قديم 01-09-2012, 03:00 PM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة modystephano مشاهدة المشاركة
أنا جايب 70.12% أدبى وعملت اختبار القدارات بتاع الكليه فى جامعة حلوان فى أخر فتره فتحوا فيها اختبارات القدارت ونجحت الحمد لله بس كنت عايز أعرف هل ممكن ألحق الكليه ولا مجموعى ميسمحش؟ وعلى فكره انا من المنوفيه و أقرب فرع ليا هو فرع السادات بس أنا حابب أدخل فى جامعة حلوان وعايز أعرف برضه هل وانا بكتب الرغبات وبكت السياحه والفنادق لازم أكتب بالتوزيع الجغرافى ولا اكتب الكليه اللى عملت فيها الاختبار الاول؟ يا ريت تفيدينى لو سمحت
بص لو انتة مجموعك ف اللغات 35 من 50 ف الانجليزي والفرنساوى يبقا انتة مجموعك حلو اوى اوى وان شاء الله لو كتبتها هتجيلك احتمال 100% بس المشكلة هتبقا ف موضوع السادات لان التوزيع الجغرافى بيقولك لازم المنطقة ا وبعدين المنطقة ب يعنى انتة عندك اولا المنوفية وبعدين حلوان بس بم انك عملت القدرات ف حلوان اكتب اول رغبة حلوان لو نفع منفعش تكتبها حلوان اكتب المنوفية وامرك لله وكلهم واحد بس لو عاوز حلوان اوى يبقا اتصرف واعمل تحويل ورقى وحول من سياحة منوفية ل حلوان وعموما اسال بس انا الى اعرفه بم انك عملت القدرات ف حلوان ف انتة سهل اوى انك تخوش حلوان موفق اكتبها ف الموقع بتاع الرغبات وقولى قالك اية وشوف لو نفع تكتب حلوان الاول اكتبها منفعش يبقا اكتب المنوفية وخلاص وبعدين لو عرفت تعمل الحركة الى الكل بيعملها دى انو انتة من القاهرة وعقد ايجار ووصل مية يبقا اشطة اوى
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى