قديم 03-08-2010, 03:06 AM
الصورة الرمزية ™Myth D™
™Myth D™ ™Myth D™ غير متواجد حالياً
عضو قدوة

™Myth D™ is on a distinguished road

يا باشا اللى انا مش فاهموا واللى متعجبوا حكاية المنتديات الاباحية ازاى انا ممكن اصدق المواقع الدنماركية اما المواقع الاباحية المصرية على استضافة منتديات كبيرة ولو هيا خلينا نتكلم بصيغة الغائب لو هيا اخترقت ال database بتاع الموقع كدة يمكنها من اختراق مواقع الاسبضافة ولو اخترقت مواقع الاستضافة دانا بقول لو خلى بالك من كلامك لو اخترقت بعد الاجدرة النارية اللى بالئلوف
تقدر تخترق اى موقع هيا عايزاة يعنى ممكن تخترق الثانوية ممكن تخترق ماى ايجى مهوة دة افلام واغانى والافلام حرام والاغانى حرام طب لية معملتش كدة ولو عملت كدة اكبر الشركات العاااااااااالمية توظفها وفوق كل دة ودة اللى عايز يعمل hack للمواقع بالذات لازمن على الاقل 15 سنة خبرة دا هيا لو اشتغلت ببرنامج واحد فقط اللى اهوة Shell.Hack اقسم باللّة تكرة نفسها انا كرهت نفسى من حاجة بس جواها لتغيير الداتا لجوة البرنامج يعنى داتا فقط ملهاش لازمة وكنت بعيط من الملل اخى لا يوجد فى الدنيا قرصان يستطيع اختراق DataBase الشركات اذا كان متمرسا جدا جدا جدا جدا جدا لان لو انت بتقول هيا بتدمر المواقع كانت على كدة بقا دمرت كل المواقع الاجنبية وتقدر تسرق من المواقع الاجنبية اللى بتبيع بالفيزا اخههههههه بعد كدة يا صاحبى كلم واحد فاهم مش ترص كلام وخلاص وشكرا..... واسف على تطويل الرد

اخهههه اللى عجبنى اوى الجملة دى كما تهدف إلى كشف الثغرات التي يتسلل منها بعض "الهاكرز" الصغار - على حد تعبيرها- للإيذاء والدخول إلى عناوين
وهيا حضرتك فاكرة نفسها كبيرة عشان تقول الهاكرز الصغار طب حضرتك لو سمحت واللّة اكون ممتن جدا جدا انا عايز انقشها شخصيا ممكن تعرف موقعها وهديلها رد وممكن تقول القناة الاسلامية عشان اخش اشوف الحكاية دى وشكرا

أغرك مني أن حبك قاتلي.... و أنك مهما تأمري القلب يفعل .
أنت النعيم لقلبي و العذاب له .... فما أمرّك في قلبي و أحلاك .
و ما عجبي موت المحبين في الهوى .... و لكن بقاء العاشقين عجيب .

آخر تعديل بواسطة ™Myth D™ ، 03-08-2010 الساعة 03:11 AM