بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   ايه اخبار تعيين أوائل الكليات ياجماعة؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=300138)

monaabdelaziz84 10-10-2011 09:18 PM

يادكتور عبدالرحمن ياريت حضرتك ترد عليا ....... انا من اوائل كلية تربية واتعينت مدرسة ولكن بدون درجة مالية وانا كتبت فى استمارة الرغبات ان اعمل معلمة ياترى ده غلط ؟ ولا مش هتفرق ؟ وياترى المعينيين ليهم تعيينات فى الاوائل ولا كده خلاص ؟

خالد عقيبى 10-10-2011 09:21 PM

ألف مليون مبروك لكل أوائل الأزهر وربنا يتم الموضوع على خير

versailles2006 10-10-2011 09:41 PM

http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=378522

قنديل الشاعر 10-10-2011 09:51 PM

ياجماعة لو سمحتو انا عايز اعرف عنوان التنظيم والادارة فى القاهرة بالتفصيل

وكل الدفعات هتروح يوم الاربعاء بالنسبة لجامعة حلوان والا لحد 2006بس والباقى يوم الخميس

ارجو الرد لوسمحتوا

شريف 000 10-10-2011 10:15 PM

عنوان التنظيم والادارة طريق النصر وانت متجه الى ناحية المطار بعد جامعة الازهر والمنصة فيه اشارة بهدها على اليمين التنظيم والادارة
والله الموفق

ام شذي 10-10-2011 10:15 PM

مبررررررررررررررررررررررروك يا ام رهف عقبال يوم التعيين احبك في الله

د.عبدالرحمن المنياوي 10-10-2011 11:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monaabdelaziz84 (المشاركة 4038841)
يادكتور عبدالرحمن ياريت حضرتك ترد عليا ....... انا من اوائل كلية تربية واتعينت مدرسة ولكن بدون درجة مالية وانا كتبت فى استمارة الرغبات ان اعمل معلمة ياترى ده غلط ؟ ولا مش هتفرق ؟ وياترى المعينيين ليهم تعيينات فى الاوائل ولا كده خلاص ؟

مش هتفرق ولو اني تعبت من كتر ما بقول بلاش بتوع التربية والتعليم يكتبوا انهم متعينين لأنهم حتى الآن لم يحصلوا على الدرجة بشكل رسمي

الحمد لله علي كل شئ 10-10-2011 11:27 PM

الاستاذ الدكتور المحتررررررررررررم عبد الرحمن
بعد خالص تحياتي وتمنياتي لحضرتك بدوام الصحه والعافيه والسعاده
لي استفسار عند حضرتك لو سمحت اوائل خريجي جامعة القاهره – فرع الفيوم وهي الان استقلت واصبحت جامعة الفيوم هل كان من حقهم يقدموا مع اوائل خريجي جامعة القاهر ه ام ينتظروا يوم التقديم الخاص بجامعة الفيوم
مع خالص تحياتي

د.عبدالرحمن المنياوي 10-10-2011 11:43 PM

مش فااااارقة دي كمان فيه أيام للمتخلفين المهم التقديييييييييييييييم

ام رهف 10-10-2011 11:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.عبدالرحمن المنياوي (المشاركة 4039271)
مش فااااارقة دي كمان فيه أيام للمتخلفين المهم التقديييييييييييييييم

كيف حالك دكتورنا الغالي المفضال
مفتقداك جدا
ربنا يرزقك حج بيته الحرام
اللهم امين
ويكتب لك السعادة وراحة البال في الدنيا والاخرة

ام رهف 10-10-2011 11:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام شذي (المشاركة 4039026)
مبررررررررررررررررررررررروك يا ام رهف عقبال يوم التعيين احبك في الله

الله يبارك فيكى
وباركى لابو شذى
احبك الذي احببتنى من اجله

sarah_10 10-10-2011 11:54 PM

عندى سؤال مهم فى رغبات ولا هم هيوزعونا من نفسهم وخلاص نرضى بالامر الواقع لان لحد دلوقت مفيش حاجة مؤكده

د محمد الوجيه 11-10-2011 01:13 AM

كشوفات جامعة الازهر

هل الاسماء اللي نزلت علي موقع جامعة الازهر صحيحية
بالبحث عن اسمي في الكشوفات لم اجده مع العلم ان فيه ناس بعدي في الترتيب واسمهم ظاهر
اخوكم محمد عبد الرحمن الوجيه خريج صيدلة الازهر اسيوط دفعة 2006
واذا الكانت الكشوفات غير صحيحة فالرجاء رفع الكشوفات الصحيحة من الاخوة القائمين علي الصفحة
حتي يتسني لكل مظلوم معرفة حقه ولابحث عنه
تحياتي للزميل والصديق العزيز (دكتور صيدلي)
برجاء متابعة الامر
حسبنا الله ونعم الوكيل

د:عبدالمنعم 11-10-2011 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د محمد الوجيه (المشاركة 4039524)
بالبحث عن اسمي في الكشوفات لم اجده مع العلم ان فيه ناس بعدي في الترتيب واسمهم ظاهر
واذا الكانت الكشوفات غير صحيحة فالرجاء رفع الكشوفات الصحيحة من الاخوة القائمين علي الصفحة
برجاء متابعة الامر
حسبنا الله ونعم الوكيل

فعلا الكشوفات اللى على موقع جامعه الازهر غير صحيحه نهائيا

د:عبدالمنعم 11-10-2011 01:20 AM

متقلقش اخى الكريم ان شاء الله تلاقى اسمك بالكشوفات الصحيحه
وربنا يسهلنا جميعا ويتم علينا نعمته

د محمد الوجيه 11-10-2011 01:25 AM

شكر

بارك الله فيك اخي د عبد المنعم وربنا يرزقنا الصحة العافية والطمأنينه

وما ضاع حق وراءه مطالب

gmy10180 11-10-2011 01:25 AM

انا خريج 2005 ازهر ماهى اجراءات استخراج شهادة التخرج ؟ ارجو الرد للاهمية

دكتورصيدلى 11-10-2011 03:44 AM

اقتباس:

برجاء متابعة الامر
حسبنا الله ونعم الوكيل

ربنا يخليك يا د.محمد
انا بعتللك طلبك علي الفيس بوك ويارب يفيدك
ويار يت حد يقولنا يا جماعه بالنسبه للازهر مين يروح يقدم ويقدم فين ؟؟؟؟؟ويا ريت الاخوه بتوع اللجنه التنسيقيه يفهمونا ايه اللي بيجري انا مستغرب ان مفيش اي بيان رسمي طلع منهم النهارده لا تعليقا علي الللي حصل ف الماليه ولا التطورات الجديده بتاعت الاوائل واعلانات الجهاز المركزي دي

elq3qa3 11-10-2011 10:22 AM

يا حبذا يا جماعة لو حد على اتصال بالأستاذة سمية الشاطر المهتمة بأمر تعيين أوائل الأزهر أن يطمئنا على صحتها حيث سمعنا أنها مريضة ...........فنسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيها.....فهي صاحبة فضل وخير معونة للناس فوجب السؤال عنها.

منى أبو الجود 11-10-2011 12:11 PM

رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلَانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

منى أبو الجود 11-10-2011 12:20 PM

{ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحاً تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ }

د.عبدالرحمن المنياوي 11-10-2011 12:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام رهف (المشاركة 4039301)
كيف حالك دكتورنا الغالي المفضال
مفتقداك جدا
ربنا يرزقك حج بيته الحرام
اللهم امين
ويكتب لك السعادة وراحة البال في الدنيا والاخرة

الله يخليكي يا دكتورة وفعلا دعوة غالية جداااااااا

uiuiui 11-10-2011 01:12 PM

معلش يادكتور عبد الرحمن انا عارفه ان السؤال اتكرر بس معلش شوف ايه اللى حصل معايا
انا قدمت ف التنظيم والاداره ف اسكندريه وانا بملى الاستماره الموظفه قالتى انتى بتشتغلى ولا لا قولتها اه كنت عقد وامتحنت الكادر ونجحت واتثبت قالتى طب اكتبى انك بتشتغلى ف التربيه والتعليم
وبعد ماكتبت كان ف واحد فريحى بس عقد قالته انت ماتكتبش قالها ودى تفرق بقه ولا ايه
قالته اه هى مش هيجلها شغل لانها متثبته هى عاوزة ايه تانى
هو فعلا ممكن يكون كلامها صح انا قلقانه جداااااااا وعاوزة اطمن من دلوقت علشان مااعشمش نفسى بحاجه وممكن متجيش

aaa.agri 11-10-2011 01:47 PM

للمتخلفين عن التقديم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولاً:- مبروك لجميع أوائل الأزهر

ثانياً:- كان عندي سؤال وهو إيه وضع المتخلفين عن تقديم الورق بالنسبة للعام؟ إمتي مواعيد التقديم للمتخلفين جامعة المنيا؟

