قديم 24-06-2011, 12:08 AM
salo_19 salo_19 غير متواجد حالياً
عضو جديد

salo_19 is on a distinguished road

اه والله امتحان مسخره انا اول مابصيت فى الورقه والنعمه عالطول قلت انا مش لاعب انتوا هظاركوا تقيييييييييييل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وروحت مقومنى ورحت مقعدنى ورحت ماخدنى على الحمام نص ساعه وانا بقلب الاسئله فى دماغى ههههههههه ورحت مرجعنى ورحت مجاوبنى على الاسئله وفجاءه سبحان الله صحيت من النوم عادى كده غسلت وشى وقلت اعوذ بالله من الشيطان الرجيم هو الواحد لما بيتقل فى الكرنب يستاهل يحصلوه اكتر من كده وقمت ماخدنى وغاسل وشى وهاتك ياصوووووووووووووويت ياااااااااااااااااااالهوى هههههههههههههههههههه كابوس كابوس انا فين انا مين انا ازاى انا ليه وطيه مقعره ايه ومقعره ليه وازاى الامتحان لايرحل نحن من نرحله ونحن من نعيده ونحن من نحله ونحن من نؤجله لاادرى لماذا وكيف المهم هو الفاعل واحنا المفعول به ورقصنى ياجدع مسخررررررررررررررررره انا عارف انى خرفت دى اقل حاجه من الامتحان التيت ده علامات جنان وهلوسه مبكرررررررره ههههههههههههه قال جبل المقطم وقع ليه انا مال اهلى انا اصلا معرفش حد بالاسم ده انا اصلا من الاقصر ايه هو ده 25 يناير مين و25 سبتمبر مين اكيد الناس دى بتهظر المهم بقى ياسيدى روحت مقومنى وصحيت من النوم وكان الكلام ده كله كأنه لم يكن طلعت من اللجنه ضربت سجرتين واخدت واحده سنيكر انا عارف لما المستشار بيتفزلك بيقلبها دراما.......... وعجبى