بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة "جامعة حلوان" 2009/2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=140893)

hoky70 24-08-2009 11:37 PM

لو نتيجة تحويلك طالعة من بدري فيستحسن تروحي دلوقتي زي كلام فامبير بالظبط بس تقريبا التقديم لغاية بداية الدراسة لان التحويل للفرق الاعلى من الاولى من اي جامعة لحلوان مفتوح لغاية بداية الدراسة على حسب كلام الشئون اما بالنسبة لتحويلك انتي للفرقة الاولى فلو التحويل جالك من بدري يبقى اكيد الكشوفات وصلت فروحي فالايام دي وربنا معاكي

Yehemak_Fe_Eh 24-08-2009 11:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoky70 (المشاركة 1530865)
لو نتيجة تحويلك طالعة من بدري فيستحسن تروحي دلوقتي زي كلام فامبير بالظبط بس تقريبا التقديم لغاية بداية الدراسة لان التحويل للفرق الاعلى من الاولى من اي جامعة لحلوان مفتوح لغاية بداية الدراسة على حسب كلام الشئون اما بالنسبة لتحويلك انتي للفرقة الاولى فلو التحويل جالك من بدري يبقى اكيد الكشوفات وصلت فروحي فالايام دي وربنا معاكي

لو سمحت انا جالى نتيجة التنسيق تجارة حلوان بس عملت تحويل لعين شمس ومتقبلش ونتيجة التحويل ظهرت النهاردة عايز اسأل حضرتك اروح اقدم ورقى امتى وانا عايزة ادخل تجارة وادارة اعمال انجلش عايزة اعرف نتيجة التنسيق الداخلى فى حلوان بتظهر امتى؟

hoky70 26-08-2009 08:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yehemak_fe_eh (المشاركة 1530944)
لو سمحت انا جالى نتيجة التنسيق تجارة حلوان بس عملت تحويل لعين شمس ومتقبلش ونتيجة التحويل ظهرت النهاردة عايز اسأل حضرتك اروح اقدم ورقى امتى وانا عايزة ادخل تجارة وادارة اعمال انجلش عايزة اعرف نتيجة التنسيق الداخلى فى حلوان بتظهر امتى؟

طالما حضرتك جيلك التنسيق من الاول على حلوان يبقى اسمك هناك فروحي خلال الايام دي اما بالنسبة للتنسيق الداخلي فانتي لما بتقدمي هما هيقولوك هتبان امتى وعادتا بتبقا فترة قصيرة وربنا معاكي باذن الله

كادبورى 26-08-2009 11:29 PM

كادبورى

هاى يا جماعة لو سمحت عايزة اعرف هو على المنتدى ده هينزل جدول محاضرات اولى تجارة انتساب حلوان ولا لاء وعايزة اعرف تقريبا كدا المذاكرة بتكون منين عشان طبعا محدش بيقدر ينقل المحاضرات ؟؟؟ وشكرا جد؟؟

hoky70 27-08-2009 01:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كادبورى (المشاركة 1536755)
هاى يا جماعة لو سمحت عايزة اعرف هو على المنتدى ده هينزل جدول محاضرات اولى تجارة انتساب حلوان ولا لاء وعايزة اعرف تقريبا كدا المذاكرة بتكون منين عشان طبعا محدش بيقدر ينقل المحاضرات ؟؟؟ وشكرا جد؟؟وايميلى ***********

ان شاء الله اول ما الجداول تنزل هنجبها هنا وبالنسبة للمذاكرة عندك 3 مراكز في حلوان ( vip / moga / hamadatop ) بس التركيز كلة على في اي بي وموجة وان شاء الله بردك على بداية الدراسة هنقول الملازم الحلوة لكل مادة تجاب من انهي مركز باذن الله

نور التقوى 27-08-2009 06:07 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا كنت عاوزة اعرف حاجة
هو(يوم السبت شئون الطلبة موجودة ولأ أجازة)؟؟؟
و جزاكم الله خيراً

hoky70 27-08-2009 09:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور التقوى (المشاركة 1539219)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا كنت عاوزة اعرف حاجة
هو(يوم السبت شئون الطلبة موجودة ولأ أجازة)؟؟؟
و جزاكم الله خيراً

لا اجازة يوم السبت وباقي الايام لغاية الساعة 3 موجودين
جزانا الله وجزاكي خيرا

كادبورى 29-08-2009 10:34 PM

هاى يا جماعة ازيكم عايزة اسال سوال بس هما انتساب بياخدوا المحاضرات مع انتظام ولا لاء هو سوال فعلا تافة وبس والله مهم جدا ليه و مرسيى جدا جدا

ALFARES 30-08-2009 03:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كادبورى (المشاركة 1545745)
هاى يا جماعة ازيكم عايزة اسال سوال بس هما انتساب بياخدوا المحاضرات مع انتظام ولا لاء هو سوال فعلا تافة وبس والله مهم جدا ليه و مرسيى جدا جدا

ياستى ولا يهمك اى حاجة تختر على بالك اسئلى لا انتساب مبيخدوش مع انتظام لانى انتظام ليهم دكاترة غير بتوع انتساب وكتب غير وامتحان غير كمان بس لو عايز تحضرى معاهم عادى محدش هيمنعك بس مش هيفيدك

عبودي2008 30-08-2009 07:01 PM

أنا كنت إن شاء الله ناوي على أن أحول لتجارة حلوان إنتساب
لكن سؤالي هل الرياضة في الكلية بحتة
يعني مسائل كتير ومقعدة
ولا أيه النظام ؟!!!

hoky70 30-08-2009 09:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبودي2008 (المشاركة 1547931)
أنا كنت إن شاء الله ناوي على أن أحول لتجارة حلوان إنتساب
لكن سؤالي هل الرياضة في الكلية بحتة
يعني مسائل كتير ومقعدة
ولا أيه النظام ؟!!!

لا والله ولا معقدة ولا حاجة واسمها رياضة مالية ولو ذكرتها هتبقا فل فيها ان شاء الله توكل على الله وان شاء الله خير

hoky70 01-09-2009 10:24 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

موقع الكلية عاد للعمل من جديد

http://www.helwan.edu.eg/commerce/index.php?page=Home

اي حاجة بخصوص معلومات عن قسم bis او نظم المعلومات الادارية هيلئيها على الموقع ان شاء الله

كادبورى 03-09-2009 04:53 PM

ازيكم ؟ عاملين ايه؟؟؟ لو سمحت ممكن بس سوال؟؟ هى الدراسة بتاعة تجارة انتساب حلوان هتبدا امتى مع المدارس عادى ولا امتى ؟؟

ALFARES 03-09-2009 06:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كادبورى (المشاركة 1559569)
ازيكم ؟ عاملين ايه؟؟؟ لو سمحت ممكن بس سوال؟؟ هى الدراسة بتاعة تجارة انتساب حلوان هتبدا امتى مع المدارس عادى ولا امتى ؟؟

اة ان شاء الله هتبتدى معاها عادى واول ما ينزل الجدول هحطة هنا ان شاء الله

nermen mohamed 05-09-2009 12:16 AM

هاااااااااااااى يا جماعه انا نرمين مقدمه فى تجاره خارجيه جامعه حلوان عاوزه اعرف اجيب النتيجه ازاى انى قبلت فيها ولا لاوالنتيجه اجيبها من انهى موقع please ياريت حديرد عليا بسرعه والنتيجه امتى merci

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:17 PM.