قديم 12-05-2011, 03:22 PM
ningooooo ningooooo غير متواجد حالياً
طالب جامعي (كلية طب جامعة المنصورة)

ningooooo is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mysteuio33 مشاهدة المشاركة
وشكرا ليك يا تيتو مهما كان حتى لو مش معاك كفاية انة لو عرف اى حاجة من الاسئلة المتوقعة بيقولها للجميع مهو

ممكن يبقى معاة الامتحان ومش يقول لحد و................فى الناس لكن هو قال يا جماعة فى مفاجئة يوووم 16 وربنا

يوفقة ويوفقنا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman210 مشاهدة المشاركة
بص يا تيتو انا اول واحد فى الناس دى مصدقك لانك حتى لو بتحور مش حتقول انه معايا وتخسر الناس دى تعب السنة كلها ياجماعة بلاش نظلم الناس الراجل بيقول افلوا المادة كلها مذاااكرة وهو حيجيب الحاجات اللى ممكن تلاقوها فى الامتحان زى كده لما مدرس يقول دى حتلاقوها فى الامتحان بكرة وتروح ممكن تلاقيا وممكن متلاقيهاش ليه بقى محدش بيروح يلومه طبعا مينفعش عشان مدرس كبير وليه احترامه ليه بقى لما الراجل قال انا ممكن اجيب الامتحان هاجمتوه مع انه فى الاصل قاصد افادتكم ياريت نفكر شوية بقلنا بس فعلا يا تيتو انت غلطان انك قولت المفاجاة ددى دلوقتى لانك لو كنت حططها يوم 16/6 كانوا كلهم حيخشوا على الموضوع بحكم الفضولية بتاعت الشعب المصرى وساعتها لو جت حاجات حيدعولك ولو مجتش حيدعو عليك واعذرنى انى بقول الكلام ده اصلهمش وقته اننا نعمل فيها شيوخ دلوقتى احنا اصلا مش عارفين هما حيجيوا الامتحانات صعبة ولا سهلة فانت مشكوور لو حتحط افكار جاية ممكن تساعدنا فى كسب درجات لان انا بالنسبة لى عاوز اضمن الفيزيا عشان لو حصل حاجة فى الرياضة تبقى الفيزيا شيلانى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيتو نت مشاهدة المشاركة
ningooooo شكرا ليك كتير بس انا مش بشتغل حد و صدقنى الناس ديه بتذاكر من غير ما تستنى حاجه من حد ثانيا انا غلطان انى قولت الامتحان بس صحبى بلالل هيبقى يقولكم و الراجل ده انا بحترمه كتير و انا مش بضحك على حد ياجماعه انا بقولكم انتوا تذكروا و مش عايز حد يعتمد عليا علشان محدش يقول انى بضيع حد انا عايزكم تذاكروا و انتوا تكنوا مستريحين نفسينا و مش خايفين و انا بعديها هنزل الامتحان مش هتخسروا حاجه لما تحلوه
ثانيا بالنسبه لكتاب الوسام احمد بركه مش هو الى حاطط الامتحان ولا حاجه بس حضرتك الى مش تعرفه ان احمد بركه بيكون عارف حاجات كتير فى الامتحان لانه كان خبير الفيزياء فى الوزاره
ثانيا علشان اريحكم انا مدرس الى بأخد معاه يعرف مستشار الفيزياء الى حاطط الامتحان شخصيا و كل حصه بيجيى يركز معانا على اسئله معينه وبعدين انت لما تحل الكتاب مش هتخسر حاجه ده يفيدك هو انا كده غلطان يا جماعه ؟؟؟؟؟؟
الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية
دي و جهة نظري و لو الحكاية ان استاذ مصاحب المستشار و هيديلو الامتحان يبقي علي الدنيا السلامة و لو حضرتك شايف ان لما الامتحان يتسرب قبل الامتحان ده حاجة كويسة يبقي بتخدع نفسك و انا اراهنك من دلوقتي لو الامتحان اتسرب
طيب نفترض جدلا ان الامتحان اتسرب طب تخيل مثلا و احد مش عنده نت و بيذاكر طول السنة و جه مثلا الامتحان حضرتك نزلته و جه واحد مش بيذاكر طول السنة و شاف الامتحان و حل كله صح هل انت شايف ان ده عدل و في تكافؤ فرص ؟ اترك لحضراتكوا الرد
و انا مش ضد ان حضراتكوا تضعوا توقعات بالعكس دي حاجه جميلة و الكل بيستفاد و كلنا بنساعد بعض و الحكاية و الله مش حكاية شيخ و لا مش شيخ و لا مش عارفين الامتحان صعب و لا سهل -----) المبادئ ما بتتجزءش
و ربنا يوفق الجميع