قديم 10-05-2009, 03:15 AM
الصورة الرمزية JusT DreaM
JusT DreaM JusT DreaM غير متواجد حالياً
عضو قدوة

JusT DreaM is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prof.ahmed4d مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

اولا اشكرك على التوبيك الرائع والردود الاروع الى قريتها

ثانيا بالنسبة للنت بقى لو انتكلم عليه بصفة عامة فهو مفيد للى عاوز يستفيد منه ومضر للى ....

انا بصراحة استفدت كتير جدا من النت واتعلمت حاجات كتير منه بس للاسف الشديد وقت اكتر ضاع وكان سبب في زعل ناس كتير منى لانى كنت ممكن اطنش اي حد معايا واسيبه واقعد على النت وكمان كان ايضيع منى الدراسة لانه بصراحة بيسحب الوقت جدا جدا وخصوصا لو النت سريع بتبقى مشكلة كبيرة

بس دلوقتى الحمد لله رياضة 2 علمت الواحد الادب ومبقتش بحب الكمبيوتر ولا النت وانا اساسا امنيتى انى ادخل كلية حاسبات ومعلومات بس يلا ربنا يعديها على خير

بس احب اقول حاجة في الاخر : النت ضياع وقت اكبر من الاستفادة ومفيش شك ان الكل بيستفاد بس لو حسبتيها اتلاقى ان وقت كتير ضايع كان ممكن يستغل في حاجة اهم

بالنسبة بقى لموضوع الاصحاب على النت وكدة فانا بصراحة ليا اصحاب كتير وبحبهم جدا بس هى احسن حاجة ان اي مشكلة تقدرى تحيكيها لحد على النت لاكن من الصعب انك تحكيها لحد عايش معاكى والموضوع ده انا حسيته مع اصحاب كتير على النت

وانصح الجميع انه ميضيعشى وقت في حاجة مش اتفيده بصفة عامة مش النت بس ولا المنتدى

بالتوفيق للجميع

في رعاية الله
عندك حق والحمد لله انك عرفت تنظم نفسك
ربنا يوفقك يارب وتدخل حاسبات وتبقى البشمهندس احمد يارب
ومستنينك تفرحنا ف الاجازة ياباشمهندس