بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=306)
-   -   منطقة القليوبية بالاتوبيسات امام المشيخة للتثبيت إدارة بنها وشبين (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=305292)

ضويحى جحمد 07-04-2011 05:51 PM

منطقة القليوبية بالاتوبيسات امام المشيخة للتثبيت إدارة بنها وشبين

شركة أتوبيسات الخاصة بالاستاذ ضويحى ريحين مجانا لن نرجع إلى بقرار التثبيت لكن عددنا لا يتجاوز460 مدرس وعمال واداريين يا ريت دعم منكم ارجوكم 10/4/2011 متستناش حقك وإنتا فى البيت والله حقناهيضيع أغيثونا ارجوكم فى إتوبيسات ريحه فاضيه لزملائى الاغراب لنقلهم الى محطاطهم

محفظ بالأزهر 07-04-2011 06:15 PM

ممكن رقم تليفونك

ضويحى جحمد 07-04-2011 06:17 PM

أرجوكم شاركونا فى الرد وأريد الحساب منكم لو مفيش أتوبيس راح هناك امام المشيخة الاتوبيسات ستنقل زملائى الاغراب لغير محافظة القليوبية فى العودة إن شاء الله كله إلى محتطه ارجوكم ساعدونا انا مسؤل امامكم لو مذهبتش هناك

ضويحى جحمد 07-04-2011 06:31 PM

0194265622 رقم تليفونى ارجوكم مضيعوش إلى صرفتة انا املك 4 أتوبيسات وشركة سعيد ترفل هتساعدنى أعينونا لا تصمت جربو يوم الاحد القادم جهزنا اللوحات المطالبة بذلك انا وزملائى المدرسين يا ريت تعبنا ميرحش هدر ومصاريفى من اجل زملائى وتشاركونا لان اكيد هيكون فى تفكير منكم كل فرد له فكرة ممكن يساعدنا بيها هناك انا لم ارجع يوم الاحد من هناك إلى بقرار التثبيت إستسمحت والدى بذلك والغريب قال لا ترجع إلى بالتثبيت حتى لو وصلت المبيت بيهم امام المشيخة والله العظيم إلى حركنى لذلك إن لى جار مدرس فى التربية والتعليم تعاقد بعدى بعام وان اكبر منه سننا وتثبت والله العظيم . واعاب على مسؤلو الازهر بالغباء وانا اظهر له إبتسامه حتى لا يشمت فى . وأنا والله العظيم بغلى من داخلى أرجوكم ساعدونا

emtaha2010 07-04-2011 06:39 PM

اذا المعلم يوما اراد الحياه فلا بد ان يستجيب شيخ الازهر

ربنا يوفقكم ... قلوبنا معكم

الي الامام ... الي الامام

دقت ساعة التثبيت

:slap1qk6:

رائحه الورد 07-04-2011 06:42 PM

والله برافوووووووووووووووووووو عليكم

ضويحى جحمد 07-04-2011 06:52 PM

أرجوك يا أستاذ إمته 2010 ريحين نطالب بحقك لا تسخر مننا بهذا الكلام ساعدنا بالذهاب معنا أو بتشجيعك لبعض مدرسو المحافظات الاخرى زميلى المدرسين زعلوا من كلامك وبلغونى بالتليفون هناك من يهذأ بنا أكيد لست من المقهورين مدرسو متعاقدى الازهر ساعدنا ولو بالكلمه الطيبه حمس باقى زملائنا المقهورين

emtaha2010 07-04-2011 06:55 PM

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضويحى جحمد (المشاركة 3303426)
أرجوك يا أستاذ إمته 2010 ريحين نطالب بحقك لا تسخر مننا بهذا الكلام ساعدنا بالذهاب معنا أو بتشجيعك لبعض مدرسو المحافظات الاخرى زميلى المدرسين زعلوا من كلامك وبلغونى بالتليفون هناك من يهذأ بنا أكيد لست من المقهورين مدرسو متعاقدى الازهر ساعدنا ولو بالكلمه الطيبه حمس باقى زملائنا المقهورين

أعوذو بالله ... أنا معكم ... كيف اسخر منكم

:friendsxs3:

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

ضويحى جحمد 07-04-2011 07:01 PM

إحنا اسفين لحضرتك أرجو المساعدة منك لتبليغ زملائنا فى معهدك للحضور معنا يوم الاحد القادم دون إستسلام حتى لو فيه أى ظروف مثل مظاهرات فى قطاعات أخرى

أ/محمد على أبوزيد 07-04-2011 07:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emtaha2010 (المشاركة 3303384)
ربنا يوفقكم ... قلوبنا معكم

الي الامام ... الي الامام

دقت ساعة التثبيت

:slap1qk6:

أخويا لايص وأنا هايص !!!!!!! الله المستعان
من حقهم ميثبتوناش!!!!!!!!!!!

