بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية العلوم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=166)
-   -   مين علوم الاسكندرية؟؟؟؟؟؟؟؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=67156)

one way 02-03-2010 10:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة broken heart2010 (المشاركة 2022346)
هيا بدات المحاضرات الاسبوع ده ولا لسه ولو حضرتي ايه اخبار الدكتور طمنينا

بصى ان شاء الله هضر يوم الاربعاء فلو فى اخبار جدية متخفيش هقول على طول بس انا خوفى الا يكونوا ما بداوش ويعملوا زى الاقتصاد فى الترم الاول

one way 02-03-2010 10:56 PM

على فكرة فى واحدة صحبتى حضرت النهاردة تحليلة لدكتور عمرو ياقوت وهو قال انه هيكمل فى المجموعة دى بس باقى الترم يعنى مش هتدخل وراه لا الدكتورة امل ولا اميمة لانه شاف ان عددهم صغير وهاديين جدا عن يوم الاحد وقال ان الدكتورة اميمة مش هتكون فاضية يوم الثلاثاء عشان كده هو هيكمل فيها لكن مجموعة يوم الاحد هيخلص الاربع محاضرات وبعدين الدكتورة امل واميمة هيكملوا بعديه

broken heart2010 04-03-2010 12:05 AM

[quote=one way;2023125]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة broken heart2010 (المشاركة 2022393)
يا شباب عاوزاكم تشاركوني الراي في حاجة انا دلوقتي معايا 13 ساعة بس لان كل المواد اللي موجودة في الاستمارة اخدتها معادا اساسيات الادارة عاوز اعرف رايكم بقا اسيبها كده ولا اضيف مواد ولو رايكم اني ازودها اخد ايه انا سمعت منك ا عن مادة جزيئات حيوية هيا كويسة ولا ولو حد يعرف مواد تانية ياريت يقولي ضروري قبل ما ينتهي الحذف والاضافة[/quo
بصى اتا توكلت على ربنا وهاخد تركيب جزيئات حيوية 2 مش 1 انا هروح بكره الصبح طريق الحرية للمرشد الاكاديمى بتاعى وهشوف ايه النظام بس انا معتقدش انهم هيمانعوا فى تغيير المادة
بصى لو عايزة تاخديها خديها. كله بيقول عليها حلوة ودكاترتها ممتزين جدا وهى دى اهم حاجة
وحكاية انك واخدة 13 ساعة بس فكده شوية جدا لازم تكملى على الاقل 15
انا كنت 15 ولما هضيف تركيب جزئات حيوية 2 هكون 17 زى الترم الاول انا لغاية دلوقتى عاملة 50 ساعة
والمفروش على سنة رابعة نكون على الاقل عامليين 140 ساعة تخيلى فطبعا لازم تضيفى مواد انا اعرف ناس فى اقسام تانية وصلوا لغاية 21 ساعة فى كل ترم ومسابقنا بكتير وكمان الكلية معندهاش مشكلة لان انا لما سالت على الموضوع ده قالولى مش مهم تخلصى ساعات كتيرة فى ترم واحد لان النظام ده بيديكى فرصة انك تكملى فى الصيف وتاخدى زى ما انتى عايزة وطبعا انا اتصدمت لانها مش هتكون مذاكرة فى الصيف والشتا بجد كده حرام فاتصحك انك تروحى تضيفى على قد ما تقدرى يعنى ضيفى اساسيات ادارة وتركيب جزئات حيوية 2 وتوكلى على ربنا

ميرسي جدا يا وان واي انا النهاردة روحت وضفتها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one way (المشاركة 2023132)
بصى ان شاء الله هضر يوم الاربعاء فلو فى اخبار جدية متخفيش هقول على طول بس انا خوفى الا يكونوا ما بداوش ويعملوا زى الاقتصاد فى الترم الاول

ربنا يخليك الف شكر بجد

محمد.فوكس 04-03-2010 07:11 AM

يا جماعة نتيجة الرفع ظهرت ولا لا؟

Nogha 04-03-2010 11:28 AM

اقتباس:

ايه الأخبار؟ فيه محاضرة اشتغلت الأربع و اللا لأ؟ و لو آه ايه أخبار الدكتور؟

اقتباس:

يا جماعة نتيجة الرفع ظهرت ولا لا؟

اللى اعرفه انها انهردة فى الشاطبى
عالعموم ان شاء الله اسأل و اللى اعرفه حقولهولكم ان شاء الله

محمد المصرري 04-03-2010 07:03 PM

السلام عليكم جميعا ياجماعة النتيجة المعدلة ظهرت النهاردة مع المرشدين الاكادميين وفي ناس كتير اترفعت تقديراتها في الاقتصاد وتاريخ العلوم والتسجيل كملوه النهاردة واللي عايز يشوف نتيجة الاقتصاد او تاريخ العلوم يروح للمرشد الاكاديمي بتاعه عشان هي مش هتتعلق ولا هتظهر علي النت دلوقتي طبعا زي مانتوا عارفين احنا كلية متطورة قد ايه حتي لما فكرنا نظهر النتيجة علي النت طلعناها كلها صح ومفيهاش اخطاء خااااااالص ... صح ولا ايه ؟؟؟ p:p:p

bebo_91 04-03-2010 09:35 PM

يا جماعة ممكن أعرف أما تبقى ال cgpa = 1.51 ده معناها ايه و شكرا

elkasass 04-03-2010 10:31 PM

معناها ان انت لازم تزود الcgpa بتاعك لحد 2 يعنى تشد حيلك اوى الترم ده:)

elkasass 04-03-2010 10:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد المصرري (المشاركة 2026391)
السلام عليكم جميعا ياجماعة النتيجة المعدلة ظهرت النهاردة مع المرشدين الاكادميين وفي ناس كتير اترفعت تقديراتها في الاقتصاد وتاريخ العلوم والتسجيل كملوه النهاردة واللي عايز يشوف نتيجة الاقتصاد او تاريخ العلوم يروح للمرشد الاكاديمي بتاعه عشان هي مش هتتعلق ولا هتظهر علي النت دلوقتي طبعا زي مانتوا عارفين احنا كلية متطورة قد ايه حتي لما فكرنا نظهر النتيجة علي النت طلعناها كلها صح ومفيهاش اخطاء خااااااالص ... صح ولا ايه ؟؟؟ p:p:p

منور يا مصرى معانا فينك على المنتدى مش باين

ويارب كله يارفع وانا لو اترفعت هوزع كنزات ع المنتدى عضو عضو:d:d:d:d

broken heart2010 04-03-2010 10:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elkasass (المشاركة 2026852)

باذن الله هتترفع بس اعمل حسابك بعدد كل اللي ع المنتدي هتجيبلي كنزات لوحدي:) انا اللي قولت الخبر انسا انك تفلت من العزومة دي والمنتدي كله شاهد:stickjo4:

l0vely girl 05-03-2010 01:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد المصرري (المشاركة 2026391)

ميرسى ع المعلومات دى
بس انا مش بعرف اوصل للمرشد الاكاديمى بتاعى د. عصام شرشيرة و مدوخنى وراه :bosyht9:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebo_91 (المشاركة 2026732)
يا جماعة ممكن أعرف أما تبقى ال cgpa = 1.51 ده معناها ايه و شكرا

معناها ان التقدير العام بتاعك -c .. و فعلا محتاج تشد حيلك الترم التانى
بس قولنا انت سنة اولى ولا تانية
ربنا معاك و معانا كلنا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elkasass (المشاركة 2026852)

ان شاء الله حتترفع ... و حتجيب كنزات يعنى حتجيب :d

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة broken heart2010 (المشاركة 2026874)
باذن الله هتترفع بس اعمل حسابك بعدد كل اللي ع المنتدي هتجيبلي كنزات لوحدي:) انا اللي قولت الخبر انسا انك تفلت من العزومة دي والمنتدي كله شاهد:stickjo4:

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة اوى التدبيسة دى يا بروكن و انا شاهدة معاكى ... معلش بقا يا قصاص اصحاب ولازم يساندو بعض
بس اعملى حسابك اللى يجيلك بالنص انا و انتى ها :friendsxs3:

one way 05-03-2010 02:03 AM

فى حد عرف اى اخبار بخصوص الاثار واساسيات الادارة عشان يوم الاربعاء اساسيات الادارة المحاضرة اتلغت ومحضرتش ليها اى محاضرة تانية خلال الاسبوع ونفس الحال للاثار يوم الخميس الدكتور اتاخر فروحت فلو حد عنده اى اخبار ياريت يقول

one way 05-03-2010 02:08 AM

[quote=broken heart2010;2025179]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one way (المشاركة 2023125)
ميرسي جدا يا وان واي انا النهاردة روحت وضفتها
طيب الحمد لله كويس انى بلاقى حد معايا انا وصحابى فى موضوع تركيب جزئات حيوية دى عشان كله مصمم ياخد15 ساعة بس وفى واحدة صحبتى سالت المرشد الاكاديمى بتاعها قالهل لازم تدخلى سنة تالتة وانتى مخلصة 68 ساعة ولو ملخصتيهمش تكملى مواد تانية فى الصيف وما ادراكى ما الصيف:blush:
ربنا يخليك الف شكر بجد

العفو يا حبيبتى على ايه ولو عايزة اى حاجة احنا فى الخدمة:d

Nogha 05-03-2010 09:47 AM

اقتباس:

ما شاء الله
هو اصلا مفيش حد مترفعش
يعنى خلاص تم تدبيسك و حتجيب الكنزات

احنا عندنا النتيجة الجديدة موجودة فى القسم عندنا بس للأسف ملحقتهمش امبارح ان شاء الله اجيبها بكرة

اقتباس:

بس اعملى حسابك اللى يجيلك بالنص انا و انتى ها :friendsxs3:
يا سلام؟ بقى كدة
خلاص
و انا و هنود برده نقسم نص بالنص
هى فينها صحيح؟

Nogha 05-03-2010 09:49 AM

اقتباس:

فى حد عرف اى اخبار بخصوص الاثار واساسيات الادارة عشان يوم الاربعاء اساسيات الادارة المحاضرة اتلغت ومحضرتش ليها اى محاضرة تانية خلال الاسبوع ونفس الحال للاثار يوم الخميس الدكتور اتاخر فروحت فلو حد عنده اى اخبار ياريت يقول
و الله الادارة فكلنا معتمدين عليكى بعد ربنا
بس عالعموم
انا سألت و قالولى انها مشتغلتش

الآثار بقى انا فضلت مستنياه يوم الخميس بس لقيناه اتأخر فمشينا و الناس كلها مشيت على فكرة

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:44 PM.