بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   "ملتقى طلاب 3 ثانوي" (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=343754)

अहमद ने कहा नजीब 01-03-2011 07:39 PM

يا جماعة رحتوا فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد ما كتبت ده كله حراااااااااااااااااااااام والله مش حاسس بايدى
اديعوا عليكوا دلوقتى ........ ولا الفكرة عجبتكوا لدرجة انكوا مشيته مقدردوش تقولوا رأيكوا انا عارف متحلفوش

ranmory 01-03-2011 07:39 PM

و الله فكره جامده يا هارى بس انا ما بخدش درس فى اى ماده فا ايه رايك تخليها فى كل المواد ثانيا نعمل ايه مع مون لانها بتدخل الساعه 10 صباحا فى الدراسه ايه رايك تقترح معاد ليها يعنى بليل اوى مثلا و تقبل مرورى و رد عليا بسرعه لو سمحت

ranmory 01-03-2011 07:47 PM

امم هرى ليه ما بتردش انا كنت عايزه اقول لك ايه رايك تبدا الموضوع ده من دلوقتى يعنى فى الانجلش مثلا ؟؟؟؟؟ و هو انت فرنش ولا و هو انت كمياء ولا

Asa7be Wawa 01-03-2011 07:58 PM

فكره حلوه اوى

ranmory 01-03-2011 08:00 PM

متفقين على انها حلوه بس فين هارى عشان يقول معادها او امتى هتبدا عشان نطفى الجهاز و نناممممممممممممممممممم

HAGOOORA 01-03-2011 08:15 PM

انا بصراحه اليومين دولا زهقانه خالص خالص خالص وبكون علطول مدايقه وكمان مش بعرف اذاكر لما بكون مدايقه وخلاص الامتحانات عالابواب وانانفسي يكون ليا صاحيه افضفض معاها بس مش لاقيه طيب سلام اكمل بعدين

अहमद ने कहा नजीब 01-03-2011 08:16 PM

لووووووووووووووووووووووووووووووووووولى الحمد لله انها عجبتكوا
معلش يا جماعة كنت مشغول شويه
بالنسبه لمون او اى حد مواعيده مش هيعرف يدخل ممكن لما يكون فيه موافقه كبيرة من كل اللى بيدحلوا نتفق على ميعاد معين ثم ده هيكون ميعاد هيفيدنا يعنى مش هنخش نتكلم فى حاجات فاضية ده احنا نعتر داخلين ناخد الواجب................
يعنى نص ساعة مش هتأثر فى حد يعنى ثم اللى مثلا عايز سؤال معين او مش فاهم حاجة وكتها باليل هى ندخل عادى بالصبح تشوف الاحوال فى السريع وتقفل تانى .ومعتقدش هيكون ليها اعتراض ان شاء الله
معلش يا جماعة عندى مشوار مهم وراجه تانى نكمل الفكرة باى
ومفيش مشكله تبقى فى كل المواد .انا قولت يعنى علشان انتوا ممكن تكونوا متابعين مع المستر وبذاكروا اول باول
سلام مؤقت ويا ريت تقولولى (احمد )

ranmory 01-03-2011 08:22 PM

شكرا لردك و برضه اسم احمد احلى على اسم النبى صلى الله عليه و سلم و نبقى ننادى كل واحد باسمه احسن برضه معلهش اياك تتضايق و انا هقفل دلوقتى و ابقى افتح بليل و اشوف ايه اللى حصل باى باى

Asa7be Wawa 01-03-2011 08:23 PM

صح يا ريت نعرف اسماء بعض ا جماعه ما فيهاش حاجه

و انا احمد برضو

SwOrD OF JusTice 01-03-2011 09:22 PM

احـــــــــــــــمــــــــد

Haneen_Riri 01-03-2011 09:50 PM

ازيكم ياجماعه
يااااااااااااه انا مبسوطه جدااااا عشان اخيرا هبدأ درس فيزيا بكره بس والله بصيت فى الكتاب لقيتها لذيذه مش رخمه اوى يعنى
اه كنت هنسى فكرتك حلوه اوى يا احمد

teddy eddie 01-03-2011 10:42 PM

فكره حلوه يا احمد انا معاكوا

ranmory 01-03-2011 10:54 PM

يا لا امتى التنفيذ احنا مستعجلين اوى و انا ندى

ranmory 01-03-2011 11:01 PM

طب ايه رايك يا احمد نخليه واجب اسبوعى بمعنى اننا نتفق نتقابل كل يوم جمعه بعد الصلاه و نعين حد معين لكل ماده بمعنى نعين مثلا (س) لماده التاريخ فهو كل اسبوع يقول لنا ايه اللى مفروض نذاكره فى التاريخ الاسبوع ده و يبقى تواجدنا لمده نصف ساعه بس بعد الصلاه و كده هنكون عارفين احنا هنذاكر ايه فى الاسبوع و باقى عليكم يا اعضاء الملتقى ان تنتخبوا ناس مشرفين للمواد كلها ............ايه رايكم لو عجبتكم ابتدوا انتخبوا ناس مشرفه

अहमद ने कहा नजीब 02-03-2011 01:01 AM

من نحيتى مفيش اى مشكلة وبردو يوم الجمعة يوم الكل بيكون متواجد فيه
بقولكوا ايه . لو واحد فيكوا يعرف فى الكمبيوتر والنت فعابز اقول حاجة. فى المنتدى بشوف بتاعة كدا زى
سؤال وتحتيها مثلا نعم او لا وناس تختار نعم وناس لا وهكذا وبعد كده يقولك مشاهدة نتائج الاستبيان (تقريبا اسمه كده)
يا رب تكونوا فهمتونى ............المهم علشان لما ندخل فى المنتدى اللى خلص اللى عليه يدوس نعم واللى مخلص يقول لا
ونشوف مين البيه اللى مخلصش ونعاقبه لمده اسبوع كامل ميشاركش فى التوبيك ولا نسمع صوته خاااااااالص
ولو شارك يبقى ذنبه على جنبه ( فكرة غبيه مش كدة بردو ..............انا بقول كده)
يلا يا جماعة عايزين نظبط كل حاجة قبل المدارس بالنسبه للناس اللى عندها تأجيل يعنى على يوم الجمعة ان شاء الله نبقى حددنا اول اجذاء فى المناهج..............................وشكرااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 01:24 AM.