بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية السياحة والفنادق (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=168)
-   -   حد هنا في المنتدي جه يوم الاربعاء اختبار القدرات سياحة و فنادق حلوان (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=344693)

محمد طارق 1 22-07-2011 06:42 PM

حد هنا في المنتدي جه يوم الاربعاء اختبار القدرات سياحة و فنادق حلوان

ازيكوا يا شباب

حد هنا في المنتدي جه يوم الاربعاء اختبار قدرات سياحة فنادق حلوان
كلموني انا كنت مع ناس كويسة واتكلمت معاهم وعاوز اتناقش معاهم في حاجات مهمة دلوقتي فاللي جه وشاف الموضوع يكلمني

بالتوفيق

nirmen 22-07-2011 07:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد طارق 1 (المشاركة 3721722)
ازيكوا يا شباب

كلموني انا كنت مع ناس كويسة واتكلمت معاهم وعاوز اتناقش معاهم في حاجات مهمة دلوقتي فاللي جه وشاف الموضوع يكلمني

بالتوفيق

انا كنت هناك
بس شكلى مش هدخلها
لانى جبت 34 ونص فى الانجليزى
يعنى بعد ما اروح وامتحن
اكتشفت انهارده ان انا وبكتبها فى الرغبات قالى خطا عشان درجة الانجليزى
ومجموعى الكلى 85%
يالا بقى ربنا يسامح مدرس الانجليزى بتاع سنة تانية ثانوى

ايمان هارون 22-07-2011 07:44 PM

انا جيبة 37 فى الانجلاش يعنى اية مش هخوش ولة يانرمين انتى مش عاديتى ال70 فى المية المفروض تجيبى 35 من 50 معلشى ياحبيبتى خوشى لو انا منك تجارة خارجية وهى جامدة انا لو ملحقتش دى هروح دى انا خايفة من سياحة بجد ياجماعه وعلى فكرة يانيرمو الكلام بتاع 35 من 50 دة مكتوب فى الشروط بتاعت الكلية هنا فى المنتدى كنتى سالتى

nirmen 22-07-2011 07:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمان هارون (المشاركة 3721962)
انا جيبة 37 فى الانجلاش يعنى اية مش هخوش ولة يانرمين انتى مش عاديتى ال70 فى المية المفروض تجيبى 35 من 50 معلشى ياحبيبتى خوشى لو انا منك تجارة خارجية وهى جامدة انا لو ملحقتش دى هروح دى انا خايفة من سياحة بجد ياجماعه وعلى فكرة يانيرمو الكلام بتاع 35 من 50 دة مكتوب فى الشروط بتاعت الكلية هنا فى المنتدى كنتى سالتى

طب هعمل ايه بقى يا ايمى فرقت على نص درجة
لا انتى ان شاء الله هتدخلى
ربنا معاكى يارب
بفكر ادخل اداب مش تجارة وزى ما تيجى بقى لان نفسيتى تعبت
اتعلقت اوى بسياحة وفنادق

ايمان هارون 22-07-2011 08:07 PM

لا اداب دى ملهاش مستقبل خوشى مجموعك يجيب تجارة خارجية عربي دى اعلا كلية تجارة وبتشتغل فى اى مكان ودى اعلا شهادة يعنى اكتر من تجارة انجلاش يعنى لو جيبتى تقدريات حلوة تخوشى تشتغلى فى الخارجية وربنا معاكى ومعانا انا لو فرقت بردة معاية على الدرجة انا مش عارفا موضوع الانجليزي دة انا خايفة من مجموعى الكلى انتى لو مجموعك اعلا من 80 خوشى تجارة خارجية حلوان لذيذة وليها مستقبل واحلا كلة تجارة وبراحتك ام اداب دة حاجة تخوشية لو يأستى خالص بس لسة فيه كليات جميلة بس فى فى اداب قسم اثار ممكن تخوشية وتاخدى بعدها كورسات ارشاد وتبقى مرشدة سياحية

ايمان هارون 22-07-2011 08:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد طارق 1 (المشاركة 3721722)
ازيكوا يا شباب

بالتوفيق

ا:friendsxs3:انا مروحتش يوم الاربع انا روحت يوم الحد بعد النتيجة وكان الانترفيو بتاعنا لذيذ بصراحة بس بقا اية الى انتة عاوز تتناقش فية

