بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الكليات الأدبية والتربوية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=161)
-   -   خاص بطلاب كلية الاعلام جامعة القاهرة التعليم المفتوح (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=154346)

ahmedal3mda 17-09-2009 09:34 PM

خاص بطلاب كلية الاعلام جامعة القاهرة التعليم المفتوح

http://www3.0zz0.com/2009/09/17/19/982575629.jpg الموضوع دة لكل الطلاب اللى مقدمين فى كلية الاعلام جامعة القاهرة التعليم المفتوح بخصوص النقاش فى اى استفسارات عن الاختبارات اوبعد التسجيل او فى اى حاجة تخص الدراسة بعد كدة علشان ماكنتش بشوف اى حد بيسئل عن حاجة فى وسط المواضيع وكان بيبعتلى بعد كدة رسالة خاصة

لا يوجد اسم 18-09-2009 01:15 AM

انا لسة المقابلة بتاعتى يوم 27/9

بس انا عايزة اعرف فترة المقابلة طويلة ولا بسرعة

اسلام سمسم 18-09-2009 05:26 AM

يا ريت يا احمد تكتبلنا كل حاجة عن المقابلة

ahmedal3mda 18-09-2009 05:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لا يوجد اسم (المشاركة 1614700)
انا لسة المقابلة بتاعتى يوم 27/9

بس انا عايزة اعرف فترة المقابلة طويلة ولا بسرعة

بالنسبة لامتحان الكمبيوتر مدتة ساعة بس هتخلصى فى حدود عشر دقائق اما بالنسبة للمقابلة الشخصية مابتكملش 5 دقاق وبيكون معاكى اتنيين تانين غيرك وبتسسألى على طول وبالتوفيق ان شاء الله

sarah ms 29-09-2009 07:32 PM

السلام عليكم
انا اسمي ساره وعايزه نبقه اصحاب ممكن
انا عملت المقابله امبارح وحسه اني مش هنجح

ahmedal3mda 29-09-2009 09:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarah ms (المشاركة 1646207)
السلام عليكم
انا اسمي ساره وعايزه نبقه اصحاب ممكن
انا عملت المقابله امبارح وحسه اني مش هنجح

اولا هو حصل معاكى اية فى المقابلة
ثانيا انا لما كنت بقدم كان معايا ناس بعد المقابلة قالوا حاسين ان مش هينجحوا ودلوقتى مسجلين كمان فمتفتكريش ان الموضوع موضوع احساس عادى ماهو لازم تحسى بكدة انا كنت موجود على فكرة امبارح هناك فى كلية الاعلام
وطبعا ممكن نبقى اصحاب ان شاء الله
فمتقلقيش وربنا يوفقق ان شاء الله ياسارة

sarah ms 29-09-2009 11:09 PM

احمد انا اتشرف لما نكون اصحاب طبعا
بس انا مش حاسه كده من فراغ انا فضلت قاعده ساكته اثناء المقابله ومش بجاوب لاني كنت تعبانه اوي لدرجة ان الدكتر اللي كان بيمتحني سألني اذا كنت عايشه في مصر بره مصر علي الرغم من اني لبقه جدا بس انا كنت مدايقه اوى

ahmedal3mda 29-09-2009 11:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarah ms (المشاركة 1646878)
احمد انا اتشرف لما نكون اصحاب طبعا
بس انا مش حاسه كده من فراغ انا فضلت قاعده ساكته اثناء المقابله ومش بجاوب لاني كنت تعبانه اوي لدرجة ان الدكتر اللي كان بيمتحني سألني اذا كنت عايشه في مصر بره مصر علي الرغم من اني لبقه جدا بس انا كنت مدايقه اوى

ماتحطيش فى دماغك الموضوع دة انو مؤشر لنجاحك او لأ لان اللى امتحنوكى بيدوكى درجة تقديرية بتضاف للمجموع الاعتبارى وبتخشى التنسيق الداخلى عادى فمتقلقيش وربنا يوفقق وهتنجحى ان شا الله وابقى قوليلى عملتى اية بعد كدة
انتى اتسألتى فى اية انهاردة

sarah ms 29-09-2009 11:37 PM

هو مافيش حد موجود يا جماعه واللي ايه

ahmedal3mda 29-09-2009 11:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarah ms (المشاركة 1646961)
هو مافيش حد موجود يا جماعه واللي ايه

انا موجود فى الموضوع

sarah ms 29-09-2009 11:43 PM

سالوني عايزه ابقي صحفيه واللي مزيعه انا قلتلهم انا عاوزابقي صحفيه لاني بكتب كويس
وكمان سالني بتحبي تقرأي لمين انا خبط هنا بقي ولغبط كتير علي الرغم من اني كنت عرفاهم كويس وبعدين انا ذاكرتي مش قويه اوي عشان كده انا دايما بلغبط
علي فكره انا بكتب مقالات ورويات وكمان قصص ورئيس تحرير جريدة بر مصر لو تسمع عنها فرح بيا اوي وقالي انه شرف ليه لما انا اشتغل عنده في الجريده

ahmedal3mda 29-09-2009 11:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarah ms (المشاركة 1646978)
سالوني عايزه ابقي صحفيه واللي مزيعه انا قلتلهم انا عاوزابقي صحفيه لاني بكتب كويس
وكمان سالني بتحبي تقرأي لمين انا خبط هنا بقي ولغبط كتير علي الرغم من اني كنت عرفاهم كويس وبعدين انا ذاكرتي مش قويه اوي عشان كده انا دايما بلغبط
علي فكره انا بكتب مقالات ورويات وكمان قصص ورئيس تحرير جريدة بر مصر لو تسمع عنها فرح بيا اوي وقالي انه شرف ليه لما انا اشتغل عنده في الجريده

بردة مش مشكلة المهم كان اختيار المجال لان بالنسبلهم مجرد اختيار الصحافة فهى حاجة كويسة بالنسبة ان قليل لما بتلاقى حد عاوز يدل صحافة

ahmedal3mda 29-09-2009 11:58 PM

اعملى اعادة تحميل للصفحة علشان تشوفى الردود الجديدة

لا يوجد اسم 30-09-2009 09:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarah ms (المشاركة 1646978)

كنتى قوليلهم النقطة دى

عموما متقلقيش هى مش بتتحسب زى منتى فاكرة وان شاء الله خير

انا كنت هناك و عملت المقابلة وعادى بس انتى واضح انك مش متعودة على انك تكونى شخصية اجتماعية

عشان كده معرفتيش تتكلمى معاهم بس كويس انك قولتلهم انك عايزة تبقى صحافية ومتقلقيش ان شاء الله

تنجحى بس اللى بيتمنى حاجة بقوة بتتحقق لازم تتمنى انك تنجحى ومتيأسيش عشان ان شاء الله تتحقق

أحمد النجم2020 30-09-2009 01:30 PM

ياجدعان الف مبروك للي نجحو في اي حاجه ومحدش يزعل لو ربنا موفقهوش(قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا)وربنا مع الجميع اخوكم أحمد-عالي درسات تعاونيه :006et4::d

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:22 AM.