بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع تجاره انجلش اسكندريه (سبا باشا) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=158591)

Bavly2009 07-10-2009 07:32 PM

تجمع تجاره انجلش اسكندريه (سبا باشا)

يا جماعه انا عارف ان فى تجمع لتجاره اسكندريه لكن بما ان احنا اتنقالنا سبا باشا حبيت اعمل تجمع لينا احنا بس
و نتعرف على بعض فيه و اتمنى اتعرف عليكوا كلكوا فى الكليه ان شاء الله

امن احمد 07-10-2009 11:35 PM

انا معاك فى اولى فى سابا باشا section c
و انا معاكم فى اى حاجة يا شباب
و شكرا يا bavly انك عملتلنا تجمع زى ده
بس يا رب يكبر

مايومايو 08-10-2009 04:22 PM

انا فى تجارة انجلش سابا باشا وانا صحبة مجموعة تجارة انجليش اسكندرية فياريت لو اى معلو مات او محاضرات تفيدونا بيها للعلم انا سنة اولى

مايومايو 08-10-2009 04:23 PM

والمجموعة اللى انا عملتها خاصة بسابا باشا بس

عبدالله مرسى 08-10-2009 05:59 PM

انا عبدالله فى تجارة انجلش سابا باشا ياريت يا جماعة نتعرف على بعضينا ونتفق على يوم نتقابل فى الكلية نتعرف على بعض اوكى;)

مايومايو 08-10-2009 09:35 PM

ياجماعة ارجو الاشتراك فى المجموعة الاجتماعية بتاعتى تجارة انجليش جامعة الاسكندرية كما اشترك فيها bavly2009 مرسى اوى وياريت نكون مجموعة كبيرة اوى عشان نعرف عن كليتنا حاجات كتير ومرسى اوى

KARIM_METWALLY 08-10-2009 10:02 PM

تجارة سابا باشا سيكشن e بس بحضر ال 6 ايام عادى

مايومايو 09-10-2009 06:28 PM

عاوزين المجموعة الاجتماعية بتاعتنا تكبر وتكون 100 واحد ياريت تشتركوا كلكوا فى المجوعة تجارة انجليزى جامعة الاسكندرية

Bavly2009 09-10-2009 06:33 PM

متشكر جدا يا جماعه على رضودكم الجميله و بأذن الله ها احاول انى اجيبلكم اى اخبار جديده و هحاول اجيب المحضرات
واتمنى فعلا ان احنا نتعرف على بعض فى الكليه و نكون اصحاب
و بالمناسبه ده موقع الدكتور عبدالفتاح ماضى بتاع حقوق الانسان وهتلاقه فيه كل المحضرات بأذن الله
http://www.abdelfattahmady.net/

Bavly2009 09-10-2009 06:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امن احمد (المشاركة 1667237)
انا معاك فى اولى فى سابا باشا section c
و انا معاكم فى اى حاجة يا شباب
و شكرا يا bavly انك عملتلنا تجمع زى ده
بس يا رب يكبر

على فكره انا كمان سكشن c بس يارب نتقابل و نتعرف اكتر
و عاوزك تقولى رئيك فى الدكتره
انا رئى انهم كلهم كويسين و زى الفل و افضهم د.عبدالفتاح و د. فايز
بس فى دكتور شكله هيطلع عنى معاه اظن انت عارفه :abdoog8:

لويس التاسع 10-10-2009 11:13 AM

انا كمان section c وانا عارفه ان الدكتور الوحيد اللى مش عاجب الكل هو بتاع الاقتصاد وربنا يستر علينا منه يارب ولو في محاضرات ياريت لا تبخلوا علينا لان بجد الواحد مش عارف يذاكر ازاى

Bavly2009 10-10-2009 05:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لويس التاسع (المشاركة 1672892)
انا كمان section c وانا عارفه ان الدكتور الوحيد اللى مش عاجب الكل هو بتاع الاقتصاد وربنا يستر علينا منه يارب ولو في محاضرات ياريت لا تبخلوا علينا لان بجد الواحد مش عارف يذاكر ازاى

عندك حق فعلا دكتور الاقتصاد صعب جدا و بأذن الله ها احوال اجبلكم حجات تفيدكم فى الدراسه و اتمنى اتعرف بيك يا لويس التاسع :039uw8:

Bavly2009 10-10-2009 08:26 PM

ايه يا جماعه ما حدش تجاره انجلش اسكندريه فى المنتدى كله غير احنا بس ؟
مش مشكله بس ياريت نحدد يوم نتقابل فيه و نتعرف على بعض اكتر
انا عن نفسى موجود حد و تلات و اربع و خميس

مايومايو 11-10-2009 12:41 AM

ياجماعة انا اتخنقت خلاص من الكلية دية حسة انى هضيع فى الكلية دية انا مش فاهمة اى حاجة خالص ياترى انا كدة بس ولا انتوا كمان وارجو النصيحة

مايومايو 11-10-2009 01:05 AM

انا مش فاهمة حاجة من دكتور الاقتصاد والmath

مايومايو 11-10-2009 01:07 AM

مرسى وياريت المجموعة الاجتماعية تكبر مش معقول مافيش تجارة انجليزى سابا باشا

Bavly2009 11-10-2009 05:36 PM

على فكره كله فى الاول ما بيبئاش فاهم حاجه يعنى كلنا فى الهوا سوا
بالنسبه للاقتصاد و الماس و الاكونتينج لازم ناخد فيهم كرسات
اما بقيت المواد سهله ممكن نذكرها لوحدنا بس كله بيقولى لازم تذاكر اول باول يعنى ما نعملش زى ثانوى

Bavly2009 11-10-2009 05:40 PM

بالمناسبه لسيكشن c دكتور على بتاع الاداره اتغير و جه واح تانى انا ما فهمتش منه حاجه
علشان كده ها اروح بكره احضر فى سيكشن d مع دكتور على الى عاوز يجى معايا المحاضره الساعه 11
لان كمان الدكتور الجديد ما بيكتبش اى حاجه و بيقول ذكره من الكتب و النت
و الصراحه عمل كام حركه النهارده كنت هاتشل منه ده بيعملنا كأنانا اطفال فى ابتدائى
و على فكره هو عامل كويز الاسبوع الجاى يعنى ربنا يستر

Bavly2009 11-10-2009 05:42 PM

اما بالنسبه للكتب يا جماعه انا كنت فى المجمع يوم السبت و استلمت 3 كتب بس
و قالولى تعال استلم الباقى (8 كتب) اخر الاسبوع
انا عن نفسى ها اروح يوم السبت بدل ما اروح على الفاضى و يقولوى تعال بكره

لويس التاسع 11-10-2009 08:01 PM

على فكره انا بنت وصح دكتور البزنس لكن بيشرح كويس بس المشكله ان الواحد مش بيلحق يكتب وراه لكن والللللللللللللله بجد ربنا يستر
وعلى فكرة ممكن الحصه الجايه بتاع الاقتصاد يعمل الكويز لانى سمعته وهو بيقول للبنت ممكن المحاضرة الجايه
لكن بالنسبه لبتاع البزنس برضه في ناس بتضحك على حاجات تافهه لكن المفروووووووووض اننا جاييييين المحاضره علشان نفهم
وربنا ان شاء الللللللله هيكون معانا باذن للللله
والللللللللللللللللللللللللله ولى التوفيق

Eslam 2010 11-10-2009 08:48 PM

انا اسمى اسلام معاكو فى تجارة انجلش سيكشن D وعلى فكرة يا بافلى دكتور ال business مش على مسلم
اللى بيدينا اسمه عبدالسلام و المحاضرة الساعة 12 مش 11

اللى انت قصدك عليه ده شعره كبير كده وبيشرب بايب ؟
لو هو يبقى متتعبش نفسك عشان هو ده عبد السلام اللى عندنا

Eslam 2010 11-10-2009 08:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايومايو (المشاركة 1674581)
مرسى وياريت المجموعة الاجتماعية تكبر مش معقول مافيش تجارة انجليزى سابا باشا

لا هو فى بس مش كل الطلية عرفة الموقع ده

Eslam 2010 11-10-2009 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايومايو (المشاركة 1674575)
انا مش فاهمة حاجة من دكتور الاقتصاد والmath

هو دكتور اليسى حلو بيفهم بس مش بيكتب حاجة
لو عايزة المحاضرة بتاعته هتلاقيها فى مكتبة السنترال اللى فى وش الكلية

احنا برضو مش بنفهم حاجة من دكتور الmath عشان صوته واطى و هو اصلا تعبان و بيبعد الميك عن بقه
اسمه عادل حلاوة

بس ان شاء الله اطمنى مع الكورسات و المذاكرة على طول اول بأول مش هيبقى فى مشاكل

و المحاضرات كلها بتبقى فى مكتبة السنترال
انا بجيب محاضرات الدكاترة اللى ما بتكتبش

sorry لو طولت
وتقبلوا مرورى:078111rg3:

Eslam 2010 11-10-2009 09:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لويس التاسع (المشاركة 1675613)
على فكره انا بنت وصح دكتور البزنس لكن بيشرح كويس بس المشكله ان الواحد مش بيلحق يكتب وراه لكن والللللللللللللله بجد ربنا يستر
وعلى فكرة ممكن الحصه الجايه بتاع الاقتصاد يعمل الكويز لانى سمعته وهو بيقول للبنت ممكن المحاضرة الجايه
لكن بالنسبه لبتاع البزنس برضه في ناس بتضحك على حاجات تافهه لكن المفروووووووووض اننا جاييييين المحاضره علشان نفهم
وربنا ان شاء الللللللله هيكون معانا باذن للللله
والللللللللللللللللللللللللله ولى التوفيق

اه هو قال لنا توقعوا الكويز فى اى وقت

مايومايو 11-10-2009 10:15 PM

ربنا يستر والله ومرسى اوى على كل اللى ردوا عليا وبعدين انا سكشن d يعنى دكتور عبد السلام بيدينى ودكتور عادل حلاوة ودكتور محمود سليمان بس انا معجبة اوى بالدكتور دا لانة عندة ضمير اوى اوى اوى لكن دكتور عبد السلام انا معرفتش افهم اوى يعنى ودكتور عادل حلاوة شكلة تعبان اوى ربنا معاة بس انا مسمعتش ولا كلمة منة انتوا فعلا بتكلموا على اللى شعرة كبير وماسك بايب هو دا دكتور عبد السلام

مايومايو 11-10-2009 10:17 PM

واسفة لو طولت عليكوا ومرسى بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااى

Bavly2009 11-10-2009 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لويس التاسع (المشاركة 1675613)
على فكره انا بنت

اولا انا اسف جدا انا مكنتش اعرف
ثانيا دكتور البسنس بتاع النهارده ده اى كلام و مبيعرفش يشرح كويس و د. على احسن منه 100 مره
وفعلا د.الليثى احتمال يعمل الكويز المره الجايه فعلا:giljotiiniug3:
و انا الصراحه مرعوب لانه ما بيكتبش حاجه و المجضرات الى اخدتها من المكتبه ما فيهاش غير الكام رسمه الى كتبهم و الكام كلمه بس

Bavly2009 11-10-2009 10:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam 2010 (المشاركة 1675718)
انا اسمى اسلام معاكو فى تجارة انجلش سيكشن d وعلى فكرة يا بافلى دكتور ال business مش على مسلم
اللى بيدينا اسمه عبدالسلام و المحاضرة الساعة 12 مش 11

اللى انت قصدك عليه ده شعره كبير كده وبيشرب بايب ؟
لو هو يبقى متتعبش نفسك عشان هو ده عبد السلام اللى عندنا

على فكره يا اسلام الى انت ما تعرفوش ان الدكتور اتغير و الى انت بتقول عليه بقى عندنا و د.على بقى عندكم
و بجد انا بحسدكم على الراجل ده من اول محاضره باين ان راجل محترم و عنده ضمير فى الشرح
و على فكره ده مش كلامى لوحدى ده كلام ناس فى سنه 3

Bavly2009 11-10-2009 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايومايو (المشاركة 1675941)
ربنا يستر والله ومرسى اوى على كل اللى ردوا عليا وبعدين انا سكشن d يعنى دكتور عبد السلام بيدينى ودكتور عادل حلاوة ودكتور محمود سليمان بس انا معجبة اوى بالدكتور دا لانة عندة ضمير اوى اوى اوى لكن دكتور عبد السلام انا معرفتش افهم اوى يعنى ودكتور عادل حلاوة شكلة تعبان اوى ربنا معاة بس انا مسمعتش ولا كلمة منة انتوا فعلا بتكلموا على اللى شعرة كبير وماسك بايب هو دا دكتور عبد السلام

فعلا دكتور مجمود سليمان راجل محترم جدا و عنده ضمير مش زى ناس تانيه ما بنفهمش منهم حاجه
اما بالنسبه لدكتور عبد السلام فأعتقد انى هتعب معاه اوى لان صوته واطى و بيبعد الميكرفون و مبفهمش منه اى حاجه انا خرجت من المحاضره النهارده مش فاهم حاجه خالص غير الكام مثال الى قالهم
و مش عارف هذاكر منين علشان الكويز ده بجد ربنا يستر

امن احمد 11-10-2009 10:57 PM

معلش يا جماعة مكنتش متابع معاكم اصل النت كان فاصل
و متفكرنيش يا بافلى بدكتور عبد السلام ده (انت يا واد يابو كسكتة :d )
انا مفهمتش منه اى حاجة خااالص غير مثال البيبسى و التيوتا و عيد ميلاد شروق و صاحبتها :d
فينك يا دكتور على
وربنا يستر ان شاء الله
و نصيحة يا جماعة ماتبتدوهاش كورسات كدة من اول سنة
و اسف لو كنت طولت عليكم سلام

Bavly2009 11-10-2009 11:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امن احمد (المشاركة 1676071)
معلش يا جماعة مكنتش متابع معاكم اصل النت كان فاصل
و متفكرنيش يا بافلى بدكتور عبد السلام ده (انت يا واد يابو كسكتة :d )
انا مفهمتش منه اى حاجة خااالص غير مثال البيبسى و التيوتا و عيد ميلاد شروق و صاحبتها :d
فينك يا دكتور على
وربنا يستر ان شاء الله
و نصيحة يا جماعة ماتبتدوهاش كورسات كدة من اول سنة
و اسف لو كنت طولت عليكم سلام

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه (انت يا واد يابو كسكتة :d )
ده شكله ها يتعبنا معاه فعلا دكتور على ده كان 100 100

بس اوعى تكون انت الواد ابو كسكته:d

Eslam 2010 11-10-2009 11:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bavly2009 (المشاركة 1676044)
على فكره يا اسلام الى انت ما تعرفوش ان الدكتور اتغير و الى انت بتقول عليه بقى عندنا و د.على بقى عندكم
و بجد انا بحسدكم على الراجل ده من اول محاضره باين ان راجل محترم و عنده ضمير فى الشرح
و على فكره ده مش كلامى لوحدى ده كلام ناس فى سنه 3

هو اتغير امتى؟ ده دخلنا الاسبوع اللى فات
مين قالك انهم بدلوا الدكاترة؟
عموما بكرة حنشوف

Eslam 2010 11-10-2009 11:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bavly2009 (المشاركة 1676034)
اولا انا اسف جدا انا مكنتش اعرف
ثانيا دكتور البسنس بتاع النهارده ده اى كلام و مبيعرفش يشرح كويس و د. على احسن منه 100 مره
وفعلا د.الليثى احتمال يعمل الكويز المره الجايه فعلا:giljotiiniug3:
و انا الصراحه مرعوب لانه ما بيكتبش حاجه و المجضرات الى اخدتها من المكتبه ما فيهاش غير الكام رسمه الى كتبهم و الكام كلمه بس

متقلقش مكتبة السنترال فيها كورسات الاقتصاد و مكتوبة بالكمبيوتر كمان وفيها الكلام اللى شرحه فى المحاضرة

Eslam 2010 12-10-2009 12:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايومايو (المشاركة 1675941)

فعلا احسن دكتور عاجبنى هو بتاع الاكونتينج عشان عنده ضمير و بيشرح و بيكتب كمان بالرغم من انه بيخلينا
نكتب كتير وايدينا بتوجعنا :d

انتى حضرتى محاضرة النجليزى بتاعة انهارده ؟
باين عليها كده سهلة ان شاء الله
ربنا معانا كلنا

امن احمد 12-10-2009 12:27 AM

لالالالا ماتخافش يا بافلى
مش انا الواد ابو كسكته :d
بس كدة حايخلينى ماجيش الكلية (بكسكته) خااالص :d

Eslam 2010 12-10-2009 03:26 PM

فعلا يا بافلى دكتور البسنس اتغير
وفعلا دكتور على مسلم طلع احلى من عبد السلام لانه بيشرح و بيخلينا نكتب وقال لنا انه هيحط المحاضرات على موقع الكلية قريب بإذن الله

انت حضرت انهارده البسنس؟

Bavly2009 12-10-2009 04:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam 2010 (المشاركة 1676928)
فعلا يا بافلى دكتور البسنس اتغير
وفعلا دكتور على مسلم طلع احلى من عبد السلام لانه بيشرح و بيخلينا نكتب وقال لنا انه هيحط المحاضرات على موقع الكلية قريب بإذن الله

انت حضرت انهارده البسنس؟

انا كنت معاكم النهارده بس دكتور على كان 100 100 فهمت معظم المحاضره على عكس دكتور عبد السلام ما فهمتش منه حاجه

Bavly2009 12-10-2009 04:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امن احمد (المشاركة 1676291)
لالالالا ماتخافش يا بافلى
مش انا الواد ابو كسكته :d
بس كدة حايخلينى ماجيش الكلية (بكسكته) خااالص :d

انا عن نفسى مش هايخلينى اجى ولا بكسكته و لا من غير و نصيحه احضر مع على مسلم كمان:d

مسلمة_(section (c 12-10-2009 04:19 PM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا معاكم فى تجارة سابا باشا سيكشن c
الليثى:abdoog8:

وما فهمتش اى حاجه من الليثى انا كل اللى اعرفه انه كان بيتكلم عن الاقتصاد لكن فى الحقيقه شكله اقتصاد منزلى عمال يتكلم انجليزى وعربى مع بعض والعربى اللى بيقوله مش بيترجم الانجليزى اللى قبله ...لا ....ده بيكمل بى باقى الجمله وعمال يقول رز وشكلاته وقمح وكانه حيعمل كيكه :(:(:(:(
على مسلم :078111rg3:
انا فهمت من على مسلم حلو شرحه وكمان حلو اوى طريقه العرض بتاعته بالاب توب والبوجيكتور
فايز:078111rg3:
شرح فايز حلو جداااا وكمان بعد ما بيخلص بيدينا اسئله على اللى شرحه
محمود سليمان :078111rg3:
توأم من باراك اوباما انا اول مادخل لنا قولت باراك اوباما عندنافى الكليه وانا ما اعرفش :028ja7::028ja7:وشرحه مش وحش ......
وكده يبقى فاضل لنا الانجلش وتقريبا حتدينا معيده اسمها هبه ويبقى فاضل كمان الماس اللى حتديهولنا امتثال بسمع انها كويسه بس انا ماحرضتش يوم الاحد اللى فات ممكن حد يقولى عبد السلام احلى ولا على مسلم ؟؟؟؟انا حضرت النهارده لعلى مسلم من 12-2

مسلمة_(section (c 12-10-2009 04:29 PM

يا جماعه انتوا بداتوا تذاكروا ولا لسه:excl::excl: انا عماله اقول بكره بكرة وعده اسبوع ونص;) ومش عارفه اذاكر من الورق اللى فى المكتبات ولا المحاضره اللى بنكتبها ورا الدكتور بس طبعا:frown::frown: حنتطر نكتبها تانى فى البيت وده حيا خد ووقت وبعدان انا عايزة اعرف حد جاب الكتب:excl: وياترى حتجبوها ولا لأ ؟؟؟؟:excl:اصل كل دكتور يدخل يقول عايز الكتاب وهل حنبقوا نذاكروا منها بعد كده ولا لأ ارجو الرد :bosyht9::bosyht9::bosyht9:

امن احمد 12-10-2009 04:51 PM

اولا احب اعلق على حكاية دكتور لببيثى يا مسلمة
الراجل ده لما دخلنا اول محاضرة كنت فاهم منه زى الفل لحد ما خلص مثال الايس كريم و الشيكولاتة و اول جراف
بعد كدة مفهمتش منه اىىىىىىىىى حاجة خاااالص
بس لما دخلنا اخر محاضرة اللى هيا بتاعت يوم الحد اللى فات و عاد شرح اول محاضرة فهمتها و الحمد لله
لا و مش كدة و بس :d لا دانا كمان فهمت باقى المحاضرة كويس جدا بس هو عيبه انه مش بيكتب فانت لازم تكتب وراه ملحوظات تفكرك باللى هو قاله
اما عن الكتب فطبعا الكتب دى لازم تتجاب علشان مصاريفها الزامية مش اختيارية يعنى حتتجاب حتتجاب و كمان متنسوش ان دكتور محمود سليمان ادا واجب من الكتاب
اما حكاية المذاكرة فانا ابتديت و برضه الحمد لله عشان الكلية مش زى الثانوية يعنى كلها كام اسبوع و حنلاقى الامتحانات جت (كمان مش كام اسبوع لا ده الاسبوع اللى جاى فى كويزات :()
انا طولت اوووووووى
يلا سلام

Eslam 2010 12-10-2009 06:58 PM

المعيدة بتاعة الانجليزى بتشرح حلو هى دخلتلنا امبارح
وهو الانجليزى كمان ساهل
ربنا يسهل ان شاء الله
و خلى بالك دكتور محمود سليمان عايز الكتاب ال ninth edition بيبقى مكتوب عليه من فوق

امن احمد 12-10-2009 08:55 PM

تمام يا اسلام
ninth edition

مايومايو 12-10-2009 09:21 PM

مرسى اوى على الرد كلكم وبعدين انا حضرت الانجليش يوم الحد وكانت كويسة يعنى بس هى شكلها معيدة مش دكتورة والله اعلم وانهاردة روحت الماس لدكتور عادل حلاوة بس كان صوتة مش عالى والنور قطع بس جاة تانى وبعد كدة روحت لدكتور الاكونومى بس الدكتور اتغير فعلا وعجابنى اوى على الاقل دا بيكتب فالحمد لله كتبت وراة وقولت اروح افهم بكرة عندنا low ربنا معاة سكشن d ويطلع بكرة الدكتور كويس وربنا معانا كلنا ومرسى وباى

Bavly2009 12-10-2009 10:39 PM

انا فعلا مش عارف اذاكر منين انا اتخنأت

Eslam 2010 12-10-2009 10:56 PM

تصدقى ان انا معرفتش اسمع دكتور الماس الا لما النور قطع !
عشان كله سكت و هو علا صوته و المراوح برضه كانت عاملة صوت

اللى نط من البنش عشان يقفل المروحة ده كان قاعد جنبى

Eslam 2010 12-10-2009 10:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bavly2009 (المشاركة 1677711)
انا فعلا مش عارف اذاكر منين انا اتخنأت

ذاكر من كل حاجة عندك مش هتخسر حاجة و بعدين المسائل بتساعد على الفهم و المذاكرة برضه
انا اكتر حاجة مخوفانى هى حكاية الكويزز دى
خصوصا بتاع الاقتصاد

Bavly2009 12-10-2009 11:05 PM

و انا كمان صدقنى مرعوب من الكويز

Eslam 2010 12-10-2009 11:09 PM

احنا نعمل اللى علينا و نذاكر وربنا يسهل

وبعدين بيقولك الكويز بيبقى عبارة عن اسئلة اختيارية سريعة يعنى ممكن ميصعبهاش عشان تتحل فى عشر دقايق او ربع ساعة

امن احمد 13-10-2009 12:02 PM

يا جدعان متقلقوش كله خير ان شاء الله
انهاردة كان عندنا دكتورة امتثال بتاعت الماس
الست دى و الله بتقول كلام زى الفل :D
و فهمت منها المحاضرة الحمد لله
بس مكتبتش غير المسائل و القوانين بس
و لو حد يا حماعة يعرف يجيب المحاضرة بتاعت الmangment اللى فاتت يبقى عمل فيا جميلة
و شكراااااااا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 09:48 PM.