شريف 000 11-10-2011 02:58 PM

ابحث عن احمد لطفي احمد على الفس بوك ستجد صورتة رمز قناة الجزيرة واكتب له اسمك وسيبلغك بالاسم ان شاء الله

اقتباس:

برجاء متابعة الامر
حسبنا الله ونعم الوكيل

خليل المسيرى 11-10-2011 03:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gmy10180 (المشاركة 4039545)
انا خريج 2005 ازهر ماهى اجراءات استخراج شهادة التخرج ؟ ارجو الرد للاهمية

أذهبى الى كليتك قسم شئون الخرجين بالكلية ومعك حوالى 30 جنيه أو اقل ومعك صورة من الشهادة وصورة من البطاقة وسوف يعطوكى طلب سوف يملئ ثم تقومى بدفع المبلغ بالخزينه ثم تقديم الأوراق بعد ذلك لشئون الخريجن سوف يعطيل شهاده مؤقته ولو انت وعيه اعملى 2

mido_9_1987 11-10-2011 03:43 PM

ارجو الافادة من الدكتور عبد الرحمن
هل مركز البحوث داخل التعينات اصلى سالت فى التنظيم والادارة قالو لا وياريت حضرتك تعرف الاماكن اللى ممكن تكون لكلية الزراعة رجاء الرد

خالد عقيبى 11-10-2011 03:44 PM

ياترىايه اللى حصل النهارده يا جماعه
قرأت على الفيس بوك ان وزير الماليه استقال هل هذا صحيح وهل لذلك أثر على موضوعنا أم لا
وهل الجواب خرج من الماليه الى الجامعه أم لا
يا ريت اللى يعرف حاجه يطمنا

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:47 PM

ياجماعة حد من اللجنة التنسيقية يوضح لالخوة اية هى الحقيقة هل الاول والثانى تم اعتمدهم عمعدين وهيتعينو ان شاء اللة كدة ولا موضوع العشرين الاوائل لغى المعدين واصبح الامر مختلف عشان انا وضحت كتير لمتصلين لكن عيزين التوضيح من اللجنة التنسيقية ياريت توضحو وجذاكم اللة خير

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:55 PM

حد ياجماعة يوضح موقف الاول والثانى واعتمدهم معيديين

دكتورصيدلى 11-10-2011 03:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم حامد الشرشابى (المشاركة 4040281)
ياجماعة حد من اللجنة التنسيقية يوضح لالخوة اية هى الحقيقة هل الاول والثانى تم اعتمدهم عمعدين وهيتعينو ان شاء اللة كدة ولا موضوع العشرين الاوائل لغى المعدين واصبح الامر مختلف عشان انا وضحت كتير لمتصلين لكن عيزين التوضيح من اللجنة التنسيقية ياريت توضحو وجذاكم اللة خير

يعني اللي اسمه نزل في الكشوف ميروحش يقدم ؟؟؟

خالد عقيبى 11-10-2011 03:56 PM

مدد يا شرشابى

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:56 PM

ارجو التوضح لانى ايضا اصبحت مش فاهم من الصمت دة

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورصيدلى (المشاركة 4040299)

يعنى الى عرف ان اسمة فى كشف المعيدين ملوش دخل بتقديم التنظيم والادارة وتمت الموفقة على تعيينة انت متاكد من كدة

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 04:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورصيدلى (المشاركة 4040299)

انت بتوضح ولا بتسأل

دكتورصيدلى 11-10-2011 04:06 PM

هههههههههههههه
يا اخ شرشابي ده سؤال مش معلومه انا زي زيك معنديش فكره عن اي حاجه ولو اني بنصحك طالما انت في مصر انك تقدم مش هتخسر حاجه المشكله في المغتربين انته مش متخيل الوضع صعب ازاي يعني انا من المنصوره وحاليا بالرياض تخيل اني ابعت واحد صاحبي من المنصوره الي اسيوط_مكان تخرجي_عشان يقدملي وممكن كمان ميبقلوش الورق عشان ممعهوش توكيل ومفيش وقت الحق اعمله توكيل.........................الرجاء من الاخوه اعضاء اللجنه او اي حد عنده معلومه ميبخلش علينا

د محمد الوجيه 11-10-2011 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف 000 (المشاركة 4040227)
ابحث عن احمد لطفي احمد على الفس بوك ستجد صورتة رمز قناة الجزيرة واكتب له اسمك وسيبلغك بالاسم ان شاء الله

