بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   تغيير المسمى الوظيفى بالبحيرة (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=370779)

احمد صلاح2 16-11-2011 07:08 AM

"سبحان الله يافارج الهمّ و يا كاشف الغم .........فرّج همي ويسرّ أمري و أرحم ضعفي و قلة حيلتي وأرزقني من حيث لا أحتسب يارب العالمين" .قال الرسول صلى الله عليه وسلم: مَن أخبَرَ الناس بِهذا الدعاء فَرج الله هَمه

(( أَلَيْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ وَيُخَوِّفُونَكَ بِالَّذِينَ مِن دُونِهِ وَمَن يُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ ))

الزمر : 36

ألا إن سلعة الله غالية ..

ألا إن سلعة الله الجنة !!

يامستر حمادة طمن الناس وارفع نشرة الاسماء على النت

غادة احمد سعيد 16-11-2011 07:11 AM

لو سمحت يا مستر شوف اسمى فى النشرة ولا لا رقم المسلسل 209 ادارة بندر كفر الدوار

زكرياوعلاء 16-11-2011 11:16 AM

نرجو من الاستاذ حمادة رفع صورة من الاسماء علي النت كما تعودنا منه دائما وله منا كل تقدير واحترام

زكرياوعلاء 16-11-2011 11:19 AM

أستاذ حماده

يا ريت تشوف اسمكي وترد عليا أنا مسلسل 223 إدارة المحمودية / علاء فتحي سالم

ولك كل شكري وتقديرى وجزاك الله خيرا

ikhlas6 16-11-2011 01:55 PM

السلام عليكم
ياريت يا استاذ حمادة تشوف اسمى فى النشرة ولا لا
اخلاص طه قاسم
ادارة ادكو
تربية عام انجليزى
ويا ريت تفرحنا زى المرة اللى فاتت ولك جزيل الشكر

فايزة علي محمد علي 16-11-2011 04:30 PM

السلام عليكم
ياريت يا استاذ حمادة تنزل النشرة اليوم على النت وتفرح الناس اللى انا شايفاهم بيترجوك دى كفاية دعواتهم لك
شوف كل واحد سوف تطمئنه سيدعو لك . شوف دعوة المظلوم لسنوات تساوى ايه .
جزاك الله خيراً على ما فعلت لنصرة المظلوم وما ستفعل .

فايزة علي محمد علي 16-11-2011 07:10 PM

[quote=فايزة علي محمد علي;4111106]يا أستاذ حمدى أبو زيد قبل ما تقول سلبية وتقولوا ناس نايمة فى بيوتها ممكن أعرف عمر (سن)سيادتكم أولاً على فكرة أنا ياما جريت من المديرية للمحافظ وأفتكر أسمى موجود لك وأسأل الموجودين فى التنسيق الحالى والسابق على البهدلة اللى شفتها والفتوى التى اخذتها من الشئون القانونية - أنا بس عايزة أقول لك جايز أنت كنت فى المرحلة الاعدادية وأنا بحارب بمفردى لتغيير المسمى الوظيفى إحمد ربنا أنك دلوقتى حد معاك وحد بيسمعك عارف أنا من عشرين سنة وأنا بحارب فى هذه الجبهة وفعلاً تعبت أنت بقى بتحارب من كام شهر .

غادة احمد سعيد 16-11-2011 07:14 PM

لقد كان النبي صلى الله عليه وسلم من أكمل الناس شرفاً وألطفهم طبعاً وأعدلهم مزاجاً وأسمحهم صلة وأنداهم يداً لأنه مستغن عن الفانيات بالباقيات الصالحات

shaerhamada 16-11-2011 08:07 PM

اسف للجميع النشرة سرية حتى تسليمها لسركى الادارات.
يا ريت كل واحد يقدر سرية البيانات و حساسية موقفى .
اسف للجميع و اول النشرة ما تنزل سركى هرفعها ان شاء الله....

