بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليات المجموعة العلمية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=159)
-   -   مين علوم الاسكندرية؟؟؟؟؟؟؟؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=67156)

one way 11-10-2009 04:56 PM

بالنسبة لورقة ال gpa
روحى يا lovely girl هاتيها من المطبعة اللى فى الشاطبى هيطلعوها فى ثوانى بس اهم حاجة تكونى فاكرة رقم الجلوس بتاع السنة اللى فاتت

one way 11-10-2009 04:57 PM

هى الدكتورة هناء همام بتدى فى المجموعتين؟ وبالنسبة للدكتورة سوسن اللى بتدى كيميا العناصر الممثلة بتاخد الغياب ولا لا عشان انا بحضر مع الدكتورة امل

broken heart2010 11-10-2009 09:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one way (المشاركة 1675304)
هى الدكتورة هناء همام بتدى فى المجموعتين؟ وبالنسبة للدكتورة سوسن اللى بتدى كيميا العناصر الممثلة بتاخد الغياب ولا لا عشان انا بحضر مع الدكتورة امل

دكتورة هناء بتدي المجموعتين وكتور سوسن ماخدتش غياب بس عايزة اسالك سؤال هو انتي لما دفعتي المصاريف طلبوا منك ورقة ال gpa لانك كنتي مش مودياهاوانتي بتسجلي وطلبوا ,,الورقة اللي مسجلين فيها المواد ولا

shado_ram 11-10-2009 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one way (المشاركة 1675304)

بسم الله وصلاة وسلاما على خير خلق الله اما بعد,
سالت الدكتوره امل هذا لسؤال قالت:
انا بادى مجموعتين المجموعه الاولى (متهيألى) للكيمياء الحيويه ودى فى الشاطبى وبتكون مغلقه عليهم(يعنى ليهم بس كما قالت) والمجموعه الثانيه تكون لكيمياء (احنا يعنى ) فى محرم بك مكان ووقت ما بنحضر يوم الاربعاء
فقط
اما الدكتوره سوسن فبتدى المجموعه الاخرى ومعرفش بتاخد غياب ولا لا
طلبى من الاخت : حضرتك عرفتى منين انك مع الدكتوره سوسن فى مجموعتها؟؟؟؟ وشكرا ليكى

shado_ram 11-10-2009 09:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة broken heart2010 (المشاركة 1674406)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كلام حضرتك مظبوط بس بردوا للتاكيد شوف مجموعتك في وحده الحاسب في محرم بيه او في طريق الحرية لان مش كل السكاشن من 1 ل10 وبالنسبة للرياضة والاحصاء مش عارفة صراحة هيا موجوده فين بس تقريبا في الشاطبي لاننا روحنا سالنا في قسم الرياضة بمحرم بيه مفيهوش الاسامي بس مكتوب فيه الجدول ولا موجود كمان في طريق الحرية فاحتمال يكون في الشاطبي او لسه منزلش اصلا قالونا اسالوا هناك وللنسبة ل م5 وم6 دي اسماء المدرجات

وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
انا شاكر ليكى تعبك معانا اختى وجزاكى اللهم عنا كل خير ونعم

one way 11-10-2009 11:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shado_ram (المشاركة 1675841)
بسم الله وصلاة وسلاما على خير خلق الله اما بعد,
طلبى من الاخت : حضرتك عرفتى منين انك مع الدكتوره سوسن فى مجموعتها؟؟؟؟ وشكرا ليكى

عرفت من سكشن الفيزيا عشان كاتبين التوزيع بال gpa ولقيت جنب اسمى رقم المجموعة اللى هى توزيعها زى ما هما كاتبين من 1 ل5 فبكون فى المجموعة الاولى ولو انا فى المجموعة من 6ل 10 فبكون فى المجموعة التانية
لو عرفت ميعاد السكشن بتاعك اعرف انت فى اى مجموعة يعنى السكشن عشان هما بدل ما يكتبوا كلمة سكشن كاتبين مجموعة معلش اللغبطة فظيعة وهتعرف انت فى مجموعة واحد ولا 2

Nogha 12-10-2009 07:33 PM

اقتباس:

بالنسبة لورقة ال gpa
روحى يا lovely girl هاتيها من المطبعة اللى فى الشاطبى هيطلعوها فى ثوانى بس اهم حاجة تكونى فاكرة رقم الجلوس بتاع السنة اللى فاتت