الاخ شريف
بحثت عن كل من اسمه احمد لطفي لم اجد احدا له شعار قناة الجزيرة

خالد عقيبى 11-10-2011 04:14 PM

الى الدكتور ابراهيم الشرشابى راسلت أخ على الفيس بوك صفحة مظاليم الأزهر فأخبرنى بان اللجنه التنسيقيه فى الجامعه لمعرفة اجراءات التعيين
يارب سهل الحال وياريت يا جماعه اللى يعرف أى معلومه ينشرها

ramy gama 11-10-2011 04:15 PM

السلام عليكم

مبرووووووووووووووووووووووووووك لكل أوائل الأزهر ومبرووووووووووووووك للتربيه والتعليم

بخصوص الأسماء اللي نازله علي موقع جامعة الأزهر بها أخطاء جسيمه جدااااااااااااااااااااااا وهناك أسماء تم حذفها منها كثيره في الكشوفات اللي بعد ذلك ....وأسماء المفترض أن تكون موجوده الأن ولم نجدها..لذا نهيب سيادتكم بعدم الإلتزام بها والأخذ بها نهائيا
فمثلا ستجد بها أسما ء الأول مكرر والثاني مكرر!!!!وهذا الأمر قد عالجناه والحمد لله وتم التفاضل بأخذ الأول والثاني فقط منهم .
وسنجد بعض الكليات مثل كلية الدراسات الأسلاميه والعربيه الزقازيق ::سنلاحظ أن كل شعبه لم تحصر إثنين فقط بل أربع وثمان بمعني أنه من الممكن أن نجد شخص ترتيبه الثامن أو الرابع ومكتوب فهذا كان خطأ من الكليه من الأساس فتم معالجة الأمر بأخذ الأول والثاني فقط من كل شعبه

لذا :::فإن أسماء كثيره المفترض أن تحذف ...وأسماء كثيره كان لابد أن نجدها ..لذا هذا الكشف لا يعتد به

جزاكم الله خيرا

دكتورصيدلى 11-10-2011 04:20 PM

واضح ان مفيش فايده يا عبد الرحمن واهوه كمان وزير الماليه استقال النهارده اصلها لما بتنحس بتنحس صح فيه موظف في الحكومه بيسقيل قبل العيد باسبوعين هوه مش ناوي هيجيب هدوم للعيال ولا ايه
الغريب ان شكلنا انا وانت والشرشابي واتنين تلاته كمان همه اللي قراوا اعلان التنظيم والاداره وقلقانيين جميع الناس اللي كانوا في المنتدي مش سامع لحد حس همه بس قعدوا يهنوا بعض بموافقه الماليه ثم صمت تام والسبب ان محدش عنده معلومه او فكره يقولها ................يارب يطلع قلقنا ده علي فشوش ويكون الموضوع خلص فعلا..

aaa.agri 11-10-2011 04:21 PM

تعيين الأوائل

أولاً:- ألف مبروك لأوائل الأزهر

ثانياً:- كان عندي سؤال بالنسبة للعام وهو :-

متي سيكون ميعاد تقديم الأوراق بالنسبة للذين تخلفوا عن ميعاد تقديمها لأوائل جامعة المنيا؟

دكتورصيدلى 11-10-2011 04:26 PM

ايوه كده يا رامي يا جاما اطلع نور باي حاجه في وسط الضلمه اللي عايشين فيها من امبارح دي

خالد عقيبى 11-10-2011 04:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy gama (المشاركة 4040328)
السلام عليكم

مبرووووووووووووووووووووووووووك لكل أوائل الأزهر ومبرووووووووووووووك للتربيه والتعليم

بخصوص الأسماء اللي نازله علي موقع جامعة الأزهر بها أخطاء جسيمه جدااااااااااااااااااااااا وهناك أسماء تم حذفها منها كثيره في الكشوفات اللي بعد ذلك ....وأسماء المفترض أن تكون موجوده الأن ولم نجدها..لذا نهيب سيادتكم بعدم الإلتزام بها والأخذ بها نهائيا
فمثلا ستجد بها أسما ء الأول مكرر والثاني مكرر!!!!وهذا الأمر قد عالجناه والحمد لله وتم التفاضل بأخذ الأول والثاني فقط منهم .
وسنجد بعض الكليات مثل كلية الدراسات الأسلاميه والعربيه الزقازيق ::سنلاحظ أن كل شعبه لم تحصر إثنين فقط بل أربع وثمان بمعني أنه من الممكن أن نجد شخص ترتيبه الثامن أو الرابع ومكتوب فهذا كان خطأ من الكليه من الأساس فتم معالجة الأمر بأخذ الأول والثاني فقط من كل شعبه

