قديم 06-09-2012, 12:12 AM
دكتورة/نورهان دكتورة/نورهان غير متواجد حالياً
موقوف

دكتورة/نورهان is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el senyorita مشاهدة المشاركة
فنون جميله علمى 94%
ادبي 92% بيبقي في تنسيق داخلي لقسم الديكور بيكون بين 93 و 94 لان باقي المحافظات مش بتاخد الديكور من ادبي
هندسه اخدت 96%
انا حطيت سؤالي لحد يجاوبنى يكون عارف الفرق بين فنون جميله وهندسه حاسب الي
واضح ان حضرتك متعرفيش يعنى ايه فنون جميله
ادخلي ع النت واعرفي الفرق بين ديكور في فنون جميله وفنون تطبيقيه
وبردو دوري ع النت وهتعرفي ان الديكور هيبقي نقابة مهندسين
وانا ان شاء الله مش هندم ع حاجة
وحتى لو الباقي رد وقالي هندسه افضل انا قررت ادخل فنون جميله ديكور ومش هندم ان شاء الله
وطول ما في ناس بتستفزنى وعاوزة تغلطنى ده حافز ليا انى اجتهد واعرفهم انهم غلط وهدخل فنون جميله وهثبت نفسي في المجال ده
لحد ما كل واحد مش فاهم يعنى ايه فنون جميله ديكور وبيتكلم وخلاص يفهم الصح
حضرتك حضارة المصريين زمان كان معتمده ع العمارة الفنيه والديكورات اللي هى بتدرس وبيفهمها طالب فنون جميله ديكور وعمارة وبيفهمها طالب ديكور اكتر
الكليه واخدة 350 طالب تقريبا السنة ديه
وعشان العدد قليل الناس متعرفهمش
وعشان كده مبقاش عندنا حضارة زي زمان والجهل انتشر
التقدم اللي ابهر العالم مكنش تقدم الطب ولا الاختراعات كان تقدم حضارة الفراعنه في العمارة والفن
ولو التقدم المفروض يكون طب واختراعات عندنا الاااااااااااااااااااااف متخرجين ومعملوش حاجة
لكن لو اهتموا بالعمارة الفنيه والديكورات والناس سابت افكارها الجاهله هنتقدم تانى وهنبقي احسن ناس
ياريت تقري عن الحاجة وتفهميها كويسه يا دكتورة نورهان بعدها تردي عن اسئله الاخرين
مدام مش فاهمه حاجة عن الؤال يبقي الافضل كنتى متجاوبيش

علفكرة انا غلطانة انى جاوبتك بدام زعلانة اوى مكنتيش سالتى يعنى انا قلت الاتنين حلوين بس دى وجهة نظرى تحترميها و350 طالب 400 طالب انا مليش دعوة وانتوا مصممين بس عرف بيتقال مهندس ومش هتمضموا للنقابة ولو انضميتوا ليها ابقى ابعتيلى دة حلم انتوا مصممين فى كل دول العالم وانا فاهمة الحمد لله وبدام انتى فاهمة اوى كدة مكنتيش سالتى وصحيح ياريت وانتى بتكلمى تكلمى باحترام لانى اكبر منك ماشى علشان عيب وبدام مقتنعة بديكور ادخليها مقلتش حاجة وبلاش تقولى على الناس جاهلة لانى انتى من الناس ماشى وانصحك تركزى فى تالتة احسن لحسن متضمنيش ناس كانوا جايبين 99 وبقوا حاجة وتمنين ياريت تركزى لتبقى 70 بس مركزة فى حاجة انتى مدخلتهاش اساسا ودة من حقك بس متعمليش فيها بقى فى كلية واسلوبك ياريت يبقى كويس مع الى اكبر منك انا دكتورة مش طالبة ادك بتكلمى معاها خليكى متحضرة تحياتى