بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أخبار و سياسة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=79)
-   -   تعيين أ/ عمرو خالد وزير للشباب أرجو دخول الجميع (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=287491)

H.H.KH 18-02-2011 04:02 PM

اه والله نفسي يتعين لأنه راجل محترم ومش عارفة اللى معارضينه دول معارضينه ليه عشان متدين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماهو الدين هو اللى هيخلينا كويسين والله الشعب ده غريب(بعضه طبعا مش كله) عايزين حد مش متدين ما للى قبله كانوا مش متدينين عملوا ايه يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرقوا البلد ونهبوها .........وبعدين اللى قال انه تخلى عن وطنه هو ماتخلاش ده مبارك هو اللى منعه من دخول مصر

modyomran 18-02-2011 04:09 PM

رد

انا شايف انه يكون وزير اعلام فهو يحب الاعلام والشو ويسيبه من الافتاء بدون علم او يكون محلل كورة

عاشقة تراب أم الدنيا 18-02-2011 04:17 PM

اممممم الاقتراح جمييل

وهو فعلا هيكون كويس

بس ممكن يكون فى غيره يستحق أكترر ()()!!!

H.H.KH 18-02-2011 04:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة modyomran (المشاركة 3124808)
انا شايف انه يكون وزير اعلام فهو يحب الاعلام والشو ويسيبه من الافتاء بدون علم او يكون محلل كورة

متيألى حضرتك كدة بتتريق عليه وميصحش اسلوب السخرية ده لراجل محترم زيه........

mokh2010 18-02-2011 04:54 PM

[quote]
اليس عمرو خالد هو الذى اتهم سيد الخلق وحبيب الحق بالفشل فى رحلة الطائف يا اخونى لابد ان نعى الدرس جيدا كل من يتحدث ان عمرو هذا يصلح ان يكون وزيرا لا ومليار لا ولو حدث فهذه هى الغمة
[/مصرى وبحب مصر حتى النخاع]

modyomran 18-02-2011 04:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h.h.kh (المشاركة 3124946)
متيألى حضرتك كدة بتتريق عليه وميصحش اسلوب السخرية ده لراجل محترم زيه........

علي فكرة دا رأيي فيه مش انتو بتنادوا بحرية الرأي انا لا أسبه ولا أتعرض له في شخصه ولكن أري انه يحب الظهور الاعلامي وليس مؤهل للفتوي ( أنا لم أقل انه غير محترم)

Dr. Hoda Ahmed 18-02-2011 05:45 PM

بالنسبة للتغيير وبعيدا عن اخطاءة اكيد اوافق هو من سيسعى لمصلحة الشباب ويتقى الله

لانه من الان ويعمل من اجلهم فما بالنا عندما يتولى امرنا

اكيد ربنا يوفقه ويوفقنا

ammar for ever 18-02-2011 05:48 PM

[quote=mokh2010;3124990]
اقتباس:

اليس عمرو خالد هو الذى اتهم سيد الخلق وحبيب الحق بالفشل فى رحلة الطائف يا اخونى لابد ان نعى الدرس جيدا كل من يتحدث ان عمرو هذا يصلح ان يكون وزيرا لا ومليار لا ولو حدث فهذه هى الغمة
[/مصرى وبحب مصر حتى النخاع]

أعتقد ان انا رديت على الموضوع ده كتير ومش هعيد الكلام تاني وحضرتك تقدر تبحث عن الموضوع ده وهتعرف ان حضرتك غلطان وارجو من المعترضين يرشحوا حد افضل منه في التعامل مع الشباب

Dr. Hoda Ahmed 18-02-2011 06:59 PM

يصلح اكيد موافقة هو من يسعى دائما لمصلحة الشباب واما كل من يتهمه بغير ذلك تم النقاش فى ذلك كثيرا وفى موضوع للعضو ابناء عائشة وضح فى كل شئ

ولكن لو بالنسبة لمصلحة الشباب فلا يوجد اصلح منه

amira elnaggar 19-02-2011 12:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3121383)
لا اوافق ..... لانه سيظل يحمل صفات الداعية و قد يودى عمله بها الى فتنه لا يمكن تداركها فالافضل اختيار شخصية عادية يعرف عنها الالتزام والنزاهة

هو انة يكون داعية اسلامية وحش

انة يدعوا الناس الى الاسلام ويخليهم متمسكين بدينهم حاجة مش حلوة

جيلان94 19-02-2011 12:46 PM

نعم اوااااااااااااافق

عزازى العزازى 19-02-2011 01:14 PM

يا ريت لما نتكلم على واحد علامه مميزه كهذا الرجل نتكلم بكل ادب واحترام

Student05 19-02-2011 04:59 PM

اؤيدك فهو قادر على توظيف طاقات الشباب

هانى الشرقاوى 19-02-2011 07:14 PM

غير موافق بالمرة

اميمة طه 20-02-2011 12:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira elnaggar (المشاركة 3127867)
هو انة يكون داعية اسلامية وحش

انة يدعوا الناس الى الاسلام ويخليهم متمسكين بدينهم حاجة مش حلوة

لو سمحتى حضرتك بتعلقى على الموضوع ولا رايئ
ثانيا لو فى اتجاه ان داعية اللى يبقى وزير الشباب فاظن ان فى ناس اقدر بكتير من عمرو خالد فبلاش ناخد بالمظاهر ولا عشان لبس ترننج يبقى مع الشباب وجرى لفتين فى التراك يبقى هو ده خلينا فى الجوهر لو سمحتى بلاش المظهر.وهاسال سؤال جوهرى؟؟؟... ليه كل جمهوره من المراهقين ؟؟ ولما بيكبر شوية يبدا يتجه لعلماء فعلا واشخاص اخريين . ده ميلغيش ان له طريقة كويسة فى السرد انما كل مرحلة بما يلائمها واظن ان الشباب مش كلهم مراهقين؟؟؟؟؟ وبعدين لو عنده رغبة حقيقة فى مساعدة الشباب مش هيستنى لما يبقى وزير ممكن يبقى يقدم اقترحات وممكن يبقى مستشار مثلا انما وزير لا .

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 09:02 PM.