بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجارة حلوان خايدة 894 شخص فقط! ..القاهرة وعن شمس 2500! (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=354588)

mostafa_gamal2 12-08-2011 02:45 AM

تجارة حلوان خايدة 894 شخص فقط! ..القاهرة وعن شمس 2500!

....السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ...
انا الحمد لله دخلت تجارة عربى للاسف كنت جايب 90 وكنت هخش انجلش لولا ان مجموعى الانجلش 39.5 !
الحمد لله ..
لكن انا اخترت حلوان بارادتى..لكن استعجبت ان الدفعة 894 واحد فقط من موقع الاستاذ !!
واستعجبت لان الدفعة عددها قليل جدا مقارنة بالقاهرة اللى فوق 2000 وعين الشمس ..
اشمعنى حلوان ؟؟ هل اتسااع الجامعة محدود ولا صعبة وولا اية ..
طب القاهرة خايد اكثر من 2000 ..
انا مش مضايق طبعا لكن محتار جدا ..

وكمان سمعت ان الدراسة بداخل التجارة حلوان صعبة ويوجد ظلم كبير بداخلها .ودة من ناس ككتتتتتتتتتير اوى وللاسف قلقت جدا .ارجوكم تطمنونى...
لانى محتار جدا ..

شكرا لكم...

usernamo 12-08-2011 01:00 PM

غلط تجارة حلوان اخدت 2447 تقريباً شوف العدد بعد المرحلة التانية يا باشا ^^

mostafa_gamal2 12-08-2011 01:32 PM

خلاص يا باشا شوفتها تسلم على الرد ..بس انت ورايا ورايا ههههههههة

ALFARES 12-08-2011 02:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_gamal2 (المشاركة 3828375)
....السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ...
انا الحمد لله دخلت تجارة عربى للاسف كنت جايب 90 وكنت هخش انجلش لولا ان مجموعى الانجلش 39.5 !
الحمد لله ..
لكن انا اخترت حلوان بارادتى..لكن استعجبت ان الدفعة 894 واحد فقط من موقع الاستاذ !!
واستعجبت لان الدفعة عددها قليل جدا مقارنة بالقاهرة اللى فوق 2000 وعين الشمس ..
اشمعنى حلوان ؟؟ هل اتسااع الجامعة محدود ولا صعبة وولا اية ..
طب القاهرة خايد اكثر من 2000 ..
انا مش مضايق طبعا لكن محتار جدا ..

وكمان سمعت ان الدراسة بداخل التجارة حلوان صعبة ويوجد ظلم كبير بداخلها .ودة من ناس ككتتتتتتتتتير اوى وللاسف قلقت جدا .ارجوكم تطمنونى...
لانى محتار جدا ..

شكرا لكم...

بس بجد انت ضحكتنى اتساع الجامعه محدودة بجد انت شكلك مروحتش انا بقالى 3 سنين هناك ولسة ملفتش الجامعه كلها اكبر الجامعات اللى هتشوفها فى حياتك والله بجد الدراسة لا صعبة ولا حاجة اولا نصيحة من اخ ليك اوعى تسمع كلامممممم حد نفس الكلام اللى كنت بسمعة وانا لسة بقدم هناك دراسة صعبة ودكاترة وحشين والناس بتسقط كل الكلام دة فااااااااااااااااااكس والله بجد الحياة حلوة جداا هناك وربنا معااااااااك

mostafa_gamal2 12-08-2011 03:15 PM

لا انا رحتها وفعلا الجامعة كبيرة جدا جدا ..لكن انا كنت باقصد كلية التجارة نفسها ..
المشكلة ان الكل بيقول ان الدراسة صعبة والمعيدين رخمين وفى ظلم كبير فى التصحيح هى دى اللى قلقتنى شويتين..لانى انا اللى اخترتها دون عن القاهرة او عين شمس ..

ملك عاشقة الرياضيات 12-08-2011 09:52 PM

يا جماعه هى حلوان بعيده اوى ولا ايه اصل انا مليش طريق غير المترو فهل انا لما بنزل من المترو اخر الخط بنركب ولا الجامعه موجوده على طول وهل تجاره منفصله عن الجامعه ولا جواها زى القاهره وهى حلوان حلوه ولا لا القاهره احسن بليس ردوا عليا

mostafa_gamal2 13-08-2011 12:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رنا محمود (المشاركة 3831335)
يا جماعه هى حلوان بعيده اوى ولا ايه اصل انا مليش طريق غير المترو فهل انا لما بنزل من المترو اخر الخط بنركب ولا الجامعه موجوده على طول وهل تجاره منفصله عن الجامعه ولا جواها زى القاهره وهى حلوان حلوه ولا لا القاهره احسن بليس ردوا عليا

لالا ..انتى بس بتركبى المترو وتنزلى محطة (جامعة حلوان ) هتتطلعى هتلاقى كوبرى تعدية تلاقى نفسك فى الجامعة بس كدة ...طبعا بتخشى هتلاقى الجامعة على بعد 5 دقايق بس من الدخول ..يارب اكون افدتك..

ahmedraw 13-08-2011 05:43 AM

تجارة حلوان اقل بكثيرررررر من القاهرة وعين شمس
القاهرة وعين شمس حوالى 3400 اما حلوان 2800 فى فرق فى العدد طبعا

vampire1188 13-08-2011 03:24 PM

اقتباس:

؟ هل اتسااع الجامعة محدود ولا صعبة وولا اية
ههههههههههههههههههههههههههه ضحكتني وربنا

يابنى دانتا عشان تمشي من الباب الرئيسي لغاية ماتوصل للسكاشن ومدرج 18 هايتقطع نفسك

انا روحتها مرة واحده وحلفت ميت يمين مانا داخلها تانى

بس بجد انا مستغرب من الاعداد المهولة اللى اتقبلت في تجارة انجليش

كدا تجارة انجليش مابقالهاش ميزة خلاص .. قيمتها راحت

وجودة التعليم ذات نفسها هاتروح وهاتشوووووفو

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:48 PM.