بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليات الهندسة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   ...*رابطة طلاب هندسة اسكندرية*..... (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=143973)

emadtoto10 18-09-2009 04:01 PM

اقتباس:

في ايه يا عم ايه نظام سعد الدالي بتاعك ده بقوللك ايه متجيب مسدس وا*** الي مش عجبك وخلص نفسك وبعدين اصلا بلال جايب النسب بتاعت الاقسام ف صفحة قبل كدة علي ما اتذكر يعني قديمة يا باشا ومتنساش المسدس:d:d:d:d:d :d

هههههههههههههه دمك خفيف اوى هههههههههه وعلى فكرة انتى اصلا بتجر شكلى هاااااااااا فسيبنى بقى وابعد عن سكتى خالص علشان انا لسه طالع من السجن ومش عاوز ادخله علشااااااااااانك

maradona mostafa 18-09-2009 04:04 PM

اقتباس:

دانتا تنور يا باشا حد لاقي ؟؟:d

متشكرين يا عم بس انت بقي مين

theotherface 18-09-2009 04:05 PM

منور ياعمده باشا واكيد يامصطفى شرفت الرابطه ومنوره بيك كمان وبكل اللى فيها بس ايه ده ياعماد انتى حسستنى ياراجل انك كنت فى سجن بحق ....
وهرجع زى الاول والضربه اللى مبتموتش بتقوى ايه الكلام الجامد ده دا انت غلبت ايمن نور ياعم فكها شويه وشكرا اوى على المعلومات ديه رغم ان الكتاب ده لسه بدرى عليه بس بجد انت لما بتبقى موجود بتولع الرابطه ......
اه صح معلش يايمى انا نسيت احط اسمى المره اللى فاتت المهم
الاسم : احمد ابراهيم احمد محمد ..... اكمل ولا لا
انا بتاع فيلم الى احمد ابراهيم الساكن فى دير النحاس لاتشرب الدواء عارفه الفيلم ده انا من ايامهم بقى ......

titto19991 18-09-2009 04:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_emy (المشاركة 1614382)
جرى يا جماعة :slap1qk6:محدش
نطق:bosyht9::bosyht9: ولا كتب:bosyht9::bosyht9: يعنى اسمه حتى
عشان نشوف
مين حيكون معانا فى الاسرة:039uw8:
فى الكلية ان شاء الله
ولا مش ناوين تشتركوا:stickjo4::stickjo4:

عموما انا واخدة نسخة من عماد لأودة الفيران انتوا حرين بقى
:abdoog8:

امممممممممم انا عل عموم معاكو ان شاء الله بس ياريت الجميع يتقابل في الكلية افضل يعني الاعلان هنا والتسجيل في الكلية يعني ممكن كل واحد ياخود معاه ورقة ويسجل اسامي زميلوه الي في السكشن معاه وده طبعا بالتنسيق مع ريس الرابطة باشمهندس دكتور طيار محامي سمكري سباك بلال باشا :d

maradona mostafa 18-09-2009 04:10 PM

امممممممممم انا عل عموم معاكو ان شاء الله بس ياريت الجميع يتقابل في الكلية افضل يعني الاعلان هنا والتسجيل في الكلية يعني ممكن كل واحد ياخود معاه ورقة ويسجل اسامي زميلوه الي في السكشن معاه وده طبعا بالتنسيق مع ريس الرابطة باشمهندس دكتور طيار محامي سمكري سباك بلال باشا :d
اقتباس:

وانت بقي مين عشان تقترح الاقتراح ده انا عاوز رئيس الرابطه هو اللي يتكلم

emadtoto10 18-09-2009 04:11 PM

اقتباس:

ههههههههههههههه عثل والله

titto19991 18-09-2009 04:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadtoto10 (المشاركة 1616445)

هههههههههههههه دمك خفيف اوى هههههههههه وعلى فكرة انتى اصلا بتجر شكلى هاااااااااا فسيبنى بقى وابعد عن سكتى خالص علشان انا لسه طالع من السجن ومش عاوز ادخله علشااااااااااانك

يا عماد عيب عليك يالا لما الحق ابلغ عنك ف صوت الاعضاء انك بتهدد الاعضاء وعل عموم كفارة يا معلم

emadtoto10 18-09-2009 04:14 PM

اقتباس:

