قديم 06-09-2012, 12:18 AM
el senyorita el senyorita غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

el senyorita is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورة/نورهان مشاهدة المشاركة
لا حضرتك انا لا يبدو عندى جهلا بالامور انا قلت ان بتاخد من ادبى مقلتش كل المحافظات ولو مش عارفة توضحلى بادب لانى متكلمتش بعدم احترام مسمحلكش تقولى كدة فاهم لانى مقلتلكش حاجة تجرحك فكلمنى باحترام لوسمحت انا مقدرة المهنة بتاعتكوا ومقلتش حاجة لكن انت عندك لبس بس ومرة تانية متكلمش بالاسلوب دة معايا لانى مسمحش واظن قوانين المنتدى بتمنع الكلام دة سلام يا يا استاذ
حضرتك يا دكتورة نورهان محدش غلط فيكي
انتى اللي اتكلمتى غلط وقللتى من شان الكليه
واحنا نقصد ان المجتمع بتاعنا جاهل في معرفته بكليه فنون جميله لانها مش منتشرة لو كانت موجوده في كل محافظة زي باقي الكليات وبتاخد كل كليه الاااااااااف من الطلاب كانت الناس عرفت ايه هى الكليه
واستاذ بهاء مش جاهل لانه يقصد بجهل المعرفه عن الكليه ولو انتى تقصدي انه جاهل في النطاق اللي احنا بنتكلم فيه فهو عارف كويس كل حاجة عن الكليه بجميع اقسامها وعارف فنون تطبيقيه كويس وهندسه وعارف الفرق بنهم
فنون تطبيقيه اللي حضرتك بتقولي انها قمه وداخله مع الهندسه والكلام الي قولتيه فهى مفهاش غير قسمين نقابه مهندسين وبالباقي لا
الدراسه في فنون تطبيقيه سنة اعدادى بتدرسي كل اللي في الاقسام بعدها تدرسي 4 سنين ديكور وبتندرسي فرعين الديكور
لكن فنون جميله 5 سنين بتدرسي ديكور وبتخصصي في الحاجة اللي تطلبيها وانا مش عاوزة ادرس حاجة زياده ومش محتاجاها
وانا طلبت الراي بين كليتين ومدخلتش فيهم فنون تطبيقيه
لان معنديش فنون تطبيقيه في اسكندريه
ولو قريتي كلامى كويس هتعرفي انى موجهة كلامى للناس اللي عارفه الكليه كويس مش لحد جاهل عن الكليه
ياريت تكونى فهمتى
ومتغلطيش في حد لان محدش غلط فيكي