قديم 26-07-2012, 10:19 PM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedreda11 مشاهدة المشاركة
  • في اضطهاد للياباني ولا ايه
  • انا اول ما خلصت عرفت ان ياباني موجود في السن واداب القاهرة وسياحة وفنادق طبعا مجموعي ميجبش السن وميجبش قسم ياباني في اداب القاهرة
  • كده الامل ضاع
  • بس موضوع نفس لغة ثانوي دي حضيعني لاني كنت برده واخد فرنساوي جبت فيه 45 بس معرفش فيه اي حاجة ولغاية دلوقتي مش عارف جبتهم ازاي تقريبا اللي صحح لي ورقتي كان راجل بيحب يعمل الخير الظاهر
  • انا عموما عجبتني سياحة وفنادق حلوان وربنا يكرم وتجيلي وربنا يستر بعدين في موضوع اللغات
  • بس كنت عاوز اعرف انا امتحنت القدرات في سياحة السادات - جامعة المنوفية كده ممكن اخش سياحة حلوان عادي ولا مش حينفع ادخل غير السادات
يعنى انتة امتحنت ف المنوفية وعاوز تخوش حلوان ازى لا صعبة اظن انك هتخوش السادات لكن شوف ف الرغبات لو نفع تكتب حلوان الاول ممكن تجيل عادى مش نفع وقال خطاء توزيع يبقا انتة لبست ف المنوفية بس حتة اللغات دى ابقا اتصرف ف كام كورس والدنيا هتظبط وعادى مش لوحدك الى خارج مش فاهم فرنساوى ولة انجليزى المشكلة الكبيرة ان الانجليزى بتاع المدرسة كوم وبتاع الكلية كوم تانى خالص بصراحة فى صينى وكورى اة عندنا ف حلوان بس دى بتبقا كورسات نازلة من الكلية انما يابانى مسمعتش عنه وشكلك بيقول انك مرحلة تانية تنسيق عشان كدة مش هتلحق اداب القاهرة انما لو انتة مرحلة اولى وبتخمن مجرد تخمين وظنيت انوو انتة مش هتخوشها اكتبها يمكن ربنا ييسرلك الحال ومجموعك يجيبها بس بردة لو سان قريب من المنوفية يبقا مش هيجيلك اداب القاهرة هيجيلك المنوفية ولو مرحلة اولى اكتب السن المنيا بتبقا اقل من القاهرة وام تجيلك اعمل تقليل اغتراب وارجع القاهرة
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى