بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   عجائب وطرائف امتحانات الترم (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=277564)

اميمة طه 11-01-2011 05:37 PM

عجائب وطرائف امتحانات الترم

بكره ان شاء المولى عز وجل اول امتحانات نصف العام الدراسى عندنا فى المرحلة الاعدادية ...... مش هاكتر عليكم من بكره هتبدا النوادر اللى الواحد مبيفتكرهاش الا من السنة للسنة وطبعا انا معاكم هازودكم بكل طرفه حصلت وياريت انتم كمان تعملوا كده .......... مستنياكم الناس اللى امتحنوا يضيفوا نوادرهم والناس اللى لسه هتبدا يا ريت متبخلش علينا

جارةالوادى 11-01-2011 05:50 PM

اكبر طرفة بتحصل فى مدرستى فى الامتحانات ان اكبر نسبة نجاح فى الانجليزى تقريبا محدش بيسقط غير اللى ورقته فاضية اما العربى بقى فده طبعا اكبر نسبة رسوب وطبعا ده بيعلى اسهم عندالناظر والموجهين مدرسى اللغة الانجليزية وكأنهم هما بس اللى بيشتغلو لدرجة ان الولاد ثقافتهم انجليزى ههههه
بس ده بيرجع طبعا لطبيعة امتحان اللغة الانجليزية اللى بيبقى معظمه اختيارى وتوصيل او استكمال حروف او الاستماع مش العربى اللى كله كتابة وبيبقى محتاج قدرات وامكانيات عقلية معينة ومفيهوش مفاتيح للاجابة اللهم الافى قطعة القراءة او النص
عموما كل سنة وانتم طيبين

علي عضاضلي 11-01-2011 05:58 PM

والله ما تعرفواللي حصل عندنا لتضربو كفا بكف وتقولوحاجتين:
انت اكيد في مصــــــــــــــــــــــر
اللهـــم اجعلها فوضى واحفظهــــــا من النظــام !!!!!!

جارةالوادى 11-01-2011 05:58 PM

عندنا فى المدرسة لو الكنترول غلط مثلا فى الارقام السرية والحاجات اللى بيتم من خلاله التعامل فى ورقة الاجابة قبل التصحيح ناخد منهم جنيه عن كل غلطة ولو اى ترابيزة حصل فيها غلطة فى التصحيح زى الجمع مثلا او التفقيط او المراية او المراجعة والحاجات دى يدفعو جنيه للكنترول عن كل غلطة ده غير بقى اننا بنتسابق مين يخلص الاول المظروف بتاعهاو مين هياخد اكتر النهاردة ويريح فى مواد بكرة وبنبقى مجموعات ونتجمع مع بعض ونجيب اكل ورغم ان الشغل بيبقى كتير بس بتبقى ايام لذيذة جدا

اميمة طه 11-01-2011 06:24 PM

الناس اللى اتعودت عليهم فى المنتدى ومواضيعى ورغم انى ماعرفهمش الا انى باعتبرهم اصدقائى وممكن اخد منهم النصيحة ...... جارة الوادى.......رائحة الورد....... منار " الشعليلة "....مس علا.....مدرسة الانجلش......عضاضلى.......المعلم المساعد الحزين 1 وبعد التعديل 2.....مينا اللى كان الوحيد اللى رد فى الموضوع اللى اتحذف....... ابن الاكرمين......
والاستاذ محمد طعيمة ...... بس مش هاخد منك النصيحة عشان اكيد هتقولى بلاش تكتبى خالص ...مع خالص احترامى
واظن ان اى موضوع ليا مش هيكون له طعم من غير الناس دى وتعليقاتهم

مروة المصرية 11-01-2011 06:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي عضاضلي (المشاركة 2999625)
والله ما تعرفواللي حصل عندنا لتضربو كفا بكف وتقولوحاجتين:
انت اكيد في مصــــــــــــــــــــــر
اللهـــم اجعلها فوضى واحفظهــــــا من النظــام !!!!!!

عايزين نضرب كف على كف ونقول اننا فى مصر*بمعنى أصح احكيلنا

ابن الأكرمين 11-01-2011 06:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999701)
الناس اللى اتعودت عليهم فى المنتدى ومواضيعى ورغم انى ماعرفهمش الا انى باعتبرهم اصدقائى وممكن اخد منهم النصيحة ...... جارة الوادى.......رائحة الورد....... منار " الشعليلة "....مس علا.....مدرسة الانجلش......عضاضلى.......المعلم المساعد الحزين 1 وبعد التعديل 2.....مينا اللى كان الوحيد اللى رد فى الموضوع اللى اتحذف....... ابن الاكرمين......
والاستاذ محمد طعيمة ...... بس مش هاخد منك النصيحة عشان اكيد هتقولى بلاش تكتبى خالص ...مع خالص احترامى

بارك الله فيكي ياغاليه
شوفي أنا مشترك في منتديات كثيره ولكني هأقولك حاجة بما أني مسافر خارج مصر ولكني قبل ماأسافر كنت ولا زلت بالأزهر الشريف وحالياً بإجازة بدون مرتب
ولكن لأن زوجتي معلمة مساعدة مثلكم فبحاول أطمن عليها من خلالكم
فتعودت أني أدخل هنا كثير جدا
أنا بعتبركم أخواني وأخواتي والمنتدى دا ليه معزه خاصة في قلبي
فأنتم خيرة شاب وشابات هذا الوطن
وحرام يحصل كده ليكم وإلا لماذا أعطوكم مؤهل تربوي
أراح الله قلوبكم ورزقككم التثبيت آمين يارب العالمين ويارب أنا اللي أبشركم

جارةالوادى 11-01-2011 06:38 PM

اقتباس:

الله يكرمك يااميمة بس بجد ده عشان مواضيعك جديدة ومميزة اوى ومختلفة عن الملل السائد فى المنتدى وعلى فكرة انا كنت علقت على موضوعك تقبل تتجوز متعاقد بس لقيت ان غير مسموح ليا بالدخول لانهم كانو حذفوه
عموما انتى ماشاء الله لاقوة الابالله شكلك نشيطة اوى ومخك شغال ربنا يوفقك

علي عضاضلي 11-01-2011 06:41 PM

اقتباس:

بارك الله فيكم وفي الجميع
وربنا يفرحنا كلنا باذن الله تعالى ،،

ابن الأكرمين 11-01-2011 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جارةالوادى (المشاركة 2999626)
عندنا فى المدرسة لو الكنترول غلط مثلا فى الارقام السرية والحاجات اللى بيتم من خلاله التعامل فى ورقة الاجابة قبل التصحيح ناخد منهم جنيه عن كل غلطة ولو اى ترابيزة حصل فيها غلطة فى التصحيح زى الجمع مثلا او التفقيط او المراية او المراجعة والحاجات دى يدفعو جنيه للكنترول عن كل غلطة ده غير بقى اننا بنتسابق مين يخلص الاول المظروف بتاعهاو مين هياخد اكتر النهاردة ويريح فى مواد بكرة وبنبقى مجموعات ونتجمع مع بعض ونجيب اكل ورغم ان الشغل بيبقى كتير بس بتبقى ايام لذيذة جدا

المهم الجنيه اللي بتاخدوه بيروح فين
العملية التعلمية لما يبقى اللي شغال فيها مرتاح نفسيا
وبيحب اللي حواليه والله بيكون فيه إبداع
الله يهدي وزير التربية والتعليم آمين

اميمة طه 11-01-2011 06:50 PM

بيجيبوا بيه اكل

محمد حسن ضبعون 11-01-2011 06:55 PM

طرائف وعجائب الترم الأول
نحن معك نستخلص الحدث
ونضعه فجوة ولها خطة تحسين
فى إنتظاركم

ابن الأكرمين 11-01-2011 06:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999802)
بيجيبوا بيه اكل

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ممكن يعملوا بالفلوس دي حاجة مفيدة بدل الأكل

جارة الوادي أكيد ليها وجهة نظر

اميمة طه 11-01-2011 06:59 PM

فرحانه جدا جدا جدا يا استاذ محمد ان مشرف قسم الجوده يشارك معانا ومتشكرة لوجود حضرتك

ابن الأكرمين 11-01-2011 07:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جارةالوادى (المشاركة 2999603)
اكبر طرفة بتحصل فى مدرستى فى الامتحانات ان اكبر نسبة نجاح فى الانجليزى تقريبا محدش بيسقط غير اللى ورقته فاضية اما العربى بقى فده طبعا اكبر نسبة رسوب وطبعا ده بيعلى اسهم عندالناظر والموجهين مدرسى اللغة الانجليزية وكأنهم هما بس اللى بيشتغلو لدرجة ان الولاد ثقافتهم انجليزى ههههه
بس ده بيرجع طبعا لطبيعة امتحان اللغة الانجليزية اللى بيبقى معظمه اختيارى وتوصيل او استكمال حروف او الاستماع مش العربى اللى كله كتابة وبيبقى محتاج قدرات وامكانيات عقلية معينة ومفيهوش مفاتيح للاجابة اللهم الافى قطعة القراءة او النص
عموما كل سنة وانتم طيبين

وعلى فكرة دا السبب الرئيسي في أن معظم شباب مصر بيكره الأنجليزي

مع أنه أسهل من العربي كلغة

ياريت توضحيلهم ده أنا شغال في معهد لغات

العرب بيعتبروا الإنجليزي عقده ............................. مع أنه سهل جداً

اميمة طه 11-01-2011 07:05 PM

على فكرة انا كنت الاولى على المحافظة فى الانجليزى فى الثانوية ومعرفش بقا فى حد كان اكتر منى فى باقى الجمهورية 24.5 من 25 فى السنتين

ابن الأكرمين 11-01-2011 07:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999867)
على فكرة انا كنت الاولى على المحافظة فى الانجليزى فى الثانوية ومعرفش بقا فى حد كان اكتر منى فى باقى الجمهورية 24.5 من 25 فى السنتين

بسم الله ماشاء الله
حضرتك محافظة أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أنا كنت جايب في الثانوية الأزهرية
34 من 60 كنت خايب فيه
عارفه كان بعطينا الإنجليزي مدرس فلسفة منه لله أسسنا خطأ
ولكن أنا طورت نفسي بنفسي

رائحه الورد 11-01-2011 07:15 PM

اقتباس:

شكرا لكى استاذه اميمه على ثقتك فينا ربنا يوفقنا جميعا لما يحب ويرضى انا شخصيا بعتبركم جميعا اخوانى واخواتى فى الله لان اجمل شئ فى الدنيا الاخوه فى الله . انا متابعه جيده لموضوعاتك الجميله واضح انك انسانه مرهفه الحس والمشاعر لانك حسه بمعاناتنا وبالحاله النفسيه اللى احنا فيها فبتحاولى من خلال موضوعاتك انك تخرجينا من الحاله النفسيه والاحباط الى احنا فيه بسبب تاخير التثبيت

اميمة طه 11-01-2011 07:17 PM

انا واخواتى تشكيلة غريبة جدا لام واب مدرسين احنا خمسة واحد عبقرى كمبيوتر وموبايل وواحد ملهوش مثيل فى الرياضة وبس وواحد ملهوش حل فى الحفظ وواحد متقدرش تتكلم معاه فى موضوع عام وتغلبه ودماغه تواريخ واحصائيات وتاريخ الرؤساء عنده زى صباح الخير وانا بقا هاسيبكم تحكموا عليا من اللى هاقوله فى موضوعاتى

اميمة طه 11-01-2011 07:49 PM

معلش احنا خرجنا عن الموضوع الاساسى بس خلاص كده راجعين له تانى كلها كام ساعة واروح المدرسة

منار على 11-01-2011 08:11 PM

انا كمان ياجماعه كنت علقت فى الموضوع اللى اتحذف ومش عارفه اساسا اتحذف ليييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وانا بشكرك يااميمه على شعورك دا بجد واالله انا مش بحب اشعلل حاجه وغالبا بميل لعدم المشاكل والهدوء بس فيه مواقف لازم غصب عننا نقف نواجه ونفكر

منار على 11-01-2011 08:15 PM

:022yb4:عجائب وطرائف الامتحانات اعتقد ان جاوبنا السؤال دا بصدق احتمال تتقفل المدارس اللى شغالين فيها ونطلع معاش مبكر من قبل مانتثبت:bosyht9::bosyht9::bosyht9:

جارةالوادى 11-01-2011 08:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الأكرمين (المشاركة 2999842)
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ممكن يعملوا بالفلوس دي حاجة مفيدة بدل الأكل

جارة الوادي أكيد ليها وجهة نظر

ولاوجهة نظر ولاحاجة اكيد بنجيب بيه حاجة حلوة بونبون او غيره او بنكمل بيه عالاكل بس دى حاجة بتخلينا مصحصحين اوى واحنا بنشتغل عشان نعلم عليهم الاول وتبقى حاجة ظريفة تعمل جو مرح وكمان نكسب جنيه من وراهم اصل فيه نوعية من البشر تاخد عنيها ولاتاخد منها جنيه ههههههههه ودول منتشرين فى اوساط الموظفين للاسف بس بيبقو زى العسل وهما مضطرين يطلعوه عشان غلطو ويحطو عنيهم وسط راسهم عشان يرجعوه تانى

اميمة طه 11-01-2011 08:45 PM

هاقولكم ....... السنة اللى فاتت كنت قاعدة باصحح الامتحان مع واحدة صاحبتى وهى طيبة جدا فاتفقنا ان محدش يعزم التانى وكل واحد يشترى على حسابه ...خلاص يا لو لو خلاص يا اميمة ماشى..... وشوية الاوضة امتلت ناس بتصحح هى كمان يبصوا لنا تقوم تقولهم انا اللى عزماها وكل اما وواحد يدخل تقول نفس الحكاية قمت انا زهقت ووقفت وعليت صوتى معزمتنيششششششششششششش والله انا اللى دافعة حسابىىىىىىىىىىى

جارةالوادى 11-01-2011 08:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999912)
انا واخواتى تشكيلة غريبة جدا لام واب مدرسين احنا خمسة واحد عبقرى كمبيوتر وموبايل وواحد ملهوش مثيل فى الرياضة وبس وواحد ملهوش حل فى الحفظ وواحد متقدرش تتكلم معاه فى موضوع عام وتغلبه ودماغه تواريخ واحصائيات وتاريخ الرؤساء عنده زى صباح الخير وانا بقا هاسيبكم تحكموا عليا من اللى هاقوله فى موضوعاتى

ربنا يخليكم لبعض ولايحرمكم من بعض ابدا احنا كمان تقريبا نفس التركيبة بس احنا 3 بس ووالدى ووالدتى فى التعليم

رانسى232 11-01-2011 08:47 PM

لالالالالالالالا يا جماعة
نحن نختلف عن الاخرون
الكنترول بتاعنا بزرميييييييييييييييط
بينجحوا اللى عيزينة وبيسقطوا اللى عيزينة
وحتى لو ابن مدرس زميلهم ومش تبعهم حتى لو الولد ممتاز بينزلوة فى الدرجات
احلى حاجة انهم وهما بيقطعوا رقم الجلوس
قطعوا معاة الرقم السرى
وبذلك لاتستطيع ان تستدل على صاحب الورقة
وبالرغم من ذلك مشيت الكوسة
اية بقى رايكم؟

اميمة طه 11-01-2011 08:53 PM

قديمة................فى بقا ناس بتنجح من غير ما تحضر ودى حصلت معايا فى الكلية

اميمة طه 11-01-2011 08:54 PM

واحدة زميلتى محضرتش امتحان العملى وجابت امتياز

ابن الأكرمين 11-01-2011 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000228)
هاقولكم ....... السنة اللى فاتت كنت قاعدة باصحح الامتحان مع واحدة صاحبتى وهى طيبة جدا فاتفقنا ان محدش يعزم التانى وكل واحد يشترى على حسابه ...خلاص يا لو لو خلاص يا اميمة ماشى..... وشوية الاوضة امتلت ناس بتصحح هى كمان يبصوا لنا تقوم تقولهم انا اللى عزماها وكل اما وواحد يدخل تقول نفس الحكاية قمت انا زهقت ووقفت وعليت صوتى معزمتنيششششششششششششش والله انا اللى دافعة حسابىىىىىىىىىىى

هههههههههههههههههههههههههههه ملعوبة

جارةالوادى 11-01-2011 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000228)

شغل موظفين بصحيح
بس اكيد هى كانت بتهرج معاكى بس موقف جميل اكيد فضلتو تضحكو عليه

اميمة طه 11-01-2011 08:59 PM

والله بجد بس السنة دى هابقى اوعى من اللى فاتت

جارةالوادى 11-01-2011 09:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000276)
واحدة زميلتى محضرتش امتحان العملى وجابت امتياز

لاء دى الكوسة بتاعة الكليات دى حاجة جامدة اوى حدث ولاحرج انا ساعات بسال نفسى بصراحة كدة هما بينجحو ناس او يدوهوهم تقديرات على اساس ايه

Miss Ola 11-01-2011 09:03 PM

احنا امتحاناتنا لسا هتبدأ يوم السبت ان شاء الله
بس فى موقف حصلى السنة اللى فاتت عمرى ماهنساه
طبعا الاساتذة الكبار فى المدرسة اللى المفروض مثلنا الاعلى بييجو فى الامتحانات ويخيبو

المدرس الاول بتاع الرياضة ابنه كان عندى فى اللجنة مش يدخل يوصى عليه زى الباقيين
لا ياعينه ياجبايره
يدخل يقوله واد يا فلان متنساش تاخد الورق اللى قلتلك عليه البيت وراح قال يعنى انا مش شايفاه حط فايل ادام الولد وسحب من تحته ورقه محلولة حطها لابنه ولسا بيسحب ورقة الاسئلة الفاضية رحت حطيت ايدى عليها ههههههههههههههه
نظام قفشتكووووووووووووووووووووو
كان شكله ف وسط اللجنة زباااااااااااالة قاللى يعنى انتى هتاخدى بالك منه قلتله عينيا
اول مانزل اخدت الورقة من الولد وعطيته ورقه نضيييييييييييييييفة وقعدت جنبه على الديسك وقلت للجنة متخافوش ياحلوين معاكم لاخر الوقت براحتكم
وفضلت كاتمة على نفسهم هههههههههههههههه
وعمنا الاستاذ المبجل خد منى موقف بس ولا همنى منه
جاتكو نيلة مليتو البلد

اميمة طه 11-01-2011 09:03 PM

على فكرة بقا اللى غاظنى منها انها كانت بتتكلم بجد

جارةالوادى 11-01-2011 09:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رانسى232 (المشاركة 3000242)
لالالالالالالالا يا جماعة
نحن نختلف عن الاخرون
الكنترول بتاعنا بزرميييييييييييييييط
بينجحوا اللى عيزينة وبيسقطوا اللى عيزينة
وحتى لو ابن مدرس زميلهم ومش تبعهم حتى لو الولد ممتاز بينزلوة فى الدرجات
احلى حاجة انهم وهما بيقطعوا رقم الجلوس
قطعوا معاة الرقم السرى
وبذلك لاتستطيع ان تستدل على صاحب الورقة
وبالرغم من ذلك مشيت الكوسة
اية بقى رايكم؟

فعلا بزرميط
خسارة انى مش معاكم فى المدرسة كنت هلم جنيهااااااااات كتيرة اوى ابقى قولهم عالفكرة دى وهما هيحرمو يعملو كدة مفيش حاجة بتخلى الواحد واخد باله وقلبه على شغله غير الفلوس خصوصا وانهم واضح جدا انهم راسبين عن جدارة فى مادة الضمير

اميمة طه 11-01-2011 09:05 PM

هم مين يا علا اللى ملوا البلد ...................احنا هنضحك على بعض................ما علينا

Miss Ola 11-01-2011 09:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000332)
هم مين يا علا اللى ملوا البلد ...................احنا هنضحك على بعض................ما علينا

معرفش انتى فهمتى ايه
اقصد طبعا امثال المدرس المحترم ده
انا بدخل اللجنة اقولهم بصوا ده لو ابويا بيمتحن معاكم مش هغششو برضو ريحو نفسكو بقى
اولها زى اخرها

جارةالوادى 11-01-2011 09:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miss ola (المشاركة 3000313)
احنا امتحاناتنا لسا هتبدأ يوم السبت ان شاء الله
بس فى موقف حصلى السنة اللى فاتت عمرى ماهنساه
طبعا الاساتذة الكبار فى المدرسة اللى المفروض مثلنا الاعلى بييجو فى الامتحانات ويخيبو

المدرس الاول بتاع الرياضة ابنه كان عندى فى اللجنة مش يدخل يوصى عليه زى الباقيين
لا ياعينه ياجبايره
يدخل يقوله واد يا فلان متنساش تاخد الورق اللى قلتلك عليه البيت وراح قال يعنى انا مش شايفاه حط فايل ادام الولد وسحب من تحته ورقه محلولة حطها لابنه ولسا بيسحب ورقة الاسئلة الفاضية رحت حطيت ايدى عليها ههههههههههههههه
نظام قفشتكووووووووووووووووووووو
كان شكله ف وسط اللجنة زباااااااااااالة قاللى يعنى انتى هتاخدى بالك منه قلتله عينيا
اول مانزل اخدت الورقة من الولد وعطيته ورقه نضيييييييييييييييفة وقعدت جنبه على الديسك وقلت للجنة متخافوش ياحلوين معاكم لاخر الوقت براحتكم
وفضلت كاتمة على نفسهم هههههههههههههههه
وعمنا الاستاذ المبجل خد منى موقف بس ولا همنى منه
جاتكو نيلة مليتو البلد

هههههههههههههههههه جدعة طبعا يسقط الغش والغشاشين
وبعدين المفروض انه مدرس كبير ورجل محترم يعنى قدوة لاتصدر عنه هذه الهنات الصغيرة يبقى يذاكر له احسن من مايعمل الحركات الخايبة دى
وبعدين ياستى ماياخد مواقف الاشكال دى بتبقى مفضوحة اوى ومعروف هى بتتصرف كدة ليه بس عادى ولايهمك كأن ولاحاجة حصلت واعملى نفسك ولاواخدة بالك بس طبعا حرصى منه وحاولى انك متتكلميش معاه الافى اضيق الحدود والتعاملات وبشكل رسمى اوى

اميمة طه 11-01-2011 09:12 PM

متخافيش اووووى كده هم اللى ملوا البلد ..............باهزر والله

Miss Ola 11-01-2011 09:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000369)
متخافيش اووووى كده هم اللى ملوا البلد ..............باهزر والله

وقعتى قلبى وركبى خبطت فى بعضها
ايه يارمضان انت مش بتهزر هههههههههههههههههههه

Miss Ola 11-01-2011 09:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جارةالوادى (المشاركة 3000367)
وبعدين المفروض انه مدرس كبير ورجل محترم يعنى قدوة لاتصدر عنه هذه الهنات الصغيرة يبقى يذاكر له احسن من مايعمل الحركات الخايبة دى
وبعدين ياستى ماياخد مواقف الاشكال دى بتبقى مفضوحة اوى ومعروف هى بتتصرف كدة ليه بس عادى ولايهمك كأن ولاحاجة حصلت واعملى نفسك ولاواخدة بالك بس طبعا حرصى منه وحاولى انك متتكلميش معاه الافى اضيق الحدود والتعاملات وبشكل رسمى اوى

والغريبة يابنتى ان المادة دى كانت بتاعت المدرس ده هههههههههههههه يعنى باب النجار مخلع:d

اميمة طه 11-01-2011 09:17 PM

مش باقولم سوووووووووووووووسة

رائحه الورد 11-01-2011 09:18 PM

والله انتم دمكم زى العسل قلبتوا المنتدى الى دردشه اهى حاجه تسلينا وتنسينا التعيين شويه:022yb4:

اميمة طه 11-01-2011 09:19 PM

مش باقولك سوووووووووووووووسة

Miss Ola 11-01-2011 09:22 PM

دى اقل حاجة عندى
سوسة مين بس هههههههههههههههه:040vk0:
انتى لسا شفتى حاجة
ده انتو هتشوفو منى ايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله ياجارة الوادى كده احسن خلينا نفك شوية بلا تعليم بلا بتاع الحياة كده نعنااااااااااااع:022yb4:

Miss Ola 11-01-2011 09:24 PM

سورى اقصد رائحة الورد عاجبك كده يااميمة لغبطتينى ههههههههههههههههه
نعتذر لهذا الغلط المطبعى

اميمة طه 11-01-2011 09:25 PM

عاوزه اقولكم على حاجة طول ما فى وقت للحياة نعيش على قد ما نقدر بس لما يجى وقت الجد يبقى جد وبس .....

رائحه الورد 11-01-2011 09:43 PM

:av4056bb7jp3:

علي عضاضلي 11-01-2011 10:34 PM

من خلال الاطلاع على المشركات ف الموضوع طلعت بـحاجة:
البنات دلوقتي غير زمااان بقو مفتريين جدا
أما احنا بقى فيا حسرة ع الرجاله دة احنا طلعنا غلبانين اوي
ههههههههههههههههههههههههههههه

داليا مصطفى ابراهيم 11-01-2011 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جارةالوادى (المشاركة 3000367)

يذاكر له هو فاضي له اصلا تلاقى شغال على ودنه فى الدروس الخصوصيه

مدرس رياضه بقى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:22 PM.