان دودة في الدح ووو لكن بعمل الي عليا عشان ادخلها وانا متاكد 200% لو دخلتها هوصل لحاجة كبيرة ادعووووووولي اني اجيب مجموعها يارب برغم اني من اسكندرية لكن اقسمت حتى لو عملت المستحيل وجبت مجموع الهندسة هسافر عشان هكون عارف مستقبلي فين
حقيقة انا خايف جدا ويمكن من فترة كبيرة اكتب ردود في منتدى

انا والله مستعد لدرجة ان اضيع كل ثانية في عمري اني اتعلم واشتغل لموهبتي