ضويحى جحمد 07-04-2011 07:25 PM

لا نرى أى مشاركات مكتوبه من زملائنا الاعضاء يا خسارة من هيحارب لينا من أجل التثبيت على العموم رجال القليوبية معاهد شبين القناطر وبنها ده أضعف الايمان ساعدونا حمسونا بمشاركاتكم أرجو من الاعضاء المسؤل عن أى زهاب ومخاطبتكم من خلال البوابه او الذهاب هو الاستاذ ضويحى بتفويض من زميلى منعاا لاى تزوير فى ذلك

أبو محمد وفاطمة 07-04-2011 07:53 PM

نحن معكم من بنى سويف إن شاء الله ولكن ياريت يكون فيه أتوبيس يوفر المسافة لكل من يذهب من المحافظة لنذهب معا يدا واحدة ولا نرجع إلا بقرار التثبيت ... وياريت ما تكونش زى الوقفات الفشنك اللي كانت قبل كده وخصوصا آخر وقفة اللي كانت تكسف

ضويحى جحمد 07-04-2011 08:28 PM

أتعهد أمامكم عند الرجوع بقرار التثبيت سوف أقوم بتوصيل كل من زملائى فى المحافظات الاخرى إلى الموقف السيارات الخاص بهم وليس إلى محافظاتهم والله العظيم لو أملك لارسلت إليكم الموصلا على حسابى ولكن معى 4 اتوبيس والحاج سعيد ترافيل صاحب الحاج أحمد والدى هيساعدنا 8 اتوبيسات خاص بالذهاب والعوده للمجموعه مدرسو شبين القناطر وبنها وسوف أقوم برفع القائمه بالمدرسين والعمال القادمين معنا للمصداقيه لكن ساعدونا بالذهاب أستحلفكم بالله أن تذهبوا معنا وبالنسبه للمدرسات يوجدمعنا 2اتوبيس خاص بيهم بالنسبه للقائمه وهيكون خاص لتوصيل باقى المدرسات فى المحافظات الاخرى عند الرجوع بتوصيلهم الى مواقف سياراتهم للرجوع (عزمنا وتوكلنا على الله اعينا يارب انت المستعان وثبتنا ولا تخلف ظنوننا ) لحد الان اتصل بيى هاتفيا 112 مدرس بنى سويف 220 القاهره 35 الدقهلية 82 الغربيه 68 الاسماعيلية 22 العريش 123 المنوفية 44 الشرقية 176 الجيزة 23 قنا 19 البحيرة وللاسف اسيوط 8 مكالمات هذا من ضمن القائمة المسجلة عندنا لحد الان مازلنا نحن وزمائلنا نسجل الارقام المتصلة والمحافظات نحن المجموعة إفترشنا الجراج الخاص بى المجموعه هم (ضويحى رياضيات _ هاشم تربية رياضية _محمد لغة عربية _ ناصر لغة عربية _محمود قران كريم) معهد واحد (رضا قران كريم_ ربيع قران كريم_ محمد فتحى _ مجدى علوم_ سيد لغه فرنسية_سعيد مواد شرعيه ) كلنا حتى الان نعملالساعة م8:20 ونخطط الوح الخاصة بذلك لا تضيعوا تعبنا

ميرو 16 07-04-2011 09:59 PM

نحن معكم ان شاء الله

Mr Ahmed lotfy 07-04-2011 10:06 PM

ياريت منطقة القاهره تشارك لانها اقرب منطقه للمشيخه لكن مكبرين دمغاهم وانا معاكم وياريت رجالة منطقة القاهره تصحى وتذكروا ان الازهر لا يرد حق الا بالالحاح مثل ما حدث للفلوس المخصومه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:18 PM.