قديم 08-09-2011, 03:46 AM
sunsero2000 sunsero2000 غير متواجد حالياً
طالب جامعى (كلية تجارة)

sunsero2000 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Black memory مشاهدة المشاركة
انا كنت عايزه استفسر لصديقه ليا على موبايل سامسونج كوربي برو من حيث استخدام النت و التصوير الفيديو و العادى و الميمورى و صوته هل هو عالى و لا لا فى الرنات و تشغيل الاغانى و كل مميزاته و عيوبه عامه بس المذكور دول خاصه و هل هو موبايل متميز و لا مش زي ما هو مكتوب عليه لانها عايزه تجيبه و خايفه تاخد مقلب و لو فيه موبايل سامسونج فى نفس السعر ده و امكنياته افضل ياريت حضرتك تبلغنا بنوعه و مميزاته ايه و نكون ليك شاكرين و تفيدها زي ما افدتنى قبل كده
حضرتك بالنسبه لموبيل كوربى مش يختلف كتير عن سامسونج استار وبالعكس استار اجمل فى الشكل والصوت من كوربى وحضرتك استار ده جديد اخر مره جبته كان ب750 جديد بضمان وفيه واى فاى تدخلى نت من اى مكان ببلاش من راى انا ارشحلك سامسونج استار واى فاى لانه زى ما قلت اشيك وامكانايات احلى وصوت اعلى وشاشه اكبر وسعر معقول جدا جدا جاد

و ياريت حضرتك تقولنا نشتريه منين من المنصوره بس ياريت يكون محل مضمون و كويس علشان منخمش فيه

[SIZE="4"]حضرتك لو هتشترى جديد مش هيفرق المكان لان بيكون معاه ضمان وهو موجود فى محلات كتير فى العباسى
[/SIZE

معلش حبيت اضيف استفسار كمان انهو الاحسن فى الموبايلين دول فى كل شي سامسونج كوربي برو و لا Samsung B5722 و ياريت لو فيه حاجه احسن من دول بس تمنها اقل من 1000 مفيش مشكله قول عليها

حضرتك بردو مش يفرق عنهم فى الامكانيات كتير بس اهم ميزه موجوده فيه انه بيشغل شريحتين ودى النقطه اللى ممكن تخليك تختار بين استار وده

و ياريت تقولنا تمن Samsung S7230E Wave 723
و معلش هى كل شويه تعد تشوف ع النت و تقولي اسالي لغايه ما صدعت الكل
ولا يهمك خالص احنا فى الخدمه فى اى وقت واى مكان

اه صح وسعر الموبيل اللى طلبتيه 3 Samsung S7230E Wave 72
من ا1500 ل 1600 مش فاكر اوى بصراحه بس هو اقوى واحلى من الموديلات اللى فوق كلها

واى استفسار انا موجود