فايزة علي محمد علي 16-11-2011 11:20 PM

التقدير كل التقدير لك يا استاذ حمادة طالما انك تحافظ على سرية البيانات وليت الاخرون يفعلون مثلك ولكن اوعدنا بأن تنشر هذه الاسماء فى الوقت الذى يناسبك وليت هذا الوقت يقترب فالجميع فى انتظار حياة أو موت .ولك الشكر والتقدير ونحن على ثقة بأنك تتواصل معنا ولا تحجب عنا النشرة إذا كان بإمكانك.

فايزة علي محمد علي 16-11-2011 11:41 PM

نأسف للمداخلة الثانية ولكن نسأل سؤال متى سيتم تسليمها سركى للادارات .

حمدى أبوزيد 16-11-2011 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فايزة علي محمد علي (المشاركة 4113552)
نأسف للمداخلة الثانية ولكن نسأل سؤال متى سيتم تسليمها سركى للادارات .

اليوم الخميس وبالكتير يوم الأحد

مسيو/أمير 17-11-2011 01:21 AM

نسائل ان شاء الله بدء من يوم الاحد فى الادارات عن وصول النشرة الى شئون العاملين والله الموفق

مسيو/أمير 17-11-2011 01:31 AM

ارجو من الزملاء الا يغضبوا من الاخ حماده الشاعر فهو قد تعب كثيرا فى اخراج هذه النشرة الى النور وارجو من الله ان يجازيه خيرا وكذلك انا واخوتى وكل من جرى وراء تحقيق حلمنا فى الانتقال الى مرحلة اعلى واخيرا ارجو منكم الدعاء لى ولكل من ساهم فى هذا الموضوع والله الموفق وهو نعم المولى ونعم النصير*****اخوكم /أمير محمد بسيونى

زكرياوعلاء 17-11-2011 09:17 AM

[اسف للجميع النشرة سرية حتى تسليمها لسركى الادارات.
يا ريت كل واحد يقدر سرية البيانات و حساسية موقفى .
اسف للجميع و اول النشرة ما تنزل سركى هرفعها ان شاء الله....[/QUOTE]

:av4056bb7jp3:نحن مقدرون حساسية موقفك وملتمسين لك العذر بس يا ريت ترد علي تلفونك وتطمئننا واول النشرة ما تطلع ترفع لنا صورة منها كما حدث قبل ذلك ولك منا كل تقدير واحترام :av4056bb7jp3:

احمد صلاح2 17-11-2011 05:14 PM

يا استاذ حمادة هل كل الاسماء التى نزلت قبل ذلك على النت وعملت الاقرارات اسمائها فى النشرة ولا استبعد منهم حد و لو استبعد منهم حد ما سبب استبعاده

حمدى أبوزيد 17-11-2011 05:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح2 (المشاركة 4114800)
يا استاذ حمادة هل كل الاسماء التى نزلت قبل ذلك على النت وعملت الاقرارات اسمائها فى النشرة ولا استبعد منهم حد و لو استبعد منهم حد ما سبب استبعاده

تم استبعاد حوالى 15 اسم ( تربية أساسي )

احمد صلاح2 17-11-2011 05:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى أبوزيد (المشاركة 4114810)
تم استبعاد حوالى 15 اسم ( تربية أساسي )

جزاك الله خيرا

مستر / أيمن 17-11-2011 09:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسيو/أمير (المشاركة 4113772)
ارجو من الزملاء الا يغضبوا من الاخ حماده الشاعر فهو قد تعب كثيرا فى اخراج هذه النشرة الى النور وارجو من الله ان يجازيه خيرا وكذلك انا واخوتى وكل من جرى وراء تحقيق حلمنا فى الانتقال الى مرحلة اعلى واخيرا ارجو منكم الدعاء لى ولكل من ساهم فى هذا الموضوع والله الموفق وهو نعم المولى ونعم النصير*****اخوكم /أمير محمد بسيونى

احنا مقدرين المجهودات اللي بيقوم بيها الاستاذ /حماده و المسيو /أمير ولكن عايزين نطمئن !!! ومتعودين من الاستاذ حماده على الاخبار السعيدة قبل ماتصل الادارات لاننا حاسين ان مسئولي التنسيق الابتدائي مش عايزين الموضوع يتم علشان جاي غصب عنهم!!

meslmat 18-11-2011 02:14 AM

وهذا هو العجب العجاب !!!!!!

