بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليـة الحقوق (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=164)
-   -   `·.¸¸.·¯`··._.· (رابطه كليه الحقوق جامعه اسيوط) `·.¸¸.·¯`··._.· (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=115213)

ديدو الغلباوى 19-03-2010 07:36 PM

هيييييييييييييييييييه النتيجه يوم عيد الام
طيب سؤال يوم عيد الاب هيبقى فى ايه يا ترى :excl::excl:
ابو نصار منور المنتدى بص ياحبيبى هقولك طريقه حلوه عشان تجيب هديه واعمل ذيها انا عاملها قبل كده ههههههههه

بروح الصبح بدرى بقولها كل سنه وانتى طيبه ايدك على الفلوس بقى عشان اروح اجبلك الهديه واجى ههههههههههههههههههههههههههه
ولا تزعل نفسك ياعم ايه يعنى الفلوس هههههههههههههههه
يا شباب لا ياس مع الحياه ولا حياه مع الياس مصطفى كامل ومفيش فايده سعد زعلول مش تخافو من النتيجه محدش هيخد غير حقه هههههههه

Bogy Elsayed 19-03-2010 10:56 PM

يا بهوات دى احسن هديه لما تقولها ( يا أمى كل سنه وانتى طيبه هديتك انا طالع باالاربعه )
اى نعم هاتخد قلمين حلوين بس هاتعدى وهايبقى احلى عيد ام صدقوووونى

Bogy Elsayed 19-03-2010 10:59 PM

ياجماعه انا شايف ناس جديده هنا ياريت كل الجديد يعرفنا بنفسه

النصر لله 24-03-2010 08:36 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لكم ياجماعه لان انتم مقدرين مجهودى
وكمان شكرا للمسؤل عن اختفاء الصفحه اللى احنا كلنا تعبت فى كتابه كل ما نجده مهم فيها
وعايزه اسال هل هذا هو جزاء من احسن عملا ؟
وكمان عايزه اقول لكم شكرا مره تا نيه بس مش انا لوحدى اللى تعبت ولا كتبت فى الصفحه دى كلنا تعبنا وكتبنا فيها

abo mathen 24-03-2010 07:33 PM

معلش يا شباب احمد مش موجود كتير فى البيت ولاتسْْآ الظن با لناس ومش بيدخل كتير المنتدى وانا اعرف احمد مايعملش كدا وانا سوف اتصل به شخصين:):)

لمسه حب 24-03-2010 09:33 PM

ياجماعه على فكره النتيجه هتظهر ان شاء الله اخر الشهر او اول شهر 4 ودا كلام والحمد لله واثق منه لانها يدوب داخله الكنترول النهارده والكلام دا اكيييييييييييد

ورجاء ياجماعه محدش يقول اى اخبار الا لما يكون واثق منها
مش يقول (بيقولوا كذا كذا)
وهما مين دول اللى بيقولوا وهما كتير كده ليه ومنتشرين فى كل مكان كده ليه

ع العموم وحشنى المنتدى جدا
ويارب تسمحلى الظروف انى اكون دائم فى المنتدى زى الاول

a7med_sale7 25-03-2010 02:22 AM

يا جماعه المنتدى كان الفتره اللى فاتت السرفر بيقع وكان مكتوب فى الموقع الموضيع والمشاركات اللى من 3 ايام فاتت هتتلغى علشان فى خلل فى السيرفر

يعنى العيب والحذف من المنتدى مش منى

وشكرا على سوء الظن اللى حصل منكم

وعموما انا كنت مشغول لانى ان شاء الله هفتح شركة كمبيوتر فى اسيوط

شكرااااا على الظن

a7med_sale7 25-03-2010 03:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النصر لله (المشاركة 2062775)
بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لكم ياجماعه لان انتم مقدرين مجهودى
وكمان شكرا للمسؤل عن اختفاء الصفحه اللى احنا كلنا تعبت فى كتابه كل ما نجده مهم فيها
وعايزه اسال هل هذا هو جزاء من احسن عملا ؟
وكمان عايزه اقول لكم شكرا مره تا نيه بس مش انا لوحدى اللى تعبت ولا كتبت فى الصفحه دى كلنا تعبنا وكتبنا فيها

انا والله مقدر مجهودك الجبار وشكرا كتير
بس اللى خلى مشاركتك اتلغت انى المنتدى كان فيه خلل فى السرفر فهو اللى حذفه مش منى وانا عمرى ما اعمل كده انى حد يكتب حاجه تفيد الناس واحذف بالعكس انا اهتم بيه وبمشاركته

ومره تانيه

تسلمين يا غاليه على مجهودك

احمد صالح
a l k i n g

a7med_sale7 25-03-2010 03:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى (المشاركة 2064280)
يا اخ احمد صالح مين قال انك انت اللى حذفت الصفحه ومين اصلا شك فيك احنا بنكلم عن الاشراف اللى عملها وثانيا واحنا منعرفش مين المشرف اصلا اللى هنا عشان تقول شكرا على سوء الظن محدش ظن وحش ولا حلو فيك كل كلامنا على الاشراف وواحنا منعرفش مين الاشراف بقولك تانى يعنى وكلنا قولنا عايزين الاخ احمد صالح عشان كنت تقولنا ايه السبب فى الحذف الصفحه لان الصفحه دى ولا اى صفحه الكل تعب فيها فحرام لما ندخل مش نشوفها ويضيع تعبنا كده ياريت الكلام يوصل وصل بالمعنى الصحيح تحياتى ليك وشكرا على حسن ظنك بينا

عرفت السبب فين وانا بحاول ارجع المشاركات بقدر الامكان

a7med_sale7 25-03-2010 03:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى (المشاركة 2063229)
والله ده شغل اطفال واسمه قله ادب مفيش احترام لينا يعنى الناس تتعب وفى الاخر بكل سهوله مشرف مش عنده اى دم يحذف الصفحه اذاى يعنى وياريت لو فيه اشراف كويس يرد علينا والاخ احمد صالح فين ولا هو كلام فاضى وخلاص واللى مش عجبه كلامى يحذف العضويه بالمره عشان تبقى قله ذوق فعلا
ربنا مش بيرضى بالظلم حسبنا الله ونعم الوكيل ياريت محدش يكتب اى حاجه لحد لما حد يرد علينا او نشوف منتدى محترم غير ده
تحياتى للجميع

الكلام ده كبير فيا وفى المنتدى اولا
لو الاداره شافت المشاركه بتاعتك هتوقفك نهائيا ماشى

a7med_sale7 25-03-2010 03:11 AM

رددددددد

عرفتم السبب فين ولا اشرح تانى وانا بحاول ارجع المشاركات بقدر الامكان

ديدو الغلباوى 25-03-2010 03:12 AM

الف شكرا ليك اوك بس يعنى بصراحه مش كنت تقولنا اننا ظنينا بيك سوء ولا ايه رايك مش المفروض كنت تكلمنا الاول وتفهم احنا بنقصد ايه ولا ايه رايك :excl::excl:

a7med_sale7 25-03-2010 03:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النصر لله (المشاركة 2062960)
انا مستغربه ازاى لحد الان مفيش حد بيرد علينا وفين باقى الاعضاء وفين الناس اللى كانت بتشارك معنا وفين المسئول عن المنتدى وايه اللى كان فى الصفحه علشان تختفى كده انا حاسه انى فى كابوس انا تعبت من كتر التفكير
عايزه سبب واحد لحذف هذه الصفحه رغم ان كان بها اسئله مهمه لد\معمر وكان فيها مواعيد السكاشن ازاى كل ده يتحذف كده بمنتهى السهوله
حراااااااااام والله العظيم حراااااااااام

المنتدى كان فيه خلل الايام اللى فاتت وكان مكتوب فى اعلى الموقع انه المشاركات اللى اتكتبت جديد والمواضيع هتتحذف لانى السرفر كان فيه خلل

a7med_sale7 25-03-2010 03:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى (المشاركة 2064290)
الف شكرا ليك اوك بس يعنى بصراحه مش كنت تقولنا اننا ظنينا بيك سوء ولا ايه رايك مش المفروض كنت تكلمنا الاول وتفهم احنا بنقصد ايه ولا ايه رايك :excl::excl:

الكلام باين وواضح انى حذفت المشاركات بمزاجى وانى بلعب بالاعضاء واحذف واخلى المشاركات بمزاجى وانا عكس كده خالص انا احذف لما المشاركه تكون مخالف لقوانين المنتدى فهمت ولا اشرح تانى

a7med_sale7 25-03-2010 03:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo mathen (المشاركة 2063576)
معلش يا شباب احمد مش موجود كتير فى البيت ولاتسْْآ الظن با لناس ومش بيدخل كتير المنتدى وانا اعرف احمد مايعملش كدا وانا سوف اتصل به شخصين:):)

انتا وبس يا حازم اللى فاهمنى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:43 AM.