لذا :::فإن أسماء كثيره المفترض أن تحذف ...وأسماء كثيره كان لابد أن نجدها ..لذا هذا الكشف لا يعتد به

جزاكم الله خيرا

ألف مبروك يا أخ رامى وربنا يتم فرحتنا على خير ولكن ما الجديد اليوم متى استلام العمل عاوزين نعرف بس ايه اللى بيحصل حتى نطمئن وجزاك الله خيرا

خالد عقيبى 11-10-2011 04:36 PM

كتب- محمد فراج:
وافقت وزارة المالية على توفير دعم مالي لـ6000 درجة وظيفية لأوائل خريجي جامعة الأزهر من دفعات 2003م وحتى 2010م لتعيينهم معيدين بكليات الجامعة المختلفة.

وكان الجهاز المركزي للتنظيم قد انتهى الأسبوع الماضي من توفير الدرجات الوظيفية لذلك؛ بناءً على الخطاب الموجَّه من رئاسة الوزراء بإجراء بحث ودراسة تعيين الأول والتاني من خريجي جامعة الأزهر معيدين، كلٌّ في كليته؛ حيث خاطب بعدها وزارة المالية لتوفير الدعم المالي لهذه الدرجات.

ومن المقرَّر أن ترسل وزارة المالية خطابًا، اليوم، إلى الجامعة؛ لإبلاغها بإنهاء إجراءات التعيين، وتسليم هؤلاء الخريجين أعمالهم.
منقول من موقع اخوان أون لاين

د محمد الوجيه 11-10-2011 04:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy gama (المشاركة 4040328)
السلام عليكم

جزاكم الله خيرا

الاخ رامي

ارجوا افادتي اذا كان اسمي في الكشوفات النهائية
اسمي محمد عبد الرحمن عبد السلام الوجيه
خريج صيدلة الازهر فرع اسيوط العام الجامعي 2006
امتيازمع مرتبة الشرف
مع العلم انه بمراجعة الكشوف اللي علي موقع وجدت عشرة اسماء لزملاء الدفعة
ولم اجد اسمي ضمنهم مع ان فيه ناس بعد في الترتيب واسمهم ظاهر
مع العلم ان كلية الصيدلية بها 8 اقسام يعني المفروض ياخدوا 16 واحد علي الكلية
برجاء الافادة ولكم جزيل الشكر
email drelwagieh at google.com

شريف 000 11-10-2011 04:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د محمد الوجيه (المشاركة 4040315)
الاخ شريف

انا اسف دي غلطة منى اكتب الاسم بالانجليزي

mayar1505 11-10-2011 05:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة uiuiui (المشاركة 4040067)
معلش يادكتور عبد الرحمن انا عارفه ان السؤال اتكرر بس معلش شوف ايه اللى حصل معايا
انا قدمت ف التنظيم والاداره ف اسكندريه وانا بملى الاستماره الموظفه قالتى انتى بتشتغلى ولا لا قولتها اه كنت عقد وامتحنت الكادر ونجحت واتثبت قالتى طب اكتبى انك بتشتغلى ف التربيه والتعليم
وبعد ماكتبت كان ف واحد فريحى بس عقد قالته انت ماتكتبش قالها ودى تفرق بقه ولا ايه
قالته اه هى مش هيجلها شغل لانها متثبته هى عاوزة ايه تانى
هو فعلا ممكن يكون كلامها صح انا قلقانه جداااااااا وعاوزة اطمن من دلوقت علشان مااعشمش نفسى بحاجه وممكن متجيش

انا زيك بالضبط بس لسه ما رحتش انا من جامعة الفيوم بس فيه كتير قال مانكتبش اننا متعيينين و الله اعلم انا عن نفسي هعمل كده زي ما بيقول دكتور عبد الرحمن
بس انا عندي سؤال لدكتور عبد الرحمن المنياوي

ازاي دخلنا الكادر و نجحنا و ده يعتبر مش شئ رسمي انا مش فاهمة غير رسمي معناها ايه؟

مش انا دلوقتي درجة ثالثة؟ و لا مش معترف بينا زي العقود؟ و قرار التعيين الي نزل كان معناه ايه؟
ارجوك وضح لنا
و هل لو مكتبتش اني بعمل بالتربية و التعليم مش ممكن هما بمنتهي البساطة يكشفوا في التنظيم و الأدارة و يعرفوا؟

