قديم 04-08-2011, 11:29 PM
mahmoud atiya mahmoud atiya غير متواجد حالياً
عضو نشيط

mahmoud atiya is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة talebaa f thanwy مشاهدة المشاركة
انا من اعدادى والله نفسى اخد كورس انجلش بس كان فى حاجات كتيير كانت بتعطلنى اكبرها مشكلة هروح ازاى وارجع ازاى وان احنا بنسافر كتيير وكده
والحمدلله انا بعشق الانجلش جدا (بس مش اكتر من الرياضة طبعا ) و الحمدلله جبت 48.5 وعمره ماكان عقدة بالنسبة ليا وكمان يعتبر المادة الوحيدة اللى زعلت انى مش هدرسها تانى فى الكليةهى والالمانى حبيبى (لانى هاخد رياضة وكميا وفيزيا فى اعدادى هندسة ان شاء الله)
بس ادينى بساعد فيها اخويا اللى داخل تانية ثانوى هى والالمانى يعنى مش هنساهم بسرعة

المهم ان انا ان شاء الله ناوية على موضوع الكورسات ده وانتو الصراحة شجعتونى اكتر يا باشمهندسة هاجر انتى والباش مهندس محمود

وان شاء الله تشجعينى اكتر يا باشمهندسة هاجر ونروح سوا طبعا لما نتعرف على بعض فى الكلية ان شاء الله ونكون اصحاب

معلش رغيت كتيير بس استحملونى بقى انتو اللى قبلتوا انى اكون معاكو فى الجروب ونكون اصحاب
ماده اللغه الانجليزيه ليست مقياس تفوق فى اللغه الانجليزيه !!

انا كنت الافضل قى المدرسه فى اللغه الانجليزيه .. موش ماده اللغه الانجليزيه ( اللى بتتمثل فى المناهج الفاشله )

--

يا جماعه معلومه صحيح :: عيـــــــــــــــــــــــــــــــــن شمس من الالف الى الاياء بتدرس بالانجلش فقـــــــــــــــــــــط

كل الدكاتره بيستخدموا كتب ومراجع اجنبيه وبيدوها للطلاب
( ودا سبب اقنعنى ل نسب الرسوب )

" فرحمه الله على طــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالب .. مات قتيــــــــــــــــــــــــلا للامانى الطـــــــــــوال "