محمد طارق 1 22-07-2011 08:14 PM

اة للاسف للاخت nirmen اللي مدخلتش كانت معانا يوم الاربعاء
انا عاوز اتناقش متوقعين تاخد كام؟؟

كمان هل هتنزل بعد اختبارات القدرات

كمان عاوز اجمع الناس اللي كانوا معايا لان كان فيه ناس ساكنين جنبي وناس مخها حلو فعايز اتواصل معاهم

ايمان هارون 22-07-2011 08:36 PM

اقولك على الفينل النهائى بقا مفيش توقعات محدش يعرف هتاخد من كام بلاش بقا تاعد تدور وتستنا من دة كلمة تديك امل ومن دة كلمة تاخد منك الامل استنا احنا استنينا سنين هانت فات الكتير مبقاش ال القليل هاااااا متسالش عن التنسيق وان كان عن نرمين فى كليات حولة بجد ليها بس هى لو تفكر ام لو عوزا اى كلية مش فارق تشتغل بعدها او لا براحتها بقا بس انا بقولها على حاجة تفيدها ومش بفرض راى واما عن اصحابك الى كانو معاك ياريت يدخلو وانا كمان لم كنت هناك شوفت بنات من بلدى يااااااة الواحد بردة ميروحش المككان لوحدها بقولك اية بقا يامحمد انا قدمت على الرغبات بس تقريبا الكلية اى بقدم عليها بعد السياحة بيقولى خطاء توزيع امسحها ولة اسيب الخطاء واكمل عادى مع العلم ان تجدارة وادارة اعمال كلية واحدة بس فى مصر فى حلوان

محمد طارق 1 22-07-2011 08:39 PM

تمام تمام كلامك صح مليون المية
بس متسبيش خطا في الرغبات خالص غيريها

كمان انا مش شايف غيري انا وانتي ونرمين بس اللي دخلنا الاختبار موجودين هنا فين الباقي

دة انا حتي مش لاقي عالفيس...

ايمان هارون 22-07-2011 08:48 PM

لا فى كتير بس ممكن يكونو مش متابعين لو كنت موجود من الاول كنت شوفتهم

nirmen 22-07-2011 09:00 PM

[quote=محمد طارق 1;3722091]اة للاسف للاخت nirmen اللي مدخلتش كانت معانا يوم الاربعاء
انا عاوز اتناقش متوقعين تاخد كام؟؟

كمان هل هتنزل بعد اختبارات القدرات

كمان عاوز اجمع الناس اللي كانوا معايا لان كان فيه ناس ساكنين جنبي وناس مخها حلو فعايز اتواصل معاهم[/quoteانا عمتا مجموعى الكلى 85%
ولسا معملش الرغبات
وحاسة انى هنجح فى الانترفيو وياااااااااااه تقف على نص الدرجة
محتارة فى الجامعات

nirmen 22-07-2011 09:05 PM

ربنا يوفقكم يا ايمان انتى ومحمد

محمد طارق 1 22-07-2011 11:56 PM

الله يخليكي وتلاقي كلية احسن باذن الله

ايمان معرفتش رد عشان مينفعش ابعت رسايل خاصة بس اقولك احسن اسالي الخبراء لاني مش عارف للاسف

مى عادل محمد 23-07-2011 01:05 AM

انا كنت هناك يوم الاربعاء

هاى محمد ,ايمان,نرمين انا كنت هناك يوم الاربعاء وكان الانترفيو كويس بس انا خايفة من نتيجتة ,ممكن حد يقولى اية الاسئلة اللى اتسالها ,انا نفسى جدا ادخل السياحة بس ادينى قاعدة مستنية التنسيق ,وياريت حد يقولى هو تسجيل الرغبات بدا ولا لسة

محمد طارق 1 23-07-2011 01:15 AM

كويس جدا انتي ممكن تكوني معايا علي نفس الترابيزة المهم انتي عليم ولا ادبي
انا علمي 88.4 مستني التنسيق مرحلة تانية

انا اتسالت ايه هوايتك وفين السلوم و ايه القراء اللي بتقرا لهم بما ان هوايتي القراءة عصامة امريكا وطب وواشتطن التانية دي تبقي ايه
و كمان ليه التحقت بالكلية وتعرف ايه عن الفراعنة وطبعا تعريف النفس وشويه اسالة جواها الخ

وانتي

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:58 PM.