بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   ملتقى كادر ابريل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=440973)

محمد حامد البدراوي 29-07-2012 04:33 PM

مبروك كل معلمي اسيوط الاسماء وصلت المديرية ، أنا كنت في المديرية في قسم التعيينات اليوم و قالت لي مديرية المكتب الاسماء وصلت و سوف تكون في الادارات للتنفيذ نهاية هذا الاسبوع و بداية الاسبوع القادم

مى الامورة 29-07-2012 05:24 PM

كفر الشيخ ليس هناك جديد فى الادارات يارب افرجها

psychology2009 29-07-2012 08:08 PM

قليوبية قليوبية قليوبية:av4056bb7jp3:

حسين منصور 29-07-2012 08:56 PM

مبروك معلمي اسنا الأقصر الاسماء وصلت وعليكم التوجه للادارة لاستكمال الاجراءات
ألف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووك

هدير هانى 30-07-2012 04:53 PM

ممكن اعرف من حضرتك يااستاذ حسين اى الاوراق المطلوبة مننا معلش انا بتقل عليك والف شكر على الخبر الجميل ده

حسين منصور 30-07-2012 05:39 PM

لمعلمي اسنا حسب ما أكد أ / جمال و أ / محمد علي :
الأوراق الأصول اللي احنا قدمناها في العقد كما هي موجوده مش حنجيبها تاني .
ولكن حنزود عليها الآتي :
* اقرار زمة مالية من البوسته وياريت بسرعه وفي أقرب وقت نجيبه عشان بيخلص بسرعه ونحاول نصرف فيه .
*ملف فيه مجموعة أوراق خاص بالتعيين من المكتبه اللي قدام الادارة .
والأوراق دي حنقدمها ونستلم الجواب ونقوم بعمل أقرار القيام بالعمل بعدين في المدرسه يوم 1 من شهر أغسطس الموافق الاربعاء.
وسف أوافيكم بالجديد أخوكم محمود سعد ،مدرسة التجريبية لغات

حسين منصور 30-07-2012 05:41 PM

السلام عليكم محافظة الأقصر مركز اسنا
لمعلمي اسنا حسب ما أكد أ / جمال و أ / محمد علي :
الأوراق الأصول اللي احنا قدمناها في العقد كما هي موجوده مش حنجيبها تاني .
ولكن حنزود عليها الآتي :
* اقرار زمة مالية من البوسته وياريت بسرعه وفي أقرب وقت نجيبه عشان بيخلص بسرعه ونحاول نصرف فيه .
*ملف فيه مجموعة أوراق خاص بالتعيين من المكتبه اللي قدام الادارة .
والأوراق دي حنقدمها ونستلم الجواب ونقوم بعمل أقرار القيام بالعمل بعدين في المدرسه يوم 1 من شهر أغسطس الموافق الاربعاء.
وسف أوافيكم بالجديد أخوكم محمود سعد ،مدرسة التجريبية لغات

abo/ahmed 30-07-2012 08:41 PM

محافظة كفر الشيخ لسه مافيش أخبار عنها ربنا يسهل انا كنت بسأل واحد في إدارة قلين وقال إن الأسماء هتكون مع الموجهين بس لسه مافيش جديد وربنا يكرم

ابورحاب ابورحاب 30-07-2012 10:47 PM

الف مبروووووووووووووووووووووووووك

هدير هانى 30-07-2012 10:52 PM

الف شكر لحضرتك استاذ حسين منصور وربنا يكرمك ويجعله فى ميزان حسناتك

حسين منصور 31-07-2012 02:42 PM

لكل معلمي اسنا ملف التعيين وبه كافة الأوراق المطلوبة من امام الادارة ( مجلس المدينه سابقا ) المكتبه اللي عالشمال فيها شاب طويل 165سم أبيض وأسمه علاء هو ده عنده ، أنا كنت النهارده عنده بعد الاشاعات اللي بتقول مفيش أوراق فرحت الادارة الأول وأكد لي جمال ومحمد علي ان الأوراق المطلوبه كتبناها في ورقة وسلمناها للمكتبه اللي قدام الادارة وللتأكد من صدق حديث كليهما ذهبت عالى الفور لهذه المكتبه ورأيت بعيني الورقة المكتوب فيها الطلبات والمظروف اللي فيه الأوراق المطلوبه ، وأكدت على صاحب المكتبه بضرورة توفير العديد من المظاريف لتلبية طلبات الزملاء ووعدني بتجهيز العدد كله الليله لتكون جاهزة في الصباح غدا باذن الله ،، أشكركم على المتابعه الجاده ،، أخيكم / محمود سعد التجريبية لغات .

nnoorrmm 01-08-2012 08:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين منصور (المشاركة 4705915)
لكل معلمي اسنا ملف التعيين وبه كافة الأوراق المطلوبة من امام الادارة ( مجلس المدينه سابقا ) المكتبه اللي عالشمال فيها شاب طويل 165سم أبيض وأسمه علاء هو ده عنده ، أنا كنت النهارده عنده بعد الاشاعات اللي بتقول مفيش أوراق فرحت الادارة الأول وأكد لي جمال ومحمد علي ان الأوراق المطلوبه كتبناها في ورقة وسلمناها للمكتبه اللي قدام الادارة وللتأكد من صدق حديث كليهما ذهبت عالى الفور لهذه المكتبه ورأيت بعيني الورقة المكتوب فيها الطلبات والمظروف اللي فيه الأوراق المطلوبه ، وأكدت على صاحب المكتبه بضرورة توفير العديد من المظاريف لتلبية طلبات الزملاء ووعدني بتجهيز العدد كله الليله لتكون جاهزة في الصباح غدا باذن الله ،، أشكركم على المتابعه الجاده ،، أخيكم / محمود سعد التجريبية لغات .

لو سمحت icdl مطلوبه مع الاوراق ولكم جزيل الشكر

abo/ahmed 01-08-2012 10:02 AM

أين معلموا كفرالشيخ
النهاردة 1/8 ولسه ما فيش حاجة وصلت الإدارات الرجاء لازم نتحرك بسرعة وإن لزم الأمر نتجمع و نعمل إعتصام أمام المحافظة للمطالبة بحقنا في التعيين مثل اقرنا بالمحافظات الأخري وفي الآخر لو فيه خبر الرجاء نشرة وشكراً .

asekot 01-08-2012 12:08 PM

الحمد لله اداره بلطيم كفر الشيخ الاسماء موجوده من يوم الاحد والنهارده استلمنا جوابات التعيين وعملنا اقرار القيام بالعمل

شوشوخالد 01-08-2012 02:05 PM

مفيش حد طلب حاجة

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 08:51 AM.