بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليـة الحقوق (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=164)
-   -   `·.¸¸.·¯`··._.· (رابطه كليه الحقوق جامعه اسيوط) `·.¸¸.·¯`··._.· (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=115213)

ديدو الغلباوى 25-03-2010 03:36 AM

انت دلوقتى بتقول الكلام واضح انه بيوجهلك الاتهام صح او انك حذفت الصفحه اوك هاتلى اى عباره او جمله مباشره او غير مباشره موجه ليك الحذف فى اى مشاركه من اللى اتقالو لو فى فعلا شك واحد فيك انا هطلب منك بنفسى حذف العضويه بتاعتى لان محدش فكر انك حذفت حاجه ومحدش يعرف انك مشرف اصلا

a7med_sale7 25-03-2010 03:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el_berns20072000 (المشاركة 2062925)
انا عاوز سبب مقنع لحذف الصفحه انت فييييييييييييييييييييييييييييين يا استاذ احمد صالح فييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييين المسئول

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى (المشاركة 2063229)
والله ده شغل اطفال واسمه قله ادب مفيش احترام لينا يعنى الناس تتعب وفى الاخر بكل سهوله مشرف مش عنده اى دم يحذف الصفحه اذاى يعنى وياريت لو فيه اشراف كويس يرد علينا والاخ احمد صالح فين ولا هو كلام فاضى وخلاص واللى مش عجبه كلامى يحذف العضويه بالمره عشان تبقى قله ذوق فعلا
ربنا مش بيرضى بالظلم حسبنا الله ونعم الوكيل ياريت محدش يكتب اى حاجه لحد لما حد يرد علينا او نشوف منتدى محترم غير ده
تحياتى للجميع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el_berns20072000 (المشاركة 2063419)
ياوليد هدى نفسك انا بعت رساله للأستاذ احمد صالح وهوا اول ما يقراها هايجى ع هنا عالطول

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى (المشاركة 2063568)
اهلا يا حبيب قلبى بوجى منور والله
والله انا زعلان لان ده تعبنا والناس تعبت وانت منهم يعنى اشوف التعب ده يروح ومش اكلم حرام
وهدف الرابطه دى اننا نستفيد ونفيد مش حذف
وانا سكت اهو تحت امرك لحد لما نشوف الاخ احمد صالح

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى (المشاركة 2064307)
انت دلوقتى بتقول الكلام واضح انه بيوجهلك الاتهام صح او انك حذفت الصفحه اوك هاتلى اى عباره او جمله مباشره او غير مباشره موجه ليك الحذف فى اى مشاركه من اللى اتقالو لو فى فعلا شك واحد فيك انا هطلب منك بنفسى حذف العضويه بتاعتى لان محدش فكر انك حذفت حاجه ومحدش يعرف انك مشرف اصلا

مفيش حد فى الرابطه ميعرفش انى المشرف بتاع قسم كليه الحقوق

اوضح ولا كفايه كده

a7med_sale7 25-03-2010 04:50 PM

رد اداره المنتدى

كل المواضيع والمشاركات اللى اتكتبت فى يوم 20 و 21 و 22 اتحذفت

فكل من اتكتب فى الايام دى اتحذفت علشان كان فى الفتره خلل فى المنتدى

يعنى حاولو بقدر الامكان تكتبوا اللى اتحذف

a7med sale7

محمود الحسينى 25-03-2010 04:51 PM

السلام عليكم انا محمود ثالثة حقوق

النصر لله 25-03-2010 08:45 PM

بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا يا استاذ احمد لدخولك اخيرا المنتدى وواضحت لنا العيب جاء مننين
وعموما انا مش فاهمه السرفر ده ولا اسمه ايه لكن مش عارفه ليه حسيت انه سبب يكاد يكون مقنع
او انا كنت عايزه اى حد مسئول يدخل ونعرف ايه اللى حصل او اى حد يقول لنا اى حاجه
وانا اسفه اذا كنت انفعلت
لكن انا كنت خلاص قربت اخذ قرار انى ما اكتبش اى حاجه فى المنتدى تانى وكنت هعمل تسجيل خروج
ومش هدخل تانى لانى حاسه انى بتعب وبكتب اى معلومه اعرفها وحريصه جدا بالفعل على كتابه اى معلومه مهمه علشان الكل يستفاد
ومره تانيه بقول انا اسفه اذا انفعلت او خلط

