بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع تجاره انجلش اسكندريه (سبا باشا) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=158591)

Bavly2009 16-10-2009 05:12 PM

يا جماعه الموقع شغااااااااااااااااااااااااااااال تمام جربوا تانى

مايومايو 16-10-2009 06:30 PM

ياجماعة انا بفكر اخد اقتصاد بس لان فعلا محمود سليمان ممتاز بس انا عاوزة احضر مع امتثال لان دكتور عادل حلاوة مش عاجبنى اوى بس انا سالت على زهير طلع ب 500 واسئلو مكتبة الفرسان

مايومايو 16-10-2009 06:33 PM

يعنى مش هاخد محاسبة لان دكتورمحمود سليمان كويس بس الماس مش عارفة اعمل فية اية يااما اروح مع دكتورة امتثال يااما هاخد كورس فية وخلاص لكن بصراحة باقى المواد ممكن نمشى فيها لوحدنا لو ركزنا واسفة لو طولت عليكو

امن احمد 16-10-2009 06:53 PM

احم احم
السلام عليكم قبل كل شىء
اولا عايز اقول ان تجمعنا هنا حلو جدا ان احنا بنناقش بعض عن الكلية و بنعرف اخبارها و كل واحد بيقول رأيه بصراحة و كدة يعنى و دى حاجة كويسة اوى لينا و لازم نستخدم تجمعنا ده احسن من كدة كمان
ثانيا على الحوار بتاع حقوق الانسان ده
يا جدعاااااان دى مادة تتاخد فى اى سنة من ال4 سنين بتوع كليتنا المصونة يعنى متشغلوش نفسكم بيها اوى يعنى و ركزوا على الاهم
ثالثا الكورسات
ليه تاخد كورس فى مادة انت فاهمها؟
حد حيقولى:و انت مالك انت يا عم احنا ناخد اللى احنا عايزينه
اقوله طبعا يا سيدى حقك و محدش قالك حاجة بس مدام انت فاهم المادة متاخدش فيها كورس و مدام انت بتزاكر المادة دى المحاضرة بمحاضرتها يبقى برضه متاخدش فيها كورس
حاييجى نفس الشخص و يقولى:يا عم احنا بناخدها عشان نأكدة المعلومة
اقوله يا سيدى اكدها مع اى دكتور تانى بس متبتديهاش من اول سنة كورسات كدة
انت لو ابتديتها اول سنة كورسات انا متاكد ان ال4 سنين حتاخد فيهم كورسات :(
فكروا يا جدعان فى حكاية الكورسات دى كويس
و رابعا بقى .....
اسف لو طولت عليكم :d
و السلام ختام

Bavly2009 16-10-2009 06:54 PM

فعلا باقى المواد ممكن نمشى فيها معا دا البسنس لأنى مع عبد السلام
و صحيح كنت عاوز اسأل سؤال
دلوقت د عبد السلام عاوز مننا ريبورت حد يعرف الريبورت ده كام صفحه او اكتبه ازاى و هل اكتب بنفس الصيغه الى على النت ولا صيغتى انا
انا اول مره اعمل ريبورت و ميش فاهم اعمل ايه

masterofdisaster 16-10-2009 08:06 PM

هااااااااااااااااااااااااى يا جماعة انا فى اولى تجارة انجليش سابا باشا سيكش d

masterofdisaster 16-10-2009 08:08 PM

هاى بافلى عشان تعمل ريبورت صح لازم تكون حضرت مادة e بتعرفك ازاى تعمل ريبورت

masterofdisaster 16-10-2009 08:15 PM

يا جماعة انا عندى موقع جميل جدااا لطلاب تجارة انجليش و الموقع دة هيفيد الكككككككككككككككككككككككككككل

www.principlesofaccounting.com
ودة فى كل حاجة عن المحاسبة واللى يحتاج اى حاجة يقولى و شكراااااااااااااا

mero97 16-10-2009 08:22 PM

يا جماعة حد يرد عليا ارجوكم مش ممكن كده مش كل ماكلم انتوا تكلموا فى حاجة تانيه على العموم انا مش حكلم تانى الزاهر انا غلطانة انى دخلت فى الموضوع ده اصلا

مايومايو 16-10-2009 09:26 PM

مرسى اوى على موقع المحاسبة الجميل اوى وشكرا لمجهودتكم وياريت الناس الجديدة اللى لسة داخلة تشترك فى مجموعة تجارة انجليزى جامعة اسكندرية

لويس التاسع 17-10-2009 01:12 AM

المفروض انه 3 صفحات والمفروض انه هيكون من النت وربنا يستر بجد الواحد خايف قوووووووى ممكن حد يرد عليا هو الدكتور عبد السلام عامل الكويز يوم الاحد ولا ايه

امن احمد 17-10-2009 03:17 PM

طب و المفروض ده يتطبع ولا بخط الايد ولا ايه بالظبط؟

Bavly2009 17-10-2009 09:12 PM

على فكره انا معرفتش اعمل الريبورت من النت انا نقلته من ورق كنت جايبه من الرساله
ثانيا هو محددش عدد ورق و انا عملة صفحه و نص بس الى قدرت عليه اساسا انا لسه عارف يوم الخميس فالحمد لله انى عملت حاجه اساسا انا مكنتش ها اعمله
انا اساسا معرفش ده لزمته ايه هو فى اعمال سنه؟
ثالثا بالنسبه للكويز هو فعلا يوم الحد و انا زكرت من ورق المعدين بس فى تعريفات عاوزه حفظ ما حفظتهاش للأسف و مش عارف احفظها
رابعا ربنا يستر لأنى حاسس انى هضيع الدنيا فى الكويز بجد ربنااااااااااااااااااااا يستر

لويس التاسع 17-10-2009 09:40 PM

على رايك والللللللله ربنا يستر بجد وربنا ينجحنا كلناااااااااااااااااااااااا

masterofdisaster 17-10-2009 09:49 PM

هاى مايو انا مش عارف الرسالة وصلت ولا بس بقولك ان فى مذكرة اقتصاد نزلت فى مكنتبة السنترال وغيير كدة وكدة فى مذاكرات هتنزل باسم دكتور زهير ودة جامد جدااااااااااااااااااااااااا اما بالنسبة للماس فخليك على المسال اللى بيديها فى المحاضرة دكتور عادل حلاوة عشان هو بيدينى فى سيكشن d و عارف الماساة واعتمد على اكتاب اكتاب فى حاجات جامدة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بجد و يريت لو انت فى سكشن d نتعرف وشكراااااااااااااا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:10 PM.