مسيو/أمير 18-11-2011 03:41 PM

النشرات ستصل الى الادارت يوم الاحد او الاثنين ان شا ء الله فقد روجعت من التنقلات بالمديرية وتم تحويلها الى المطبعة للطباعة وتوزيعها وسيقوم كل مندوب من الادارات باستلام النشر ة وتو زيعها على شئون العاملين بالادارة وكل واحد من المرحلة الاولى يذهب لشئون العاملين بالادارة يوم الاحد او الاثنين ليعرف موقفة والف مبروك للكل ان شاء الله

سمير فهمى 81 18-11-2011 09:48 PM

هل ممكن لخريج كلية التجارة الذى يعمل مدرس كمبيوتر ومنتدب للعمل بالرياضيات ان ي

هل ممكن لخريج كلية التجارة الذى يعمل مدرس كمبيوتر ومنتدب للعمل بالرياضيات ان يغير مسماه الوظيفى الى رياضيات ابتدائى ؟

زكرياوعلاء 19-11-2011 09:46 AM

الاستاذ الفاضل / حماده الشاعر والاستاذ الفاضل / امير بسيوني
نرجو منكم رفع الاسماء علي النت بمجرد نزولها ارشيف للادارات لان عندنا في ادارة المحمودية التنسيق الابتدائي بيعمل كل المحاولات عشان يمنع عننا اي اخبار عن النشرة ورافض تماما تنفيذها فيا ريت نعرف الاسماء منكم عشان نعرف نتكلم معاهم ونطالب بحقنا وجزاكم الله خيرا ( يا ريت تردوا علينا )

زياد المغربى 19-11-2011 06:02 PM

ياريت ترد علينا يامستر حمادة

زياد المغربى 19-11-2011 06:06 PM

ياريت تشوفى اسمي يامستر
محمد حسن محمد المغربى
ادارة النوبارية
لغة انجليزية

زياد المغربى 19-11-2011 06:12 PM

انا بشتغل ف الاعدادى من 3 سنين واسم المدرسة ف صحيفة الاحوال اعدادى
هل ممكن هنتدب للابتدائى وانا بسد عجز ف الاعدادى من 3 سنين
ارجو الرد
اقتباس:

لاستاذ الفاضل / حماده الشاعر والاستاذ الفاضل / امير بسيوني

مسيو/أمير 20-11-2011 06:25 PM

المندوب الذى سوف يذهب للمديرية غدا الاثنين سيحصل على النشرة وذلك لانها لم تخرج اليوم بسبب عطل فى المطبعه وهى اصبحت اليوم جاهزة **** هذه المعلومات قد حصلت عليها من خلال اتصال تليفونى مع ا/علاء القاضى بالمديرية وربنا يسهلها

مسيو/أمير 20-11-2011 06:31 PM

ا/محمد النوبارية انت ان شاء الله فى الاعدادى كأساسى وليس انتداب

مسيو/أمير 20-11-2011 06:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير فهمى 81 (المشاركة 4117718)
هل ممكن لخريج كلية التجارة الذى يعمل مدرس كمبيوتر ومنتدب للعمل بالرياضيات ان يغير مسماه الوظيفى الى رياضيات ابتدائى ؟

لايمكن وذلك لان مدرس الرياضيات لابدان يكون حاصل على بكالوريوس علوم رياضيات او تربية اساسى او تربية عام رياضيات هذه التخصصات فقد مع الملاحظة اننى كنت فى الاصل مدرس رياضيات

مسيو/أمير 20-11-2011 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زكرياوعلاء;411[size=4
8592][/size]الاستاذ الفاضل / حماده الشاعر والاستاذ الفاضل / امير بسيوني
نرجو منكم رفع الاسماء علي النت بمجرد نزولها ارشيف للادارات لان عندنا في ادارة المحمودية التنسيق الابتدائي بيعمل كل المحاولات عشان يمنع عننا اي اخبار عن النشرة ورافض تماما تنفيذها فيا ريت نعرف الاسماء منكم عشان نعرف نتكلم معاهم ونطالب بحقنا وجزاكم الله خيرا ( يا ريت تردوا علينا )

والله العظيم الاسماء لا توجد معى ولكن توجد مع حماده الشاعر وا/محمد نجيب وهى خلال ايام ستكون فى شئون العاملين وليس لتنسيق الابتدائى اى شأن فى النشرة لاننا اصبحنا تابعين لتنسيق الاعدادى والثانوى **واسئلو عن الاسماء فى شئون العاملين والله الموفق

hob7a 20-11-2011 07:59 PM

يعنى الاسماء وصلت الادارات ول لسه هتصل غدا عشان نروح نسال

احمد صلاح2 20-11-2011 08:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسيو/أمير (المشاركة 4121781)
المندوب الذى سوف يذهب للمديرية غدا الاثنين سيحصل على النشرة وذلك لانها لم تخرج اليوم بسبب عطل فى المطبعه وهى اصبحت اليوم جاهزة **** هذه المعلومات قد حصلت عليها من خلال اتصال تليفونى مع ا/علاء القاضى بالمديرية وربنا يسهلها

هو الموضوع ده منحوس كده ليه ومش عاوز يمشى حتى المطبعة ترفض طباعتة

shaerhamada 21-11-2011 07:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسيو/أمير (المشاركة 4121828)
[/size]
والله العظيم الاسماء لا توجد معى ولكن توجد مع حماده الشاعر وا/محمد نجيب وهى خلال ايام ستكون فى شئون العاملين وليس لتنسيق الابتدائى اى شأن فى النشرة لاننا اصبحنا تابعين لتنسيق الاعدادى والثانوى **واسئلو عن الاسماء فى شئون العاملين والله الموفق

ازيك يا امير. عامل اية؟ . بدون حلفان صادق. بس النشرة نزلت فى الادارات ملوش لازمة رفعها على النت.

hob7a 21-11-2011 08:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaerhamada (المشاركة 4122835)
ازيك يا امير. عامل اية؟ . بدون حلفان صادق. بس النشرة نزلت فى الادارات ملوش لازمة رفعها على النت.

ليه بس يا استاذ حماده احنا لما نعرف النشرة من النت هتكون اسرع من الادارة لان اكيد فى ززززززززززحمه كفايه اننا نطمن ارجوك ارفعها

زكرياوعلاء 21-11-2011 08:59 AM

استاذا الفاضل / حماده الشاعر
رجاء ان لم تكن تريد رفع الاسماء علي النت عشان نعرف نتكلم مع الادارات لانهم عندنا في المحمودية واخدين الموضوع عند وما حدش هيطلع اعدادي علي كلامهم
فطالما الاسماء معاك رجاء تشوف اسمي طلع اعدادي ولا انتداب ابتدائي وفي نفس الادارة ولا فين
اسمي علاء فتحي سالم مسلسل223 لغة عربية من ابتدائي لاعدادي ادارة المحمودية
ولك جزيل الشكر

زياد المغربى 21-11-2011 12:30 PM

يا استاذ\ حمادة من فضل حضرتك ارفع النشرة على النت لقد تعودنا منك على ذلك من فضلك لاتبخل علينا
محمد حسن محمد المغربى
ادارة النوبارية
لغة انجليزية
من فضلك يا استاذ حمادة

زياد المغربى 21-11-2011 12:31 PM

ارجو الرد يااستاذنا الفاضل

مستر / أيمن 21-11-2011 12:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosar (المشاركة 4073690)
الحقونااااااااااااااااااااا
الى من نزل اسمه في تغيير المسمى الوظيفي بالبحيرة
تم تطبيخ الامور وسيتم التغيير للتربية فقط قبل العيد وركن الباقين على الرف لذلك
الكل يجب ان يذهب للمديرية يوم الاربعاء القادم الساعة العاشرة صباحاً والا الموضوع سيتحول الى مجرد حلم ....