يا بروكن هارت انا رحت انهردة محرم بك اخد الورقة من الحاسب الآلى علشان اشوف اضافولى مدخل قانون و اللا لأ قالولى اسحبيها من الشاطبى

بالنسبة للمصاريف هما خلاص بدأوا ياخدوا الفلوس و اللا لسا لأنى كل ما أسأل تقولى لسا
اقتباس:

انا بادى مجموعتين المجموعه الاولى (متهيألى) للكيمياء الحيويه ودى فى الشاطبى وبتكون مغلقه عليهم(يعنى ليهم بس كما قالت) والمجموعه الثانيه تكون لكيمياء (احنا يعنى ) فى محرم بك مكان ووقت ما بنحضر يوم الاربعاء
فقط
ايوة صح كدة تمام المجموعة الاولى فى الشاطبى بتكون يوم السبت من 11 ل1 و ماشاء الله على دكتورة امل و الله جميلة بسم الله ما شاء الله

بالنسبة لسكاشن الاحصا فيه ناس بتقول احضر فى اى وقت و ناس بتقول انه فيه جدول مكتوب فيه ان بالنسبة لمجموعة 5 فى سكاشن الكيميا العضوية (قسم كيميا حيوى) يبقو مجموعة 3 فى الاحصا

على فكرة الأسبوع ده مشتغلتش سكاشن الاحصا لأننا لسا مخدناش محاضرة (مدخلناش فى المنهج المحاضرة الأولى كانت مجرد تعريف بالمنهج)

عمر عبدالله محمد 12-10-2009 10:03 PM

اهلا و سهلا

عمر عبدالله محمد 12-10-2009 10:04 PM

مبروك على التحويل

Kareem Ahmed 12-10-2009 10:52 PM

هى الكلية مالها معندة مع كل الطلبة كدة لية

محدش فيها مرتاح .....

Kareem Ahmed 12-10-2009 10:55 PM

انا اتعمدت احط
ردين ورا بعد
لانى حبيت ان يكون الموضوع
وصل للمشاركة الـ 1000
على ايدى
و طبعا حبيت ان يوصل الموضوع
للمشاركة الـ 1000
من خلال مشاركة لية

Congratulations
:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

Nogha 13-10-2009 09:41 AM

اقتباس:

اهلا و سهلا

اهلا بحضرتك
اقتباس:

مبروك على التحويل

تحويل ايه؟ و مين؟ عالعموم ربنا يكرمك و يجزيك كل خير الله يبارك فيك و عقبال الكل ان شاء الله

Nogha 13-10-2009 09:42 AM

اقتباس:

هى الكلية مالها معندة مع كل الطلبة كدة لية

محدش فيها مرتاح .....

مش عرفة حسة انهم بينتقموا مننا
يا جماعة
حد قتلهم قتيل؟؟؟؟؟؟
اقتباس:

انا اتعمدت احط
ردين ورا بعد
لانى حبيت ان يكون الموضوع
وصل للمشاركة الـ 1000
على ايدى
و طبعا حبيت ان يوصل الموضوع
للمشاركة الـ 1000
من خلال مشاركة لية

congratulations
:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

هههههههههه يلا كله يهنى اخونا كري
الف مبروك

Nogha 13-10-2009 09:44 AM

بالنسبة لمحاضرة دكتور محمد عباس فياريت اى حد سنة اولى يقول المحاضرة يوم ايه و امتى و فين علشان الكل يستفاد
انا معرفش السنة دى مواعيد المحاضرة ايه بس اللى فهمته انها زى ما هى يوم السبت من 8 ل 11
ياريت اخوانا فى سنة اولى تقوله المعاد الله يكرمكم:078111rg3:

broken heart2010 13-10-2009 11:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nogha (المشاركة 1678223)
اهلا بحضرتك
تحويل ايه؟ و مين؟ عالعموم ربنا يكرمك و يجزيك كل خير الله يبارك فيك و عقبال الكل ان شاء الله

نهي تقريبا قصده ع تحويلك اول مشاركة ليكي في الموضوع ده :dلو ده قصد حضرتك فالموضوع بقاله كتير ونهي كبرت دلوقتي وفي تانيه كليه المشاركة دي كانت بعد نتيجة التنسيق بتاع ثانوي وع العموم شكرا ع اهتمامك وتهانيك ليها

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:39 PM.