يا عماد عيب عليك يالا لما الحق ابلغ عنك ف صوت الاعضاء انك بتهدد الاعضاء وعل عموم كفارة يا معلم
يا عم روح بلغ هى جات عليك اصلى اللى بيروح يبلغ ده مش تمام والله

eng_emy 18-09-2009 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maradona mostafa (المشاركة 1616436)
انا كنت عاوز اعرف نظام الرابطه

بص يا هندسة
احنا احنا بنتكب اى معلومات عن الكلية
يعنى عن المواد الدكاترة المناهج الاقسام
الحاجات دى
يعنى
وهى موجودة منها حاجات كتير فى الصفحات الاولانية
زى ما قلتلك
واى حد عنده اى معلومات جديدة
بيكتبها هنا
ولو اى عضو عنده اى استفسار اوى اى سؤال عن اى حاجة بيكتبه
واحنا بنرد عليه
ان شاء الله
ومتقلقش يا هندسة
كلنا هنا اخوات جدا واسرة مع بعضينا:):)
ههههههههه

ونسبة كبيرة مننا داخلين اعدادى متقلقش يعنى
واى حاجة عايز نسال عنها
اكتب بس انت سؤالك
واحنا حنجاوبك ان شاء الله:049gc0:

titto19991 18-09-2009 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maradona mostafa (المشاركة 1616448)

متشكرين يا عم بس انت بقي مين

انتا مين ؟ حكون مين اكيد زميللك في نفس الحضانة بس انا طبعا بلا فخر عبد من عباد الله وهائم في حب رسول الله حلو الرد؟؟؟ يلا ابقي اتفرج علي برنامج قصة حب علي اقرا وانتا تشوف الي عمرك مشوفتو

emadtoto10 18-09-2009 04:18 PM

اقتباس:

ابقي اتفرج علي برنامج قصة حب علي اقرا وانتا تشوف الي عمرك مشوفتو
على فكرة مش كل اللى بيتفرجوا على البرنامج الروعة ده بيكونوا كويسين يعنى بوص حاوليك وانت تعرف سلااااااااااام بقى علشان ورايا اشغال تانية اعملها ومش فاضى للشغل ده والله وسلاااااااااااااااام يا احلى اصحاب فى الرابطة

theotherface 18-09-2009 04:19 PM

هدى شويه ياعم تيتو انت وعماد فى ايه مش عايزين مشاكل تانى عيب والله انتوا مع بعض فى نفس الرابطه والكليه :040vk0:.....

titto19991 18-09-2009 04:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadtoto10 (المشاركة 1616473)

يا عم روح بلغ هى جات عليك اصلى اللى بيروح يبلغ ده مش تمام والله

هوبا عل عموم حبلغ كلمة مش تمام ديه للادارة و حرجعك السجن تاني وبعدين الموضوع قلب شات يا ولاد يالا لما الحق ابلغ الا دارة وابلغ عن نفسي وعن الموقع والعيال ديه كلها تروح والادارة تاخود الكورة وتقطعها بالسكينة ويالا روحو يا عيال من هنا ونقفل الموقع واحب ابلغ رسالة لكل شاب وفتاة من الي بلغو انا راضي وابوها راضي ايش دخللك يا قاضي:d:d

titto19991 18-09-2009 04:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadtoto10 (المشاركة 1616484)

على فكرة مش كل اللى بيتفرجوا على البرنامج الروعة ده بيكونوا كويسين يعنى بوص حاوليك وانت تعرف سلااااااااااام بقى علشان ورايا اشغال تانية اعملها ومش فاضى للشغل ده والله وسلاااااااااااااااام يا احلى اصحاب فى الرابطة

علي عموم انا حكون احسن منك وحقوللك ربنا يسمحك ويسامحنا كلنا وعلي فكرة انا كنت بهزر معاك يا بوس :bosyht9::angry2::angry2::angry2:;););)

titto19991 18-09-2009 04:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theotherface (المشاركة 1616485)
هدى شويه ياعم تيتو انت وعماد فى ايه مش عايزين مشاكل تانى عيب والله انتوا مع بعض فى نفس الرابطه والكليه :040vk0:.....

عيب مين يا استاذ ازر فيس انا ولا بحب المشاكل ولا بحب الي بيعملوها واياريت اي حد شايل مني في حاجة يعرف اني لو غلطت فيه يبقي من عشمي فيه و ياريت يواجهني وانا علي استعداد للاعتذار انا فهمت حاجة غلط بس خلاص حصل خير غير كدا معنديش كلام بس خلاص

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 03:36 AM.