أهو الكلام طلع مظبوط واتركنّا على الرف 000 كل واحد يعيط في سره 000

monmon20000 21-11-2011 02:34 PM

السلام عليكم

بصراحه انا حاسه انى بتعاقب علشان طلبت اشتغل بتخصصى

انا بقيت مدرسة علم نفس واجتماع بدل من مدرسة فصل

بس يا فرحه ما تمت لان اتعملى ندب للمرحله الابتدائية ده مش كده وبس وكمان هتنقل من مدرستى لان المدرسه فيها زياده

يعنى لا طلعت ثانوى ولا فضلت فى مدرستى

يا ناس انا معايا 3 دبلومه وبعمل ماجستير فى علم النفس التربوى حرام ده ولا حلال

انا تعبت من الغباء الادارى وسوء التوزيع والتنسيق الابتدائى الفاشل

ikhlas6 21-11-2011 03:02 PM

ربنه يستر انا كنت فى المديرية النهاردة وسألت استاذ محمد نجيب قالى كله ها يوصل الادارات وما رداش يطمنى
وقال كمان ان فيه ندب وفيه نقل حسب العجز والزيادة

وبجد ربن يستر

ikhlas6 21-11-2011 03:04 PM

اسفه على الخطأ فى الكتابه بس يا ريت حد يطمنا يا جماعة

مسيو/أمير 21-11-2011 05:03 PM

الاخ العزيز حمادة *** المفروض تنزل الاسماء على النت لكى تطمئن الناس فهم يغتقدون انها معى ***وكما ان بعض الادارات لم تستلمها حتى الان وارجو منك ان تعرف الناس الخطوات التالية بعد وصول النشرة الى الادارات وجزاك الله كل خير

ikhlas6 21-11-2011 05:13 PM

يا ريت يا استاذ حمادة تطمنا
لان بجد
فيه لعب جامد فى الادرات
وعلى الاقل نعرفوا يايه اللى ها يحصل معانا

monmon20000 21-11-2011 05:26 PM

يا اخلاص متصدقيش الكلام ده انا فى التوجيه بتاعى عجز والموجه العام راح معايا للاستاذ محمد نجيب نجيب وقاله لازم تكمل السنه فى الابتدائى محتاجها اكتر
قولى يارب

ikhlas6 21-11-2011 09:14 PM

والله انا حسه بكدة بردة
بس بجد انا تعبت من الشغل فى الابتدائى مرهق جدا وعلى رأى المثل الغريق بيتعلق بقشاية
وشكرا على تعليقك

احمد صلاح2 21-11-2011 09:57 PM

بعد كل التعب ده رجعنا لنقطة الصفر من جديد :o:o:o

ikhlas6 22-11-2011 05:32 PM

يا جماعة حد يطمنننننننننننننننننننننننننننا
انا سألت فى الادارة النهاردة وقالوا ما فيش حاجة وصلت

أحمد بسيوني تعلب 22-11-2011 06:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaerhamada (المشاركة 4122835)

مبروك عليك النقل للمرحلة الثانوية يا أ/ حمادة

زياد المغربى 22-11-2011 08:38 PM

نداء عاجل للا ستاذ \ حمادة الشاعر
نرجو من حضرتك ترد علينا الناس مستنية انك تطمنهم
من فضلك طمن الناس
محمد حسن محمد المغربى
ادارة النوبارية
لغة انجليزية
من فضلك يا استاذ حمادة

زياد المغربى 22-11-2011 08:40 PM

نداء عاجل للا ستاذ \ حمادة الشاعر
باللة عليك طمنا
مبروك عليك النقل للمرحلة الثانوية يا أ/ حمادة

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:11 AM.