علاء الزهيرى 11-10-2011 05:51 PM

تهانى مؤقتا

سلامى إلى السادة الأفاضل أوائل خريجى الأزهر والجميع

أولا : أقدم تهانى لكم مؤقتا لحين البت النهائى بالتعيين وحتى تتسلموا خطابات التعيين بأيديكم
ثانيا : أنا علاء الزهيرى من كفرالشيخ خريج كلية اللغة العربية جامعة الأزهر فرع المنصورة وترتيبى ال16 على الكلية شعبة عامة دفعة 2005
ثالثا : توجهت اليوم إلى التنظيم والإدارة بكفرالشيخ فأخبرنى موظف الاستعلامات أن أتوجه إلى مقرالتنظيم والإدارة بالمحافظة التى تخرجت من كليتها ورفض استلام اى أوراق منى( أى على التوجه للمنصورة)
رابعا : توجهت فى نفس هذا اليوم إلى المنصورة للتنظيم والإدارة فرحبوا ثم المفاجأة
التقديم فى المنصورة يبدأ يوم 16 وحتى 18 أكتوبر ورفضوا استلام أى أوراق منى على الرغم من استلام التنظيم والإدارة بكفرالشيخ من زملائنا الخريجين

ايه رأيكم بقى فى الحوار ده
وزيادة للتأكد منى توجهت لكليتى لمعرفة ترتيبى وهل اسمى موجود أم لا والحمد لله تأكدت من وجود اسمى فى الكشوف
فى النهاية أحببت أن أطلعكم على خطوات النهاردة لعلها تفيد أحدا
أتمنى من كل واحد من الزائرين هنا يعلمنا بالجديد عنده لعل ذلك يفيد الحائرين من الزملاء
شكرا لكل من قدم لنا المعلومة الصحيحة فى هذه الصفحة

خليل المسيرى 11-10-2011 06:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علاء الزهيرى (المشاركة 4040464)
سلامى إلى السادة الأفاضل أوائل خريجى الأزهر والجميع

أولا : أقدم تهانى لكم مؤقتا لحين البت النهائى بالتعيين وحتى تتسلموا خطابات التعيين بأيديكم
ثانيا : أنا علاء الزهيرى من كفرالشيخ خريج كلية اللغة العربية جامعة الأزهر فرع المنصورة وترتيبى ال16 على الكلية شعبة عامة دفعة 2005
ثالثا : توجهت اليوم إلى التنظيم والإدارة بكفرالشيخ فأخبرنى موظف الاستعلامات أن أتوجه إلى مقرالتنظيم والإدارة بالمحافظة التى تخرجت من كليتها ورفض استلام اى أوراق منى( أى على التوجه للمنصورة)
رابعا : توجهت فى نفس هذا اليوم إلى المنصورة للتنظيم والإدارة فرحبوا ثم المفاجأة
التقديم فى المنصورة يبدأ يوم 16 وحتى 18 أكتوبر ورفضوا استلام أى أوراق منى على الرغم من استلام التنظيم والإدارة بكفرالشيخ من زملائنا الخريجين

ايه رأيكم بقى فى الحوار ده
وزيادة للتأكد منى توجهت لكليتى لمعرفة ترتيبى وهل اسمى موجود أم لا والحمد لله تأكدت من وجود اسمى فى الكشوف
فى النهاية أحببت أن أطلعكم على خطوات النهاردة لعلها تفيد أحدا
أتمنى من كل واحد من الزائرين هنا يعلمنا بالجديد عنده لعل ذلك يفيد الحائرين من الزملاء
شكرا لكل من قدم لنا المعلومة الصحيحة فى هذه الصفحة

ما هى الأوراق المطلوبه حيث لى لا يعرفون ترتبهم بالضبط سوى انهم من 20 عىل الكليه ومعنى كلامك انك بتقدم فى التنظيم والادارة لا فيه كليتك دون النظر لمكان الاقامه فارجو التوضيح أكثر

عبد الرحمن السويسى 11-10-2011 06:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د محمد الوجيه (المشاركة 4040315)
الاخ شريف

أخى الحبيب
الأخ أحمد لطفى اسمه على الفيس بوك : Ahmed Lotfy Ahmed
فابحث عن هذا الاسم الانجليزى
وصورته الشخصية شعار قناة الجزيرة فعلا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:29 PM.