قديم 13-07-2012, 11:32 PM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

[QUOTE=هالة محمد 2;4643837]طيب دلوقتى انا مش عارفة كلية السيااحة هتاخد من كام وانا معملتش اختبارات الانترفيو هى تقريبا هتاخد من كام السنة دى وممكن اعمل الانتر فيو بعد الانتيجة ولا اية[/ QUOTE]
يابنتى اسمعى الكلام وانزلى اعملى قبلها مفيش قدرات بعد النتيجة يعنى لو مجموعك جابها وانتى كاتبها ف الرغبات ومعملتيش القدرات مش هتخوشى الكلية لان موقع التنسيق بيختارك بعد ميعرف انك نجحتى ف القدرات واستوفا فيكى شرط اللغات والمجموع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Asko مشاهدة المشاركة
ياريت تكلمنا عن إرشاد وايه نظامها فى الدراسة ونظام اللغات فيها
ارشاد عسسسسسسسسسسل والله وفيها لغتين الانجليزى وبتاخد لغة تانية هعى لغتك ف ثانوى يعنى لو فرنساوى هتاخدة تانى وبتدرس التاريخ بالنفصيل المملل وبيبقا فى تخطيط للمتحف يعنى خريطة المتحف دة بيبقا عليك مذاكرتة واحيانا بترسم تخطيط معبد الكرنك ربنا معا بتوع ارشاد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدك يارب مشاهدة المشاركة
ياجمااااااااااااااااعه انتوا شافين الكليه هتاخد من كام السنه دي انا هقدم بكررررره بس خايفه لاملحقهاش وياتري لما اسحب الاستماره وكده هيبقي في اسئله قبل النتيجه ولاايه
بصى ف حدود 88 من زمان بس بعد القدرات وكدة نزلت السنة الى فاتت ف فى امل انها تاخد من 80 فاعملى القدرات والةى فيه الخير يقدمه انا عملتها وكنت عارفا انها هتاخد من 90 وانا مجموعى كان هيجيب ال85 بالعافية والحمدلله دخلتها مرحلة اولى كمانعقبالك
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى