قديم 24-06-2011, 11:00 PM
الصورة الرمزية د.عبدالرحمن المنياوي
د.عبدالرحمن المنياوي د.عبدالرحمن المنياوي غير متواجد حالياً
معلم ثانوى مواد سياحية و فندقية

د.عبدالرحمن المنياوي has a spectacular aura about

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطمة الزهراء 86 مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك يا دكتورنا الجليل وجعل كل حرف تكتبه حسنات تملأ ميزانك لأنك بصراحة أراحت ناس كتيرة على المنتدى ولكن أنا عندي إستفسار بسيط معلش يعني أنا عارفه إني أسئلتي كترت ولكن ده عشمي فيك كبير :

1- إمتى هيتم التعيين يعني هيكون في شهر كام يعنى هم مثلا ممكن يتأخروا يعني الموضوع ممكن يوصل لشهر 1 القادم على إعتبار السنة الجديدة ولا الموضوع هيتم في أول شهر يوليو ؟

2- الجوابات هتأتي لنا إلى البيت ولا إحنا اللي هنروح نقدم في مكان معين طيب وهم هيعرفوا منين العناوين وخصوصا الناس اللي بتنقل إلى عنوان آخر .

3- الناس اللي متخرجة من كلية التربية هيتعينوا في مدارس قريبة من مساكنهم ولا هيوزعوهم في أماكن بعيدة وهل هما هيطلبوا مننا نختار المكان اللي إحنا عايزنوا ولا هما اللي هيختاروا المكان .

4- أنا متخرجة من كلية التربية وأنا حاليا بشتغل في وظيفة إدارية بعقد مؤقت في إحدى الكليات فهل هما هيبعتوا لي الجواب يخيروني بين العمل في وزارة التربية والتعليم أو البقاء في الوظيفة الإدارية ولا هيقولوا هي بتشتغل عايزة إيه تاني من الحكمومة , طيب وهما هيبعتوا الجواب لي فين .

معلش أنا عارفة إني أسئلتي كتيرة بس أنا عارفة إن حضرتك أبو الكرم كله والله فعلا إحنا بنحبك في الله وجزاك الله خيرا على مجهودك معنا .

التعيين في شهر كام .. هو المفروض أن تتم إجراءاته وتنتهي قبل نهاية يوليو ..

الآليه بتاعت التقديم هتحدد في اجتماع يوم الأحد ..

لو فيه تعيين في المدارس يبقى المديرية والإدارة هتسلمك للتوجيه بتاعك والتوجيه هيوزعك حسب الاحتياج .. لكن انت هتتسلمي لمحافظتك .. يعني مشش هتبقي سوهاجية وتتعيني في دمياط مثلا ..

لأ هيتم تعيينك حسب توزيعك ولك أن تستلمي التعيين وتستقيلي من الجامعة أو ترفضي التعيين وتظلي في الجامعة

أيوه أنا عارف إن أسألتك كتيرة جدااااااااااااااااا ...
.
.
.
.
.
.
ههههههههههههههههههههههههه
يا ستي اسألي ومايهمكيش بس يارب تدعيلي يا أختي ..

د. عبدالرحمن المنياوي