بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة "جامعة حلوان" 2009/2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=140893)

اسلام سوكا 05-09-2009 06:06 AM

اولا: السلام عليكم

ثانيا: انا اسلام سوكا ودا اسم شهرتى

وانا فى تالتة خارجية وحاب اتعرف ع كل اللى فى الجامعه واساعد الاعضاء اصحاب التوبيك ع قد ما اقدر

لاننا كلنا جامعه واحدة

مستنى ردودكم ولو فى اى استفسار وهقدر اجاوبة مش هتاخر عن الاجابة باذن الله

بس ممكن حد ياكدلى بس معلش الوظائف المتاحة لشهادة التجارة الخارجية اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

elorouba 06-09-2009 12:55 PM

السلام عليكم

انا جانى فى التنسيق تجاره حلوان ( مرحله أولى) و ذهبت و عملت طلب تنسيق داخلى لتجاره Eng و حتى الان لسه لم تظهر نتيجه التنسيق الداخلى ؟؟ وبالطبع كل ألاوراق مازلت معى ؟

وانا قلقان ؟ فمتى سيظهر التنسيق الداخلى وقد دخلت موقع كليه التجاره و لا جديد منذ شهر حتى الان ؟ و هل هناك خطأ أن لا أقدم أوراقى للجامعه حتى الان ؟؟

أرجو أن يفيدنى أى أحد ؟؟؟ أو يعطينى رقم تليفون للاستفسار - و شكرااااااااااااا لكم جميعا

hoky70 06-09-2009 08:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nermen mohamed (المشاركة 1563722)
هاااااااااااااى يا جماعه انا نرمين مقدمه فى تجاره خارجيه جامعه حلوان عاوزه اعرف اجيب النتيجه ازاى انى قبلت فيها ولا لاوالنتيجه اجيبها من انهى موقع please ياريت حديرد عليا بسرعه والنتيجه امتى merci

ارجو من حضرتك توضحي اكتر انتي مقدمة انجليش يعني ولا حاجة تانية ؟

hoky70 06-09-2009 08:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام سوكا (المشاركة 1564489)
اولا: السلام عليكم

ثانيا: انا اسلام سوكا ودا اسم شهرتى

وانا فى تالتة خارجية وحاب اتعرف ع كل اللى فى الجامعه واساعد الاعضاء اصحاب التوبيك ع قد ما اقدر

لاننا كلنا جامعه واحدة

مستنى ردودكم ولو فى اى استفسار وهقدر اجاوبة مش هتاخر عن الاجابة باذن الله

بس ممكن حد ياكدلى بس معلش الوظائف المتاحة لشهادة التجارة الخارجية اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اهلا بيك يا اسلام باشا واتشرفنا بمعرفتك

بالنسبة لقسم خارجية الرابط دة هتلاقي فية معلومات عنة

وربنا معاك

hoky70 06-09-2009 08:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elorouba (المشاركة 1568362)
السلام عليكم

انا جانى فى التنسيق تجاره حلوان ( مرحله أولى) و ذهبت و عملت طلب تنسيق داخلى لتجاره eng و حتى الان لسه لم تظهر نتيجه التنسيق الداخلى ؟؟ وبالطبع كل ألاوراق مازلت معى ؟

وانا قلقان ؟ فمتى سيظهر التنسيق الداخلى وقد دخلت موقع كليه التجاره و لا جديد منذ شهر حتى الان ؟ و هل هناك خطأ أن لا أقدم أوراقى للجامعه حتى الان ؟؟

أرجو أن يفيدنى أى أحد ؟؟؟ أو يعطينى رقم تليفون للاستفسار - و شكرااااااااااااا لكم جميعا

لا انتا مستني موقع الكلية لية انتا روح الكلية بنفسك اقرب فرصة وبالتوفيق ان شاء الله

اسلام سوكا 07-09-2009 03:37 PM

تمااااااااام يا شباااااااااااااااااااااب بجد

التعاون دة جميل جدا

محمد سعيد عمار 07-09-2009 04:07 PM

ياجماعه انا خريج تجاره حلوان
ياجماعه الجامعه جميله وكل حاجه
لكن المشكله ان الكليه موادها كتير ودكاترتها صعبه
يعني عندك : د ناصف ود فتحي السعيد و د بدر الامين ود غرس الدين و د عصام المصري ود حسني عبد الجليل
ياجماعه وهي هي بتاعت جامعه القاهرة في التعيينات محدش بيبص على اسم الجامعه كله بيبص على التقدير فأحسنلكوا تروحو جامعه زي قناه السويس او زس القاهره
اللي هي كليه التجاره فيها لو مشيت جنب الحيط تنجح

hero0026 08-09-2009 05:16 PM

انا اسمي احمد وقبلت تجارة حلوان .. انا قدمت تجارة انجلش وقالوا نتيجة القبول يوم 7/9 على موقع الكلية بس مفيش اي حاجة لحد دلوقت كنت عاوز اعرف هي النتيجة ظهرت اروح اشوفها ولا لا .... على فكرة انا من الفيوم ومش عاوز اروح على الفاضي علشان المشوار صعب واحنا في رمضان

metab9 08-09-2009 07:22 PM

السلام عليكم انا يوسف تانيه تجاره حاوان انتساب
انا مستعد اني اجاوب انشااء الله علي اي استفسار

hero0026 09-09-2009 03:41 PM

انا اسمي احمد وقبلت تجارة حلوان .. انا قدمت تجارة انجلش وقالوا نتيجة القبول يوم 7/9 على موقع الكلية بس مفيش اي حاجة لحد دلوقت كنت عاوز اعرف هي النتيجة ظهرت اروح اشوفها ولا لا .... على فكرة انا من الفيوم ومش عاوز اروح على الفاضي علشان المشوار صعب واحنا في رمضان ده اميل ياهو لو حد عارف حاجة

hero0026 10-09-2009 05:10 PM

يا جماعة اللي يعرف اي حاجة عن دكاترة تجارة انجلش يعبرني وعاوز اعرف الدراسة صعبة ولا سهلة وهذاكر المواد ازاي علشان انا سمعت عن تجارة انجلش انها صعبة جدا .... ارجو الرد

hsasanSTAR 11-09-2009 12:31 AM

انا يا جماعة متقبلتش في تجارة انجليزى القاهرة علي نص درجة

hsasanSTAR 11-09-2009 12:33 AM

انا يا جماعة متقبلتش في تجارة انجليزى القاهرة علي نص درجةممكن احول تجارة انجليزي حلوان؟اتمني سرعة الرد

metab9 13-09-2009 05:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hero0026 (المشاركة 1584668)
يا جماعة اللي يعرف اي حاجة عن دكاترة تجارة انجلش يعبرني وعاوز اعرف الدراسة صعبة ولا سهلة وهذاكر المواد ازاي علشان انا سمعت عن تجارة انجلش انها صعبة جدا .... ارجو الرد

اقولك ع حاجه
انا ليا اصحابي كتير في تجاره انجلش
الكليه لذيذه بس عاوزه مذاكره من اول يوم عشان الميد تيرم وكده

metab9 13-09-2009 05:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hsasanstar (المشاركة 1585978)
انا يا جماعة متقبلتش في تجارة انجليزى القاهرة علي نص درجةممكن احول تجارة انجليزي حلوان؟اتمني سرعة الرد

انصحك انك تنزل جامعه حلوان وتسأل هناك
ربنا يوفقك

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:43 PM.