بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أرشيف المنتدي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=513)
-   -   جميع امتحانات المدارس للترم الأول (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=101654)

مستر/ عصام الجاويش 29-01-2009 11:40 PM

[quote=Mr.Ahmed Fadel;1058022]
تم رفع الامتحان Word لتسهيل تحميله على ابنائنا الطلاب وزملائى الاعزاء
[/quote

شكرا يا مستر على الامتحان وشكرا يا مستر احمد على ان حضرتك حولت الامتحان لملف word

alshamedaan 30-01-2009 12:31 AM

الامتحان رائع و متنوع لكل المستويات ،،، لكن هل المحادثة تتماشى مع منهج اولي ؟ اعتدنا ان نراها في منهج تالته او ثانية . رقم 4 في السؤال الثالث an important صح و لا هناك كلمة محذوفة ام طبع الاسم خطأ بالصفة ؟ رقم 5 في القطعة a happy couple وكذلك their marriage will last هل انا صح ام خطأ ؟ سؤال البراجراف هل هو قانوني ان نخصص سؤال للفائقين في الامتحان و كيف سنصححه و هل سيتساوي الطلاب في الدرجات ؟ ارجو الافادة فمنكم نستفيد ...
نشكر عصام باشا الجاويش علي رفعه الامتحان لتعم الفائدة ... و مبروك your ---old-- new look ههههههه

Mr.Ahmed Fadel 30-01-2009 02:05 PM

العفو مستر عصام
الشكر الاكبر طبعا للعضو محمد معروف

مستر/ عصام الجاويش 30-01-2009 03:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshamedaan (المشاركة 1058486)
الامتحان رائع و متنوع لكل المستويات ،،، لكن هل المحادثة تتماشى مع منهج اولي ؟ اعتدنا ان نراها في منهج تالته او ثانية . رقم 4 في السؤال الثالث an important صح و لا هناك كلمة محذوفة ام طبع الاسم خطأ بالصفة ؟ رقم 5 في القطعة a happy couple وكذلك their marriage will last هل انا صح ام خطأ ؟ سؤال البراجراف هل هو قانوني ان نخصص سؤال للفائقين في الامتحان و كيف سنصححه و هل سيتساوي الطلاب في الدرجات ؟ ارجو الافادة فمنكم نستفيد ...
نشكر عصام باشا الجاويش علي رفعه الامتحان لتعم الفائدة ... و مبروك your ---old-- new look ههههههه

شكرا يا مستر على تقيمك للامتحان

بس على فكره مش انا اللى وضعت الامتحان كما اوضحت واضع الامتحان زميل عزيز اسمه مستر/ السيد النجدى

انا المدرسه طلبوا منى والله احط الامتحان بس انا رفضت لان مشاكل الامتحانات كتيره وعموما الاخطاء المطبعيه

وارده فى كل الامتحانات واحنا لمل بنصحح بنراعى مصلحه الطالب

اما بخصوص سؤال الفائقين انا هاسأل مستر سيد وارد عليك

الأستاذ محمد معروف 01-02-2009 12:59 AM

مستر أحمد .لكم خالص الشكر والاحترام والتقدي أرجو قبول اعتذارى ......حيث انى عضوجديد على الموقع......
.................................................. ..محمد معروف.................................................. .........

hagadel2 01-02-2009 08:39 AM

الف الف شكررررررررررر

Amr_amar 03-02-2009 09:47 AM

لا ياراجل حرام عليك فيه كثير من النقاط الصعبة الاولى ثانوى
اكبر من المستوى لكنه جميل ويغازل السلطة
كل سنة وانت طيب

مستر خالد غباشى 03-02-2009 10:03 AM

نفسى اعرف اية هدف الامتحان ..وبخاصة
unseen questions ......الهدف طبعا معرفة قدرة الطالب على نقل اللغة الى لغة اخرى ولكن مارارة احيانا هو تحدى للطالب الصغير ...وتعجيزة ...ودة بسبب ان بعض المدرسين بيوضعوا الامتحان تحدى للمدرس ...الى الطالب بياخد عندة درس...مش للطالب....ود بسبب.....................

Amr_amar 03-02-2009 10:06 AM

It's a wonderful exam
thanks

salehrabie 03-02-2009 02:46 PM

شكرا جزيلا مستر خالد وأحب أن أعرف سيادتكم بأنني لا أعطي دروس خصوصية علي الاطلاق منذ تخرجي وممكن تتحري بنفسك لأن مفيش حد بيصدق هذا الكلام - والامتحان ليس تحدي لا للطالب ولا للمدرس - وحياك الله وكل عام وانتم بخير وأجازة سعيدة إن شاء الله

الاستاذ رفاعى 03-02-2009 10:33 PM

متشكرين جدا على هذا الاسلوب الراقى من الامتحانات وجعلكم الله عونا للتربية والتعليم ومدرسة صهرجت الصغرى الثانوية

Ostaz Abdallah ibn Shirbeen 07-02-2009 05:59 AM

لكم جزيل الشكر يا مستر

ali-ziatt 07-02-2009 11:11 PM

رائع يا mr

أ/ أحمد البسيونى 11-02-2009 12:42 AM

من كرمك افضتم بما عندكم

مستر رمضان عيسى 11-02-2009 12:48 AM

مبرووووووك عليك الامتحان دا يا مستر احمد كان نفسى تاخدو مننا الامتحان السنه دى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:01 AM.