بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الاخصائى النفسى والاجتماعى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=457)
-   -   اى طلب ضعه هنا وزملائك يُجيبون (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=258778)

ادهم وائل 31-05-2013 07:52 PM

الرجاء منكم زملائى الاعزاء ارسال نسخة من تقارير الانشطة الاجتماعية للاخصائى الاجتماعى مثل الحفلالختام /تبادل الزيارة /مشروع خدمة عامة /هلال احمر /رحلة

ادهم وائل 31-05-2013 08:07 PM

شكرا جزيلا لكم :rolleyes:ولكن رجاء منكم ارسال نسخة من تقارير الانشطة الاجتماعية للاخصائى الاجتماعى مثل تقرير عن رحلة/الحفل الختام /تبادل زيارة /مشروع خدمة عامة /هلال احمر

ياسر زكي3 31-05-2013 11:49 PM

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ادهم وائل (المشاركة 5303545)
شكرا جزيلا لكم :rolleyes:ولكن رجاء منكم ارسال نسخة من تقارير الانشطة الاجتماعية للاخصائى الاجتماعى مثل تقرير عن رحلة/الحفل الختام /تبادل زيارة /مشروع خدمة عامة /هلال احمر

أهلاً بحضرتك وطلباتك أغلبها موجودة في المنتدي وإليك تقرير عن مشروع خدمة عامة

ياسر زكي3 01-06-2013 01:20 AM

وهذا رابط التقارير الفترية والختامية
http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=511076

مصطفى محمد ص 07-06-2013 08:30 PM

هل القرار 515 الخاص بتقويم السلوك للطلاب يستخدم فى المرحلة الثانوية وتطبق إستمارات الملاحظة والتقويم مع رائد الفصل
أم لا
شكراا

محمد فاروق 1 21-06-2013 12:42 AM

سؤال فى الاتحادات

المدرسة الى عدد فصولها 14 فصل هيكون تشكيل مجلس الاتحاد من الأمين والأمين المساعد صح
السؤال هنا وانا بعمل انتخابات مكتب تنفيذى المدرسة الى يتقدم للأمين والامين المساعد هيكون من مين
1- الأمناء فقط 2 - ولا من الامين والامين المساعد
واللجان من الامناء فقط
ولا الامناء المساعدين يحق لهم الترشيح
وشكراً

KARAS POP 19-07-2013 02:46 PM

النشرة الوزارية لمجلس الاباء والامناء والمعلمين

السلام عليكم
انا كنت عاوز طلب من اساتذتنا هنا ...وهو النشرة الوزارية المتعلقة بمجلس الاباء والامناء والمعلمين
ولكم جزيل الشكر

خالد نجم الدين 19-07-2013 06:43 PM

فيييييييييييييييين النشرة

مادونا ايهاب فواد 23-08-2013 10:43 PM

السادة الزملاء الافاضل ارجو ان كان هناك قرار جديد لمجلس الامناء ارجو عرضه اما اذا كان لا زال ساريا القرار 289 فهو معي و اعرف كيف افعله جيدا و علي فكرة السنة ديه سوف يتم تشكيل المجلس من جديد لمرور عامين علي المجلس السابق طبقا للقرار 289 الا اذا ارسل لنا بأستمرار عمل المجلس للعام الجديد فأرجو منكم ابلاغي بالجديد

romio-123 24-08-2013 12:46 PM

انا مدرس حاصل على بكالريوس تربيه قسم علوم ورياضيات وعينيت مدرس لماده العلوم تعيين 2011 .هل يمكن ان ادرس ماده الرياضيات وما هى الخطوات التى يجب عملها؟

حمدى ابو هند 02-09-2013 04:56 AM

ممكن سجلات الاخصائى الاجتماعى لعام 2013 /2014بعد تعديل قرار الاتحاد

KARAS POP 02-09-2013 06:08 PM

السلام عليكم....
كان عندى كام استفسار بسيط كدة...
كنت عاوز أعرف هو مجلس الامناء ممتد ولا لا ..علماً بإن المجلس عندنا منذ سنتين...
وكمان كنت عاوز اعرف لو امتد هايبقى تشكيله زى ماهو ...؟وكمان هانعمل جمعية عمومية لاولياء الامور ولا لا؟
طبعاً بالنسبة للمعلمين هاتتعمل ...بس انا كنت عاوز اعرف لاولياء الامور هاتتعمل ولا لا..وكمان السجل هايفضل زى ماهو نكمل فية ولا لا؟وبالنسبة لو الاعضاء ينطبق عليهم المراحل المختلفة (مجلس الامناء أقصد) يبقى لزمتها ايه الجمعية العمومية لو أتعملت؟
طيب لو مافيش جمعية عمومية لاولياء الامور !! وعندى عضو مش هاينفع يكمل بسبب ان ابنه خارج المدرسة السنة دى!! يبقى أجيب العضو ده بالتزكية ولا ايه؟...معلش اسئلتى كثيرة ..أصل انا أضحك عليا فى مدرستى ومسكونى مجلس امناء...مع ان هناك اخصائيين اقدم منى ومرحلة أعلى منى !!!!!!!!!!!!!!!!!
:excl::excl::(:(:(

hmselabsy 06-09-2013 04:48 PM

برجاء نص آخر قرار خاص بتشكيل مجلس الآباء و الأمناء و المعلمين

خالد البش 06-09-2013 05:23 PM

لو سمحتو انا كنت نزلت ملف من المنتدى ده بيعرض فيه اهم المشكلات التربوية و المدرسية و النفسية و كافة المشكلات اللى بيقابلها الطالب و تأثيرها على التحصيل الدراسى و و شوية مشكللات كتيرة كده بس مش فاكر نزلتها منين و دايخ عليها لو ينفه حد يجيبهالى يبقى كرمنى
لانى بعمل رسالة ماجستير عن المشاكل دى و عايز اختار مشكلة و اشوف تأثيرها على الطالب لو فيكو تساعدونى اكون شاكر جدا

KARAS POP 06-09-2013 07:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد البش (المشاركة 5479384)
لو سمحتو انا كنت نزلت ملف من المنتدى ده بيعرض فيه اهم المشكلات التربوية و المدرسية و النفسية و كافة المشكلات اللى بيقابلها الطالب و تأثيرها على التحصيل الدراسى و و شوية مشكللات كتيرة كده بس مش فاكر نزلتها منين و دايخ عليها لو ينفه حد يجيبهالى يبقى كرمنى
لانى بعمل رسالة ماجستير عن المشاكل دى و عايز اختار مشكلة و اشوف تأثيرها على الطالب لو فيكو تساعدونى اكون شاكر جدا

أدخل على صفحتك الشخصية ...اللى فيها أسمك وهات الاحصائيات وشوفها فى المواضيع التى كتبها خالد البش..

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:23 AM.