قديم 09-07-2010, 09:10 PM
dr\villa dr\villa غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

dr\villa is on a distinguished road

مع ان الموووووووود مش تمام بس حاسس اني عايز اكتب اي حاجه بس اكتب ايه ؟؟؟ قولولي اكتب ايه ؟؟
يلاااااااااااااااا هكتب اي حاجه تيجي علي بالي يلااااااااااااااااا يا شباااااااااااااااب

مشكلتي في الكليه دي ان عمري ما هكون جنتل (بتعبير البنات) هفأ (بتعبير الرجاله) هههههه ....ايوه اللي البنات بتقول عليه جنتل ده احنا بنقول عليه هفأ .....حد يقولي يعني ايه هفأ دي ؟؟؟ اقوله يعني جركن مان يا خفيف
يعني ايه برضه ؟؟؟
ماشي هخدك علي قد عقلك واقولك.... يعني رجل يتصرف تصرفات بنت ...يعني واحد بديله محاضره ولا حاجه ....يقف لي بمياعه ويقولي مرسيييييييييييي (ايه يلاااااا مالك؟؟؟ ما تقف عدل وتقولي شكرا زي الرجاله )
البناااااااااااااات بتمووووووووووووووت في النوع ده ههههه اسألوني انا ده انا قديم والقرعه دي مش من فراغ ...اوعوا تطمعوا البنات فيكو ...خليها هي اللي تجري وراك وفي الاخر هتروح لابوها تقوله جوزهولي الواد ملوش تجارب ههههههههه
وتلاقي الواد من دول قاعد ليل نهار مع البنات(ما تيجي تقعد مع الرجاله يلااااااا هو انت مش راجل ؟؟؟ يقولك اصل اول ما جيت اتعرفت علي بنات ومعرفش غيرهم هههههههههه والله انا ماسك نفسي ومش عايز اشتم !!! ما تتعرف يا خويا ما عندك 100 واحد وجميع الانواع الغشاش والكداب والمنافق والشرير والطيب والمؤدب وقليل الادب اختاااااااار اللي يعجبك ههههه)
بس انا عمري ما هكون كده (لو البنات تستاهل ماشي هههههههههه)

يلاااااااااا ان ايه اللي دخلني في الحوار ده ؟؟

بس فيه اكتشاف عظيم اكتشفته في الكليه دي ( اكرف البت تحبك ....حب البت تكرفك ههههههههه)
بجد الكلام ده ....هو محصلش معايا بس حصل مع صحابي (انا اصلا مفيش واحده عجباني هبقي اروح اشوف طب الزقازيق يا ايه هههههههههه)
وفيه حاجه غريبه حصلت مع واحد صاحبي .....كل ما يحب واحده ...حد يجي ياخدها منه ههههههههه و 3 مرات كمان ....والمره الوحيده اللي نفض ...البنت هي اللي جت كلمته (ما ينفعش احكي دي حاجات خاصه بيه ...بس حبيت اقول للتأكيد فقط هههه)
وبرضه من الحاجات اللي تعلمتها انك تبقي طالب التهيييييس في كليه التلخيص
ومن الحاجات اللي اتعلمتها برضه اني ما استهبلش زي تامر حسني واقول (هاعيش حياتي ....عايز تعيش ؟؟؟ عيش يا حبيبي براحتك وخد علي دماغك في الامتحانات بعد كده .....اه انا قديم هههه عارف ان الالبوم الجديد نزل ...صايع انا ههههههه)
ومن الحاجات اللي اتعلمتها في الكليه دي اني عرفت من اين تؤكل الكتف (لغه عربيه فصحي يا عرب هههه)
يعني ليك مصلحه مع ده ألزق فيه ...ليك مصلحه مع دي ارشق معاها ...المهم ما تبقاش اهبل وتسيب مصلحتك دي كليه الدحيحه يا جدعاااااااااااان ....لكوا ان تتخيلوا ان يتجمع 160 طالب جايب فوق 98% ثانويه عامه مع بعض ههههههههه

بجد انا زهقااااااان وقرفان اوي (معلش لو المستوي مش قد كده ....مش في المووووووود اني اكتب كوميدي)
يتبع ..................