قديم 01-09-2011, 04:33 PM
h___h h___h غير متواجد حالياً
موقوف

h___h is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled soliman مشاهدة المشاركة
الحمد لله صلينا الفجر في المسجد ورجعنا تاني
حضرتك عاوز تقولي ان أنت مكنتش حتعرف تتصفح المنتدي بدون عضوية جديده بصراحه دا شيئ جديد علينا وأول مره نعرفه
واللي عاوز يبرأ نفسه من كل الإتهامات اللي الناس فهمتها عنه كان يوافق يقابل الأستاذ محمد سرور ولا نسيت حضرتك تهربت من المقابلة إزاي

فى البداية فعلا مكنتش بعرف
لأنى كنت عامل تسجيل دخول بعضويتى .. وطبعا كل ما ادخل لازم هيقولى موقوف
وفى الوقت دا ..كل أصدقائى على الميل .. بدات أسمع منهم كلام غريب ... لدرجة انى عملت حذف واجنور لكل الايميلات اللى عندى من منتدى ثانوية .. ونسيت اعمل ل بيبو ..
وفى يوم لقيته بيقولى .. دولا بيقولوا عليك مش مصرى ومش مسلم .. وهكذا دواليك .. وممكن تسئله
فى الوقت دا غيرت الوندوز عشان أعرف أدخل .. وعملت عضوية اتش اتش دى .. وعملت موضوع تهئنة ليا بنجاحى .. كإشارة إلى إنى هانى الشرقاوى .. لكن بعد شوية لقيت الأفضل إنى أتابع من بعيد .. وطلبت حذف الموضوع ( التهنئة ) عشان محدش يستدل على شخصى .. بس واضح انى كنت خايب
دا بالنسبة للتسجيل

بالنسبة لموقف الأستاذ سرور
فأنا بداية أحب أقولك إنى اعرف نصف المنتدى دا شخصيا .. مش مجرد حكاوى على الميل ولا الفيس وخلاص .. لا أعرفهم معرفة شخصية وممكن تسئل ..
و لا زلت على علاقة ب ممعظم المتغيبين حاليا عن المنتدى والقدماء جدا منهم .. أمثال بسام وعلومجى .. وغيرهم وغيرهم

انا كان يسعدنى أقابل الاستاذ سرور
بس تفرق لما يكون هو عايز يقابلنى عشان يتعرف عليا .. عن انه يقابلنى عشان يثبت صحة أفكاره عنى من إنى كذا وكذا ... وتيت تيت
بالله عليك ازاى كنت هسمح لنفسى أروح أقابل واحد بيعتبرنى( مممممممممم)..

بالنسبة لقضية البراءة والإتهام
انا صاحب فكر وصاحب مبدأ وصاحب قضية ..
ولا يعنينى كثيرا رأى الأعضاء فيا ... فليظن كل كما يشاء .. الله وحده يكفينى
ولو كنت أبحث عن الرضا والشعبية ... لكنت الان على رأس هذا المنتدى فأنا أقدم عضو فيكم فى هذا المكان .. ولكن انا لا اهتم بذكل أبدا .. فقط اهتم برأيى وبكلماتى ..

عموما شكرا ليك