super fathy 26-03-2010 12:11 AM

ياخونا هي السكاشن الي في الجامعه مهمه ولا ننفض ليها ونخلص

ديدو الغلباوى 26-03-2010 12:21 AM

اللى اعرفه حسب كلا النصر لله ان السكاشن هتبد الاسبوع ده يوم واحد فى الاسبوع وحسب رقم الجلوس اللى مكتوب وهتبقى ساعه وحده يعنى مثلا من 9 الى 10 وساعات هتبقى من 5الى 6مثلا وهيبقى فى غياب والله اعلم برضو ده كله اللى فهمته لو فى اى تعليق يبقى عند النصر لله ياريت توضحلنا من جديد لو سمحت يعنى والف شكر ليها اما اسئله حقوق الانسان انا مستعد اكتبها تانى بدل من النصر لله لو هى مش هتكبتها من تانى
وتحياتى للجميع

a7med_sale7 26-03-2010 12:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النصر لله (المشاركة 2065326)
بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا يا استاذ احمد لدخولك اخيرا المنتدى وواضحت لنا العيب جاء مننين
وعموما انا مش فاهمه السرفر ده ولا اسمه ايه لكن مش عارفه ليه حسيت انه سبب يكاد يكون مقنع
او انا كنت عايزه اى حد مسئول يدخل ونعرف ايه اللى حصل او اى حد يقول لنا اى حاجه
وانا اسفه اذا كنت انفعلت
لكن انا كنت خلاص قربت اخذ قرار انى ما اكتبش اى حاجه فى المنتدى تانى وكنت هعمل تسجيل خروج
ومش هدخل تانى لانى حاسه انى بتعب وبكتب اى معلومه اعرفها وحريصه جدا بالفعل على كتابه اى معلومه مهمه علشان الكل يستفاد
ومره تانيه بقول انا اسفه اذا انفعلت او خلط

مقدر والله مجهودك بس اللى اتكتب واتشال من الخلل اللى فى المنتدى صعب جدا انه يرجع يعنى من رابع المستحيلات
ولا الاداره ولا كمان انا قادرين نرجع المشاركات لانى المنتدى فيه خلال يعنى بايظ او اللى اتكتب فى يوم 20 و 21 و 22 المنتدى فى الايام دى حصله سقوط للسيرفر يعنى كأن اللى اتكتب لم يوجد اصلا

فياريت يا نصر الله تكتبى تانى وزى ما قلتلك الاداره وانا مش هيرجع اللى كتبتيه لو كان هيرجع كنت رجعته من وقت ما اتحذف

وبارك الله فيكى وجعله فى ميزان حسانتك
اى سؤال انا فى الخدمه

a7med sale7

a7med_sale7 26-03-2010 12:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود الحسينى (المشاركة 2064993)
السلام عليكم انا محمود ثالثة حقوق

اهلا بالعضو الجديد

انا احمد تانيه حقوق

منتظرين تفاعلك معانا فى المنتدى

شروق احمد 26-03-2010 12:45 AM

يا ريت اى حد فى سنه تانيه بيتابع المحاضرات يقول المهم

a7med_sale7 26-03-2010 12:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شروق احمد (المشاركة 2065778)
يا ريت اى حد فى سنه تانيه بيتابع المحاضرات يقول المهم

انا فى سنه تانيه بس مش بحضر
لانى مشغول

Bogy Elsayed 26-03-2010 11:28 AM

احنا متشكرين جدا يا استاذ احمد صالح لدخولك المنتدى بعد زمن يارب تكون عندنا كل يوم ومتأسفيين لو اى حاجه طلعت مننا غلط

اما بقى علي النصرلله واحنا معاها باقى الاعضاء ونساعد النصرلله عشان مش تبقى لوحدها اننا نجيب كل معلومات الكليه هنا ع المنتدى

اهلا مره تانيه بكل جديد فى المنتدى

سمر55555 26-03-2010 12:15 PM

السلام عليكم
يا جماعه بيقولوا ان النتيجة ظهرت امبارح بالليل
وفي ناس جبتها عندي اللي يعرف حاجه يقولناااا ياريت
لان الواحد خلاص روحه هتطلع من الخوف

super fathy 26-03-2010 06:52 PM

يا خونا الدكتور عصام الزناتي قال النتيجه في اول شهر اربعه تظهر بعدين محدش يخاف وخلي ظنكم في الله كبير وربنا يوفق الجميع ان شاء الله

سمر55555 26-03-2010 07:59 PM

انا بقي مش خايفة غير من هذا الزناتي
يجعل كلامنا خفيف عليه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:08 AM.