قديم 01-12-2009, 03:47 PM
زائر غير مسجل
ضيف

السلام عليكم
على فكرة يا جماعه انتوا مصعبين الموضوع على نفسكم قوى قوى لية مش عارف الموضوع بسيط ويا ريت تسيبكوا من الى بيقول كلام غلط لان فى ناس متذاكرش لدكتور ومتعرفش تحل وتيجى تقول الدكتور امتحانه صعب . انا اسف لو بقول ان دى غلطتك مش غلطة الدكتور والدليل على كدة ان فى ناس كثير جايبة تقديرات وفى ناس بتجيب فتاوى مش عارف منين وهى معندهاش تجارب شخصية بس عندها حب الاحباط لدى الغير يا جماعه ارجوكم متسالوش اى حد اسالوا حد يكون فعلا عندة خبرة او تجربة كويسه
بالنسبة لدكتور يسرى طاحون امتحانة بييجى فية جزء صعب شوية ومحتاج تفكير بس الباقى بيبقى انت عارفة لو ذاكرت بس منتظرين من طالب مبيذاكرش انه ينجح ازاى ومتقلقوش ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا ومن الاسبوع الى بعد العيد لو بدات بجد اقسم لك بالله هتلحق تخلص بس ابدا فعلا بجد
نصيحة من اخ متعتمدش على فينل بس عشان متلمش نفسك وانا بحمد ربنا انى دخلت صدفة على المنتدى دة صحيح انا مش عضو بس هى فعلا جت صدفه عشان اشوفكم واتكلم معاكوا واوضح حجات كانت مفهومه غلط
وبجد الى يحتاج اى استفسار يكلمنى على الميل وانا نسيت اعرفكم بنفسى
اخوكم : محمود راغب
وعلى فكرة يا جماعه ان بكالوريوس محاسبة ودلوقتى بكالوريوس ادارة يعنى دخلت القسمين ولو عايز تسال على اى حاجة انا بجد اخوكم سواء ولد او بنت العلم مفهوش حرج مدام بكل احترام
m_ragheb_2***********